Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2014

3 λόγοι για να προσθέσετε blog στην ιστοσελίδα σας


Με χαρά βλέπουμε τον τελευταίο καιρό ότι όλο και περισσότεροι επαγγελματίες ενσωματώνουν ένα blog στην επαγγελματική τους σελίδα, σκοπεύοντας τόσο να αυξήσουν την επισκεψιμότητά τους όσο και να δημιουργήσουν δεσμούς με το κοινό τους. Στη μικρή αυτή φράση, συνοψίσαμε και τους λόγους που πρέπει κάποιος να δημιουργήσει blog για την επαγγελματική του σελίδα. Πιο αναλυτικά:
Γιατί να δημιουργήσω blog για τη σελίδα μου


#1 Το blog αυξάνει την επισκεψιμότητα και δίνει καλύτερη κατάταξη



Γράψτε άρθρα σχετικά με το αντικείμενο της επιχείρησής σας και στοχεύστε σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά στο κείμενο σας. Έτσι, το Google (και γενικότερα κάθε μηχανή αναζήτησης) θα “δημιουργήσει” μια καλύτερη εικόνα του αντικειμένου σας και θα σας κατατάσσει σε καλύτερες θέσεις, όταν κάποιος κάνει αναζήτηση για τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί. Επίσης, το Google θα “βλέπει” πως ασχολείστε με τη σελίδα σας και θα σας δίνει bonus (καλύτερες θέσεις) επειδή τροφοδοτείτε τον ιστό του με πληροφορίες.



#2 Αναπτύσσετε ξεχωριστή σχέση με το κοινό σας


Τα θέματα του blog δεν μπορεί να αφορούν μόνο κάποιες προσφορές ή νέα της επιχείρησής σας. Κυρίως πρέπει να αφορούν γενικότερα θέματα γύρω από το αντικείμενό σας. Για παράδειγμα, αν έχετε ένα κατάστημα που πουλάει παιδικά παιχνίδια, μπορείτε να αναπτύξετε θέματα όπως π.χ. πώς το παιχνίδι ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των παιδιών, ποια υλικά δεν συνίστανται στην κατασκευή παιχνιδιών ή ποια παιχνίδια συστήνετε για κάθε ηλικία.

Με τον τρόπο αυτό, το κοινό θα καταλάβει πως πράγματι ενδιαφέρεστε να τους ενημερώσετε και να τους βοηθήσετε, όχι μόνο να τους πουλήσετε τα προϊόντα σας. Επιπλέον, η επιχείρησή σας γίνεται περισσότερο γνωστή και σιγά-σιγά καθιερώνεστε στη συνείδηση των αναγνωστών σας ως “ειδικοί” του θέματος. Βέβαια, κάτω από κάποιο σχετικό άρθρο ή σε μια πλαϊνή στήλη του blog, μπορείτε να βάλετε links/banners που να οδηγούν σε μια ενέργεια που θέλετε να κάνει ο χρήστης (π.χ. να αγοράσει ένα προϊόν, να γραφτεί στο newsletter σας, κτλ).


#3 Προσφέρει περιεχόμενο για τα κοινωνικά δίκτυα


Αν έχετε δημιουργήσει σελίδα στο Facebook ή σε κάποιο άλλο κοινωνικό δίκτυο για την επιχείρησή σας, τα άρθρα του blog σας αποτελούν ένα καλό υλικό για δημοσίευση. Δεν θα δημοσιεύετε δηλαδή μόνο υπηρεσίες και προσφορές σας, που κάνει τους χρήστες να πιστεύουν ότι αποκλειστικός σας σκοπός είναι να “πουλήσετε”. Θα δημοσιεύετε και κείμενα που κάποιοι θα βρουν πολύ ενδιαφέροντα, θα τα σχολιάσουν ή θα τα αναδημοσιεύσουν, δίνοντας έτσι την ευκαιρία σε μεγαλύτερο κοινό να σας “ανακαλύψουν”. Τα άρθρα του blog αποτελούν επίσης καλό υλικό για newsletters.


http://internetmarketing4you.gr