Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2014

Η στρατηγική αξία των key-words στο "ανέβασμα θέσης" μιας σελίδας

Λέξεις-κλειδιά: Γιατί ασχολούμαστε συνέχεια με αυτές;

Τα keywords (λέξεις-κλειδιά, στο ελληνικότερο) είναι ουσιαστικά η λέξη/ φράση που χρησιμοποιούμε για να κάνουμε την έρευνα που μας ενδιαφέρει στις μηχανές αναζήτησης (όπως π.χ. το Google, που είναι και η δημοφιλέστερη μηχανή). Αναλυτικότερα, οι λέξεις-κλειδιά είναι ο σύνδεσμος ανάμεσα στο χρήστη και την ιστοσελίδα μας: από τη μία ο χρήστης θα χρησιμοποιήσει κάποια συγκεκριμένα keywords για να ερευνήσει ένα θέμα και ίσως στην έρευνα αυτή συναντήσει και τη σελίδα μας, ενώ από την άλλη τα keywords είναι οι λέξεις που χρησιμοποιούμε εμείς σαν διαχειριστές της σελίδας για να δηλώσουμε στη μηχανή αναζήτησης το περιεχόμενό της.

Πόσα keywords χρησιμοποιεί ο χρήστης σε μια αναζήτηση;



Έρευνες έχουν δείξει ότι ο χρήστης χρησιμοποιεί συνήθως 2-3 λέξεις-κλειδιά για μια αναζήτηση.

Πόσο σημαντικό είναι η ιστοσελίδα μου να έχει τις σωστές λέξεις-κλειδιά;

Οι λέξεις-κλειδιά είναι ουσιαστικά οι πινακίδες που οδηγούν τις μηχανές αναζήτησης, και επομένως τους χρήστες, στην ιστοσελίδα μας.

Υπάρχουν συγκεκριμένα μέρη όπου τοποθετούμε τις λέξεις-κλειδιά στην ιστοσελίδα μας: κυρίως στα metas και το κείμενο. Τα metas είναι, συνοπτικά, ο τίτλος, η περιγραφή και τα keywords μιας σελίδας: τα metas τα διαβάζουν οι μηχανές αναζήτησης και με βάση συγκεκριμένους αλγόριθμους δίνουν τα κατάλληλα αποτελέσματα για μια αναζήτηση. Πολλοί κατασκευαστές ιστοσελίδων δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στα metas, κάτι που στερεί πόντους από τη σελίδα σας.

Τα keywords τα βρίσκουμε επίσης στα κείμενα της σελίδας σας. Είναι σημαντικό τα κείμενα να είναι keyword-targeted, να στοχεύουν δηλαδή στα κατάλληλα keywords ανάλογα με τον τομέα που δραστηριοποιείστε. Στη συγγραφή των κειμένων, θα αναφερθούμε σε μελλοντική δημοσίευση.

Πού αλλού μπορώ να χρησιμοποιήσω keywords για να βελτιώσω τα αποτελέσματα της αναζήτησης;

Πολλές λέξεις στη σελίδα σας μπορούν να λειτουργήσουν σαν keyword. Για παράδειγμα, το όνομα της ιστοσελίδας λειτουργεί και αυτό σαν keyword. Αν έχουμε μια ιστοσελίδα με αντικείμενο τα βιβλία, βοηθά πολύ αν το όνομα της ιστοσελίδας περιλαμβάνει τη λέξη “books” ή “vivlia” (αν είναι ελληνική ιστοσελίδα), κάποιο keyword δηλαδή με το οποίο είναι πιθανό να σας αναζητήσουν οι χρήστες.
Για την αναζήτηση των κατάλληλων keywords, θα πρέπει να κάνουμε την έρευνά μας στο διαδίκτυο για να δούμε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές μας και πόσο αποδοτικές είναι!

http://internetmarketing4you.gr/