Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2014

SEO Penguin 3.0: Η προώθηση ιστοσελίδων στο Google και το μυστικό του "Πάρτο Ανάποδα"



Όλοι έχετε ακούσει για τα φημισμένα πλέον "ζωάκια" του Google: Panda, Penguin, Hummingbird, όπου κάθε ονομασία ζώου αντιστοιχεί και σε μια μεταρρυθμιστική αλλαγή του αλγόριθμου.

Η προώθηση ιστοσελίδων έχει πλέον ξεφύγει από τα κοινά γνωστά που άλλοτε έχουν μυθοποιηθεί η όχι, όπως και να έχει η στρατηγική SEO που πλέον θα ακολουθείτε όπως θα διαβάσετε δεν θα είναι καθόλου κοινότυπη με όσα έχετε μάθει μέχρι στιγμής.

Παρακολουθώντας την τελευταία 5ετία τα πάντα γύρω από την βελτιστοποίηση και τις αλλαγές στο SEO κατόπιν από κάθε αλγοριθμική ανανέωση "βλέπε ζωάκια" κατέληξα στα εξής συμπεράσματα:

Τι είναι το Penguin;

Προσπαθεί να βοηθήσει το Google ώστε να ξεκαθαρίσει τον αλγόριθμο από τα spam, αυτή είναι η βασική λειτουργία του. Βέβαια εκτός της βασικής λειτουργίας υπάρχουν και ένα σωρό άλλοι παράμετροι, κάποιοι που ενδιαφέρουν και κάποιοι που δεν ενδιαφέρουν.

Εμείς θα μιλήσουμε για όλους αυτούς τους παράγοντες που μας ενδιαφέρουν.

Η ιστορία με τους πιγκουίνους και το SEO έχει πολλά επεισόδια, αλλά αληθινά και άλλα μυθοπλαστικά.

Ας δούμε όμως ποιές είναι οι μεταρυθμίσεις που έφεραν οι "πιγκουίνοι" του Google:

Penguin 1 - 24η Απριλίου, 2012

Αυτή η αλλαγή αλγορίθμου, μπορεί να χαρακτηριστεί ως η μεγαλύτερη στην ιστορία της Google, γιατί; διότι ήταν το έναυσμα γα να τεθεί ένα τέλος σε κάθε είδους τεχνάσματα βελτιστοποίησης.

Penguin 1.1 - 25η Μάη, 2012

Αυτή ήταν η πρώτη ενημέρωση της αρχικής μεταρρύθμισης, δεν προκάλεσε σχεδόν καθόλου αλλαγές στα απαοτελέσματα βελτιστοποίησης.

Penguin 1.2 - 5 Οκτώβρη, 2012

΄Εγινε ένας επιπρόσθετος καθαρισμός του αλγορίθμου για την καλύτερη "ανταμοιβή" ιστοσελίδων υψηλής ποιότητας . Αυτή τη φορά, το 0,3% των ερωτημάτων επηρεάστηκαν από την ενημερωμένη έκδοση.

Penguin 2.0 - 22 Μαΐου 2013

Πολλά ερωτήματα επηρεάστηκαν, και πολλές ιστοσελίδες επλήγησαν. Αυτή τη φορά ο αλγόριθμος έκανε εξυπνότερα sniffing και πέταξε έξω χαμηλής ποιότητας backlinks και το πιο σημαντικό; "πέταξε εκτός" και αρκετά anchor texts δηλαδή κείμενα λέξεων υπό την μορφή υπερσυνδέσμων (links) όπου ως κείμενο σύνδεσης στην ιστοσελίδα χρησιμοποιούσαν βάσικες λέξεις κλειδιά.

Penguin 2.1 - 4, Οκτωβρίου 2013

Ότιδήποτε δεν επηρεάστηκε από την ενημέρωση 2.0, τελικά επηρεάστηκε από την ενημέρωση 2.1

Οι Ενημερώσεις Penguin αφορούν τα "ερωτήματα" στον παγκόσμιο ιστό, ενώ οι αντίστοιχες ενημερώσεις Panda αφορούν τα ερωτήματα σε συγκεκριμένο χώρο (Αμερική) έτσι τουλάχιστον ισχύει προς το παρόν.


Τώρα, είμαστε στο χείλος του γκρεμού και πάλι. Υπάρχει η φημολογία ότι πρόκειται να συμβεί ότι συνέβη και στο Penguin 2.0 αλλά τώρα με την 3.0 ενημέρωση; Αν ναι, τι πρόκειται να συμβεί;

Εφόσον λοιπόν ο μεγάλος στόχος της Google είναι ότι με κάθε ενημέρωση αλγόριθμου πρέπει να επιστρέφει όσο το δυνατόν γίνετε πιο σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης και επίσης να βοηθάει στην καταπολέμηση του spam τότε καταλαβαίνουμε προς τα που οδεύει η επόμενη ενημέρωση.

Τι θα πρέπει να προσέξετε;
  •  Optimized Anchors (Βελτιστοποιημένοι υπερσύνδεσμοι) Από εδώ και στο εξής όλα τα λινκς που θα είναι εξωτερικά η εσωτερικά δεν θα πρέπει να εμπεριέχουν τις βασικές λέξεις κλειδιά που έχουμε επιλέξει για την συγκεκριμένη σελίδα. Εδώ και καιρό οι κορυφαίοι Μάρκετερ στον κόσμο είχαν προβλέψει ότι η βελτιστοποίηση στα λινκς θα παίξει μικρό έως και ασήμαντο ρόλο στο μέλλον του SEO.
  • Low Quality Backlinks (Χαμηλής ποιότητας εξωτερικοί υπερσύνδεσμοι που δείχνουν την ιστοσελίδας μας) Όταν υπάρχουν αναφορές από άλλες ιστοσελίδες για την δική μας ιστοσελίδα καλό θα είναι αυτές οι αναφορές να είναι από σχετικές περίπου ιστοσελίδες, και όχι από εντελώς άσχετες σε σχέση με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας διότι αυτό θεωρείτε ως κακή πρακτική.
  • Paid Links (Υπερσύνδεσμοι επί πληρωμή) Ποτέ μα ποτέ μην πληρώσετε για να αγοράσετε backlinks προς την ιστοσελίδα σας, καλύτερα 1 και καλό παρά 1000 και άχρηστα.
Σχετικά με: Domain & Page Authority (Μας βοηθάει να ξεχωρίσουμε τις καλές ιστοσελίδες) μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το Open site explorer

Εάν θες να δεις το κάτα πόσο μπορεί να επηρέασε την ιστοσελίδα σου το ζωικό βασίλειο του Google τότε μπορείς να κοιτάξεις εδώ 

Λοιπόν ανακεφαλαιώνουμε: Το μυστικό είναι "Πάρτο Ανάποδα" διότι όπως μόλις διάβασες οι συμβατικοί τρόποι δεν δουλεύουν.