«Μην ανοίγεις το στόμα σου και την καρδιά σου στον καθένα, στους χίλιους κι αν ένας καταλάβει...»

Αγ. Σεραφείμ του Σάρωφ


Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013

Η καυστική απάντηση της Ομάδας ΖΗΤΑ για τα τροχαία δυστυχήματα στελεχών της ομάδας ΔΙΑΣ

Η καυστική απάντηση της Ομάδας ΖΗΤΑ για τα τροχαία δυστυχήματα στελεχών της ομάδας ΔΙΑΣ
Σε ανάρτηση άρθρου από το Βήμα που παραθετεται ολόκληρο και αυτοσύσιο παρακάτω απαντήσαμε ως εξής όπως θα δείτε. Στην διακριτική σας ευχέρεια για τον αν θα το αναδημοσιεύσετε ή όχι :  
Η ομάδα ΔΙΑΣ «ξεκληρίζεται» στα τροχαία με τα ιδιωτικά τους δίκυκλα  
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ομάδας ΖΗΤΑ :   θέλουμε να σταθούμε σε 2 σημεία του άρθρου που αν εξαιρέσουμε την στατιστική του περί των δυστυχημάτων, υπηρεσιακώς και εξω-υπηρεσιακώς, να πούμε
χωρίς να θίξουμε τον έγκριτο συντάξαντα δημοσιογράφο ότι όλα τα υπόλοιπα, συμπεριλαμβανομένης και της δήλωσης του Κυρίου Ντούμα, είναι μιά μπούρδα και μισή.  
Γιατί το λέμε αυτό ?
Απλά πράγματα και ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ !!!   Λέει σε κάποιο σημείο το άρθρο : από αστυνομικούς που πληρώνουν με τη ζωή τους τον εθισμό στην ταχύτητα και στο «ρίσκο» με τις υπηρεσιακές μοτοσικλέτες τους.   Ο εθισμός στην ταχύτητα δεν είναι αγαπητέ Κύριε προνόμιο των αστυνομικών αλλά παντός που καβαλλάει ένα δίκυκλο και έχει ΟΛΗ την δύναμη στο δεξί του χέρι και μιλάμε για το γκάζι. Καμία σχέση με τα αυτοκίνητα η εκκίνηση με το πάτημα του ποδιού με την εκκίνηση το "άνοιγμα" του γκαζιού. 

