Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2014

Η (αλγοριθμική) σχέση του "σωστού κειμένου" με το improving rank (βελτίωση θέσης) της ιστοσελίδας

Κείμενο, αυτός ο άγνωστος


Αν θυμάστε παλιότερα, τύχαινε πολύ συχνά κάποιες φτωχές σε περιεχόμενο, μονοσέλιδες ιστοσελίδες να βγαίνουν σε ψηλές θέσεις στις αναζητήσεις της Google. Αυτό συνέβαινε κυρίως επειδή είχαν επενδύσει σε άλλες στρατηγικές, όπως για παράδειγμα στο Link Building, το οποίο όπως αποδείχθηκε αργότερα ενίοτε χρησιμοποιούνταν με λάθος και άδικους τρόπους (γι’ αυτό και σταδιακά υποβαθμίστηκε η σημασία του).

Τελικά είναι όντως σημαντικό το κείμενο στην ιστοσελίδα μας;



Ευτυχώς, αυτή η υψηλή κατάταξη ιστοσελίδων που ενδεχομένως δεν το άξιζαν πλέον γίνεται πολύ σπάνια, μετά τις αλλαγές στους αλγορίθμους της Google. Λέμε ευτυχώς καθώς σίγουρα αυτό είναι το πιο σωστό για κάποιον που έχει επενδύσει στην ποιότητα της σελίδας του. Καταλαβαίνετε ότι χρειάζεται πολύς χρόνος και πολύς κόπος για να γράψει κάποιος ένα σωστό κείμενο, πολύ περισσότερος από την προσθήκη ενός link σε ένα forum, για παράδειγμα.

Μην λυπάστε λοιπόν να σπαταλήσετε το χρόνο σας στη συγγραφή καλών κειμένων, καθώς πλέον οι σελίδες με ποιοτικό και πλήρες περιεχόμενο έχουν καλύτερες κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης.

Προσοχή να μην το παρακάνετε με τα keywords στο κείμενό σας, μιας και οι μηχανές πλέον καταλαβαίνουν πότε ένα κείμενο προσπαθεί να τις «παραπλανήσει» με πολλά keywords και τιμωρούν τη σελίδα (ban).



Give me numbers


Αν θέλετε να μιλήσουμε με αριθμούς, θα λέγαμε να μην χρησιμοποιήσετε περισσότερες από τρεις φορές ένα keyword σε κείμενο μιας σελίδας (300-350 λέξεων). Όπως η Google επιβραβεύει τα ποιοτικά κείμενα, έτσι τιμωρεί και τα μη ποιοτικά, αυτά δηλαδή στα οποία ο λόγος δεν ρέει φυσικά και αβίαστα.



Άλλο, άλλο;


Εκτός από το πλήρες περιεχόμενο στο κείμενό σας, δώστε επίσης σημασία και στη μορφοποίηση. Χρησιμοποιήστε παραγράφους, έντονα ή πλάγια γράμματα, bullets, επικεφαλίδες και επιμέρους τίτλους. Επίσης, κρατήστε ένα μέτριο μήκος, όχι πολύ μεγάλο κείμενο αλλά ούτε και πολύ μικρό. Το σημαντικό είναι η πληρότητα στην πληροφορία και η όμορφη εικόνα.


http://internetmarketing4you.gr/