Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2014

Page Rank: Πώς καθορίζεται η βαθμολογία της ιστοσελίδας σας;


Αυτό που ξεχωρίζει το Google από τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης είναι πως έχει αναπτύξει έναν αλγόριθμο για βαθμολόγηση των ιστοσελίδων, γνωστό ως PageRank ή Google PR. Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως το Google PR αποτέλεσε σταθμό στην ιστορία του SEO. Αν και σήμερα πολλοί SEO experts υποστηρίζουν πως η σημασία του έχει υποβαθμιστεί σε σχέση με παλαιότερα, ωστόσο συνεχίζει να παίζει σημαντικό ρόλο στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας.

Έχουμε μιλήσει και παλαιότερα για το page rank, τώρα όμως θα αναφερθούμε πιο αναλυτικά. Με δυο λόγια, το Google PR προσδιορίζει τη σημασία που δίνει το Google σε μια δεδομένη ιστοσελίδα.


Πώς καθορίζεται το PageRank



Το Google υποστηρίζει ότι συνυπολογίζει πάνω από 2.000 παράγοντες για να καθορίσει τη βαθμολογία μιας ιστοσελίδας. Κάποιοι παράγοντες είναι η “ηλικία” της ιστοσελίδας (πόσο καιρό υπάρχει στο web), η ποιότητα του περιεχομένου, τα keywords που χρησιμοποιούνται, η δομή της σελίδας, το authority του συγγραφέα, και πολλοί άλλοι που δεν τους γνωρίζουμε καν.

Ωστόσο, από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για τη “βαθμολόγηση” μιας ιστοσελίδας είναι τα links που λαμβάνει από άλλες ιστοσελίδες, και κυρίως από ιστοσελίδες με υψηλή βαθμολογία (υψηλό Google PR). Η μέθοδος αυτή θεωρείται από το Google σαν ψήφος εμπιστοσύνης από μια σελίδα προς μια άλλη.
Για παράδειγμα, αν γράφουμε στο blog μας ένα άρθρο σε σχέση με την ψυχολογία και στο τέλος της σελίδας προσθέσουμε ένα link προς την ιστοσελίδα ενός επαγγελματία ψυχολόγου, το Google θα θεωρήσει το link αυτό σαν ψήφος εμπιστοσύνης από τη μεριά μας προς αυτόν τον επαγγελματία. Όσα περισσότερα και ποιοτικότερα links έχει η ιστοσελίδα του συγκεκριμένου ψυχολόγου, τόσο καλύτερο PageRank θα του δώσει το Google, και επομένως θα τον βγάλει ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης σε σχέση με ανταγωνιστικές του ιστοσελίδες.

Τι σημαίνει όμως ποιοτικό link;


Δύο πράγματα:

- Πρώτον, η ιστοσελίδα που κάνει link στη δική μας σελίδα πρέπει να έχει και αυτή ίδιο ή μεγαλύτερο PageRank. Αν, ας πούμε, μας κάνει link μια σελίδα με PageRank 2 και η δική μας σελίδα έχει PageRank 4, τότε αυτό όχι μόνο δεν μας βοηθάει αλλά μπορεί να μας κάνει και κακό. Το ιδανικό είναι να δεχθούμε links από ιστοσελίδες με Google PR ίδιο ή μεγαλύτερο από το δικό μας. Για το λόγο αυτό, το page rank αποτελεί σημαντικό εργαλείο για τη διαδικασία του link building, στην οποία έχουμε αναφερθεί ξανά.
- Δεύτερον, το anchor text (δηλαδή το κείμενου του link προς τη σελίδα μας) πρέπει να περιέχει τα κατάλληλα keywords με τα οποία θέλουμε να προωθήσουμε τη σελίδα μας.

Πώς βλέπουμε το PageRank μας;


Για να δούμε το PageRank της σελίδας μας, μπορούμε να κατεβάσουμε (μόνο σε Internet Explorer, όχι σε Firefox ή Google Chrome) το Google bar. Εναλλακτικά, τσεκάρετε ειδικές ιστοσελίδες, όπως το prcheker.info ή το checkpagerank.net


σχόλιο αναγνώστη της σελίδας: 

".... Πολύ καλό άρθρο. Από την εμπειρία μου το PR, δεν φαίνεται να έχει καθοριστικό ρόλο στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας. Έχω δει πολλές φορές ιστοσελίδες με χαμηλότερο PR να εμφανίζονται σε υψηλότερες θέσεις από άλλες που έχουν υψηλότερο PR. Νομίζω ότι σημαντικότερα είναι τα backlinks καθώς και τα αντίστοιχα anchor text για να βελτιωθεί η κατάταξη μιας ιστοσελίδας. Επίσης και το περιεχόμενο της σελίδας που βελτιστοποιούμε. Όσο πιο πλούσιο και ποιοτικό είναι αυτό τόσο το καλύτερο. Λέγοντας πλούσιο, μια σελίδα που θέλουμε να εμφανιστεί στις πρώτες θέσεις της Google καλό θα είναι να έχει τουλάδιστον 1.500 λέξεις. Όπως επίσηςκαι πρωτότυπες φωτογραφίες..."


http://internetmarketing4you.gr/