Μιλάει επίσης για ρίσκο με τις υπηρεσιακές μοτοσυκλέττες και πάει να παντρέψει το προηγούμενο με αυτό το ρίσκο.  
ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ? Ο εθισμός με την μοτοσυκλέττα ως όχημα έχει να κάνει με την εκπαίδευση ? Πάρτε έναν οποιοδήποτε πολίτη που οδηγά λίγο καιρό μηχανή και βάλτε τον πάνω σε μία μηχανή της ΕΛ.ΑΣ και πέστε του : Αφού είσαι εθισμένος μηχανόβιος άρα μπορείς και να αποδώσεις. Βγες έξω περιπολία και κάνε τα σχετικά σου.
ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ?  
Πριν χρόνια (και μιλάμε από την ίδρυση της ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ) είχαν έρθει μηχανόβιοι στην Αμεση Δράση, όταν επανδρώνοταν η Ζ, με ιδιωτικές μηχανές μεγάλου κυβισμού και μόλις καβάλλησαν τις υπηρεσιακές ΞΕΧΑΣΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΟΤΙ ΗΞΕΡΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΜΟΤΟ. Και αυτό γιατί δεν έχει καμία σχέση (στα περισσότερα) η οδήγηση μιάς τέτοιας μηχανής με μιά πολιτική μηχανή. Βγαίνοντας έξω λοιπόν στον δρόμο, όσο εθισμένος και να είσαι με τα γκάζια, αντιμετωπίζεις το θέμα οδήγησης μιάς τέτοιας μηχανής. Το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να την "μάθεις". Το δεύτερο πράγμα που κάνεις είναι η εκπαίδευση στην οδήγηση αυτής της μηχανής και η εκπαίδευση στο αντικείμενο που έχεις να αντιμετωπίσεις στους δρόμους. Δλδ πάσης φύσεως αδίκημα !!!!! Που είναι όλα αυτά λοιπόν που προϋποθέτουν έναν σωστό δικυκλιστή στο να βγεί στον δρόμο ?
Πόσο μάλλον μετά από όλα τα προαναφερόμενα να βγάλεις έναν νέο άνθρωπο έξω με συνοδηγό. Δλδ δικάβαλο !!!   Λέει επίσης ο Κύριος Ντούμας παρακάτω ότι : Η καθημερινή έκθεση στον κίνδυνο λόγω της φύσης της υπηρεσίας μειώνει το αίσθημα του κινδύνου και το αίσθημα της αυτοσυντήρησης.
Κύριε Ντούμα, και εσείς Κύριοι ιδρυτές αυτής της υπηρεσίας που βγάλατε στον δρόμο ανυποψίαστα παιδάκια (και τους λόγους πλέον τους ξέρουμε όλοι γιατι ιδρύθηκε μιά υπηρεσία μέσα σε μιά άλλη ήδη υπάρχουσα υπηρεσία) και που οδηγούνται στον θάνατο και στους πάμπολλους σοβαρούς τραυματισμούς, έχετε ιδέα για τι πράγμα μιλάτε ? Αυτό που λέτε παραπάνω είναι μια ασυναρτησία και μισή και ενδεχομένως δεν ξέρετε τι σημαίνει μηχανή και δη επαγγελματισμός με μηχανή και κυρίως τι σημαίνει ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ.  
Τι είναι αυτό το "Η καθημερινή έκθεση στον κίνδυνο λόγω της φύσης της υπηρεσίας μειώνει το αίσθημα του κινδύνου και το αίσθημα της αυτοσυντήρησης" ??? ή το τελείωμα της δήλωσης που λέει : "σε σχέση με άλλους επίσης αρνητικούς παράγοντες διαμορφώνουν το τραγικό αποτέλεσμα".  
Δλδ είναι σαν να μας λέτε ότι επειδή κάνουν δικάβαλη περιπολία τόσες ώρες μετά ξεσαλώνουν όταν καβαλλάνε τα ιδιωτικά τους μηχανάκια και πάνε του σκοτωμού με αυτό ακριβώς τον σκοπό ?
Να σκοτωθούν ?
Και αυτό το άλλο που λέτε : με άλλους επίσης αρνητικούς παράγοντες τι είναι ?
Το τι μπορεί να σου τύχει στον δρόμο ? ΟΤΙ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ : Λάδια-πετρέλαια-κουτσοί-στραβοί-παιδάκια-ηλικιωμένοι-σκυλιά-γατιά πατάτες και τόσα άλλα? Δεν πάτε καλά φίλτατε. Κάπου κάτι έχετε μπερδέψει και ας μην αναφερθώ στην λαϊκή ρήση, ότι μπέρδεψες την ... κλπ κλπ.   Για το τέλος να πούμε τα εξής : Κάνατε μιά έρευνα στα 34 χρόνια ιστορίας της Ομάδας ΖΗΤΑ σε σύγκριση με τα 3 χρόνια της ΔΙ.ΑΣ για να εξάγετε συμπεράσματα περί τροχαίων εντός και εκτός υπηρεσίας ?
