Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2014

SEO 2013: Το Google και οι αλλαγές του ως προς την "κατάταξη θέσης ιστοσελίδας". Τι πρέπει να κάνετε;



Google Refrigerator
 (Photo credit: Aray Chen)
Το 2013 προμηνύει μεγάλες αλλαγές όσον αφορά την βελτιστοποίηση στο Google, δηλαδή την γνωστή τακτική προώθησης ιστοσελίδων SEO.

Τον προηγούμενο χρόνο [2012] το Google προέβει σε αρκετές αλλαγές στους αλγόριθμους αναζήτησης με αποτέλεσμα πάρα πολλοί ιδιοκτήτες ιστοσελίδων να βρουν τους ιστότοπους τους "εξαφανισμένους" απο τα αποτελέσματα αναζήτησης της πιο δημοφιλής μηχανής.

Υπάρχει άραγε κάποιο συμπέρασμα που μπορεί να βγάλει κάποιος ο οποίος ασχολείτε επαγγελματικά με το θέμα; Ναι, αυτό είναι το θέμα που θα συζητήσουμε σήμερα.

 ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ

Αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας για μία θέση κατάταξης, ιδανικά στην πρώτη σελίδα του Google.

Με δεκατρείς αλλαγές στους αλγόριθμους μέσα σε ένα χρόνο (βλέπε Panda) και εν μέσω αυτών μια γενική αναθεώρηση για τα χαμηλής ποιότητας ονόματα ιστοχώρου με ακριβή κατάληξη [exact domains match] τότε εύκολα καταλαβαίνουμε ότι κανείς δεν θα νιώθει "σίγουρος" για την κατάταξη του ιστότοπου του σε προνομιακή θέση.

Τι εννοώ όμως λέγοντας ότι είναι ανάγκη να διαφοροποιηθείτε;

Διαφοροποιήστε τον τρόπο με τον οποίο συνδέεται [links] τις σελίδες σας, δηλαδή; αν υποθέσουμε ότι θέλετε να δημιουργήσετε έναν σύνδεσμο στην σελίδα Α από την σελίδα Β και επίσης η σελίδα Α έχει ως θέμα τα παγωτά και η σελίδα Β τα κυπελάκια παγωτού και το υποτιθέμενο κείμενο που θα δημιουργήσετε την σύνδεση είναι ως εξής: 

Αν ψάχνετε για παγωτά, τότε αγοράστε παγωτά τα καλύτερα παγωτά που υπάρχουν απο την εταιρεία μας και με καθε αγορά πάρτε ένα παγωτό δώρο.


Αν λοιπόν το [μπλε] υποθέσουμε ότι είναι το λινκ που θα συνδέσει το κείμενο της σελίδας Β στην Α, τότε αποφύγετε να το κάνετε καθώς το Google θα το θεωρήσει ως spam.

Σημείωση: Δεν εννοώ να καταργήσετε εντελώς τα [anchor text: είναι τα λινκ που περιλαμβάνουν λέξεις που μπορεί να καθορίσουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης] απλά θα πρέπει να σταματήσετε να σκέφτεστε με αποκλειστικό γνώμονα αυτά.

Συμπέρασμα; Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε συνέχεια τις λέξεις κλειδιά της ιστοσελίδας σας στα anchor text.

Αν ακολουθείτε κάποιον συγκεκριμένο τρόπο για να χτίζετε backlinks για την ιστοσελίδα σας τότε θα ήταν χρήσιμο εάν δεν τον χρησιμοποιούσατε συνέχεια. Επομένως είναι αναγκαίο να αρχίσετε να ψάχνετε για άλλους εναλλακτικούς τρόπους με τους οποίους θα μπορείτε να κάνετε την δουλειά σας.

Συνήθως οι περισσότεροι χτίζουν backlinks αφήνοντας σχόλια σε άλλα blogs η ιστοσελίδες, αν και εσείς χρησιμοποιείτε την ίδια τακτική τότε ήρθε η ώρα να διαφοροποιηθείτε.

Σημείωση: Μην τρελαίνεστε και τόσο πολύ με τα [links] γενικά, και φυσικά αποφύγετε "όπως ο διάβολος το λιβάνι" να πληρώσετε για να αγοράσετε [links] από όπου αυτά και αν προέρχονται. Βέβαια πάντα θα είναι σημαντικό να υπάρχουν σύνδεσμοι προς την ιστοσελίδα σας, αλλά δεν είναι και "ο κόσμος όλος".

Προσπαθήστε να μην είστε σε πλήρη εξάρτηση από το Google, όσον αφορά την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας.

Εναλλακτικά χρησιμοποιείστε τα social media, forums, κλπ. φυσικά όσο αυτό είναι δυνατόν.

Σημείωση: Αν υποθέσουμε ότι πουλάτε ρούχα [και όλες σας οι αγορές γίνονται μόνο μέσω μιας βιοτεχνίας ρούχων] τότε αν η βιοτεχνία ξαφνικά έκλεινε η άλλαζε την τιμολογιακή πολιτική της αυτό δεν θα είχε άμεσες επιπτώσεις για εσάς; ασφαλώς ναι, επομένως ξανακαταλήγουμε στην διαφοροποίηση όσον αφορά την επισκεψιμότητα στην περιπτωσή μας, μιας και δεν έχουμε ρούχα να πουλήσουμε.

Ρίξτε μια ματιά στην επιχείρηση σας χρησιμοποιώντας τους φίλους σας, έχετε στήσει την εταιρική ιστοσελίδα σας; αν ναι τότε μήπως αναρωτιέστε γιατί δεν έρχονται τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Πριν αρχίσετε να στενοχωριέστε η να καλείτε διάφορους επαγγελματίες για βοήθεια, κάντε το εξής απλό: Καλέστε 5-10 φίλους σας να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας και ζητήστε τους να σας πουν την γνώμη του σχετικά, πείτε τους βέβαια ότι όποια και αν είναι η γνώμη τους δεν πρόκειται να παρεξηγηθείτε.

Με αυτό τον τρόπο θα καταλάβετε που βρίσκονται κυρίως τα αδύναμα σημεία σας και επίσης θα κατανοήσετε καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο το Google (user data) κατατάσει τις ιστοσελίδες, είμαι σίγουρος ότι θα εκπλαγείτε με το αποτέλεσμα.

http://itcompanygr.blogspot.gr