Κάνατε τη έρευνα να δείτε ΠΟΣΕΣ μηχανές είναι ακινητοποιημένες συνεπεία τροχαίων σε σύγκριση από το ιστορικό της Ζ ?
Δε θα ήθελα επίσης να πω το τραγικό ότι αν ποτέ γινόταν να πάρω το μηχανάκι μου και προκαλέσω για μιά καταδίωξη θα θρηνούσαμε νεκρούς αλλά μέσα σε αυτούς δεν θα ήμουν εγώ !!! Θα ήταν μόνο οι ανεκπαίδευτοι. Γιατί κάποτε Κύριε Ντούμα βλέπανε Ζητά στον δρόμο και λέγανε ωχ Ζητάς? Γιατί ?
Γιατί ξέρανε εκ των προτέρων με τι έχουν να κάνουν. Με έναν επαγγελματία αστυνομικό με δίκυκλο που "μιλάει" στην γλώσσα και των μηχανόβιων παρανομούντων αλλά και των οποιοδήποτε άλλων.   Τώρα βλέπουν την υπηρεσία με την όπως λέτε ""η ΔΙΑΣ πέραν της αδιαμφισβήτητα τεράστιας προσφοράς της απέναντι στο έγκλημα, μας κληροδοτεί θλίψη και επαναλαμβανόμενο βαρύ πένθος εξαιτίας των θανάτων συνεπεία τροχαίων δυστυχημάτων, κυρίως εκτός υπηρεσίας"" .
ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΛΕΝΕ ? :
εντάξει κάνε την παλαβή , θα περάσουν από δίπλα και ούτε θα ελέγξουν, ή στην άλλη περίπτωση "κάνε το πρώτο δεξιά κα μας χάσανε."   Δεν είναι έτσι τα πράγματα Κύριοι ανευθυνοϋπεύθυνοι αν θέλετε σωστή δίκυκλη αστυνόμευση και προσθέτουμε το καλό του άρθρου ότι "Σίγουρα το φαινόμενο θα έπρεπε ήδη να έχει απασχολήσει την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ., γινόμενο αντικείμενο μελέτης και λήψης απαραίτητων μέτρων να σταματήσει το "κακό".  
Το φαινόμενο όμως για τα εκτός υπηρεσίας τροχαία δεν πρόκειται να σταματήσει εάν αυτοί οι οδηγοί αλλά και οι πολίτες δεν μάθουν να συμπεριφέρονται σωστά στον δρόμο όσο εθισμένοι κα να είναι με αυτό που λέγεται μηχανή.  
Τα παραπάνω ΔΕΝ γράφονται με πνεύμα αντιπαλότητας των Ομάδων αλλά για την σωστή λειτουργία της δίκυκλης αστυνόμευσης της Αμεσης Δράσης, κάτι για το οποίο ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ από την ίδρυση αυτής της υπηρεσίας και είχαμε επισημάνει πολλάκις τα λάθη και του "μουστάκια" και του κύριου υπεύθυνου Κου Σταύρακα που έγιναν όλα για την προβολή του.  
Το να φέρεις ένα δυσάρεστο νέο , όπως αυτό του θανάτου, στους οικείους είναι συνέπεια της φύσης της δουλειάς. ΠΟΙΑΣ ΟΜΩΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ? της ανεκπαιδευτης υπηρεσίας στον δρόμο ??? Τι θα πείτε Κύριοι στους γονείς όλων αυτών των παιδιών ? Οτι πεθαναν ή ακρωτηριάστηκαν γιατί ??? Επειδή έκαναν περιπολία και δεν πήραν σωστά την στροφή στην Φειδιππίδου ??? ή ότι επειδή ήταν εθισμένοι έκαναν κόντρες μεταξύ τους ? Οταν κάνεις κόντρα είτε αστυνομικός είσαι είτε πολίτης θα πληρώσεις και το ανάλογο τίμημα. Στις περιπτώσεις αυτές , δλδ της μη πείρας στην μηχανή που οδηγάς, δυστυχώς πληρώνονται με θανάσιμους τραυματισμούς οι οποίοι θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί.  
Οι δικυκλιστές της ομάδας ΖΗΤΑ δεν είναι Θεοί αλλά σίγουρα ξέρουν να οδηγούν σωστά και γνωρίζουν και το αντικείμενό τους σωστά !!! ΟΛΗ αυτή την γνώση ,είτε από συνταξιούχους είτε από εν ενεργεία, θα μπορούσαν να την μοιραστούν για το καλό όλων. Τα συμφέροντα όμως,τα παρασκήνια και οι "διάδρομοι" με τους "διαδρομάκηδες", στα υπουργεία και αρχηγεία, δυστυχώς δεν αφήνουν το μοίρασμα αυτής της γνώσης, που ως γνωστόν η γνώση είναι να μοιράζεται, και συντηρούν ή εφευρίσκουν αρρωστημενες και ιδιοτελείς καταστάσεις στυλ γάγγραινας με μεταθεραπεία : Πονάει πόδι ? Κόψει πόδι !!!Αναφερθείτε λοπόν Κύριοι στους γονείς ΟΛΩΝ αυτών των συναδέλφων και πέστε τους ότι βολέψατε τα παιδιά τους ως ειδικούς φρουρούς με τίμημα τον θάνατο.  
από τους διαχειριστές της ΟΜΑΔΑΣ ΖΗΤΑ

Ακολουθεί το επίμαχο  δημοσίευμα που προκάλεσε την οξύτατη αντίδραση των δια;χειρειστών της ομάδας ΖΗΤΑ
Η έπαρση και η ψευδαίσθηση υπηρεσιακής ασφαλείας «σκοτώνει» τους μοτοσικλετιστές της ομάδας ΔΙΑΣ.
Ένδεκα αστυνομικοί της συγκεκριμένης της ΕΛ.ΑΣ. έχουν σκοτωθεί την τελευταία διετία οδηγώντας τα ιδιωτικά δίκυκλά τους, αριθμός δέκα φορές μεγαλύτερος από τον μέσο όρο εμπλοκής ενός μέσου οδηγού μοτοσικλέτας σε θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα. Δηλαδή, πιο απλά, οι άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ έχουν 1.000% παραπάνω πιθανότητες να σκοτωθούν εκτός υπηρεσίας με τα δίκυκλά τους από έναν οποιοδήποτε άλλο οδηγό δικύκλου.  Αντίστοιχα είναι τα δεδομένα με τους περίπου 40-50 σοβαρούς τραυματισμούς αστυνομικών της ΔΙΑΣ σε «εξω-υπηρεσιακά» τροχαία συμβάντα στους δρόμους.
Το πρόσφατο τροχαίο δυστύχημα με τον θάνατο νεαρού αστυνομικού της ομάδας ΔΙΑΣ ο οποίος έχοντας μόλις σχολάσει από την υπηρεσία του, στον δρόμο της επιστροφής προς το σπίτι του προσέκρουσε με τη μηχανή του σε μία κολόνα στη λεωφόρο Ηλιουπόλεως, είναι ενδεικτικό των τροχαίων ατυχημάτων από αστυνομικούς που πληρώνουν με τη ζωή τους τον εθισμό στην ταχύτητα και στο «ρίσκο» με τις υπηρεσιακές μοτοσικλέτες τους.   Στη χώρα μας υπολογίζεται ότι κυκλοφορούν περίπου 1.500.000 δίκυκλα όλων των κυβισμών και κάθε χρόνο σκοτώνονται σε τροχαία ατυχήματα 400 - 500 κυρίως οδηγοί ή και επιβάτες μοτοσικλετών.
Δηλαδή εντός μίας διετίας στο σύνολο των ελλήνων δικυκλιστών σκοτώνονται δυστυχώς περίπου 800-1.000 άτομα που αντιστοιχεί ένας νεκρός σε περίπου 1.500 έως 2.000 οδηγούς δικύκλων μέσα σε μια διετία.   Η δύναμη των ανδρών της ομάδας ΔΙΑΣ αριθμεί περίπου 2.200-2.300 άτομα και σε «εξω-υπηρεσιακά» τροχαία δυστυχήματα ο αριθμός των νεκρών είναι ενδεκαπλάσιος του μέσου όρου. Μάλιστα η εμπλοκή των ανδρών της ΔΙΑΣ σε «ιδιωτικά» τροχαία ατυχήματα υπολογίζεται μεγαλύτερος αν συνυπολογισθεί ότι αρκετοί από τους αστυνομικούς αυτής της ομάδας δεν οδηγούν τα υπηρεσιακά δίτροχα, είναι μονίμως συνεπιβάτες, και έτσι δεν θεωρείται ότι επηρεάζονται άμεσα από αυτήν τη μορφή οδήγησης.  
Όπως λένε αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., «δυστυχώς οι αστυνομικοί της ΔΙΑΣ ξεχνιούνται όταν οδηγούν τα ιδιωτικά δίκυκλά τους κι έχουν την εντύπωση ότι μπορεί να αναπτύξουν υπερβολικές ταχύτητες ή να κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς με άλλης μορφής δίκυκλα που αντιμετωπίζονται διαφορετικά από τους άλλους οδηγούς. Οι μοτοσικλέτες τους ξεχνούν ότι δεν έχουν φάρους όπως τα υπηρεσιακά δίτροχά τους. Οι διαφορές είναι μεγάλες και το πληρώνουν με τη ζωή τους».  
Όπως σημειώνει και ο πρόεδρος του Σωματείου Ειδικών φρουρών ΕΛ.ΑΣ. κ. Βασίλειος Ντούμας, «η ΔΙΑΣ πέραν της αδιαμφισβήτητα τεράστιας προσφοράς της απέναντι στο έγκλημα, μας κληροδοτεί θλίψη και επαναλαμβανόμενο βαρύ πένθος εξαιτίας των θανάτων συνεπεία τροχαίων δυστυχημάτων, κυρίως εκτός υπηρεσίας.
Η καθημερινή έκθεση στον κίνδυνο λόγω της φύσης της υπηρεσίας μειώνει το αίσθημα του κινδύνου και το αίσθημα της αυτοσυντήρησης, γεγονός που και σε σχέση με άλλους επίσης αρνητικούς παράγοντες διαμορφώνουν το τραγικό αποτέλεσμα. Σίγουρα το φαινόμενο θα έπρεπε ήδη να έχει απασχολήσει την ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ., γινόμενο αντικείμενο μελέτης και λήψης απαραίτητων μέτρων να σταματήσει το "κακό". Άλλωστε αυτό επίσημα έχει ζητηθεί κι από εμάς».  
του Βασίλη Λαμπρόπουλου 
tovima.gr .-  

http://www.bloko.gr/