Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2014

SEO Μυστικά:Βελτιώνοντας τη Rank μέσα από την αύξηση της CTR (Click through rate)

Το SEO είναι απαραίτητο για την κάθε εταιρεία, επαγγελματία, ακόμη και χομπίστα που έχει μια ιστοσελίδα και θα ήθελε να εμφανίζετε στην πρώτη σελίδα του Google, για να θεωρηθεί όμως επιτυχημένη μία προσπάθεια βελτιστοποίησης θα πρέπει να συνοδεύεται και από την αντίστοιχη αύξηση CTR η αλλιώς "click through rate".

Δηλαδή με άλλα λόγια το πως θα καταφέρουμε να κάνουμε τους χρήστες να κάνουν "κλικ" στην ιστοσελίδα μας, γιατί όπως ξέρουμε η κάθε σελίδα αποτελεσμάτων του Google έχει 10 αποτελέσματα, έτσι ο χρήστης έχει 10 επιλογές; ποιός από όλους θα κερδίσει; αυτό ακριβώς θα εξηγήσουμε σήμερα.

Για να τα καταφέρουμε χρειάζετε να επιτύχουμε 2 πράγματα:

  • Να κατατάξουμε την ιστοσελίδα μας όσο πιο ψηλά γίνετε στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Να αυξήσουμε το CTR στην ιστοσελίδα μας.
Ωραία, μια χαρά τα λες, πως τα κάνουμε όμως;

Γράφουμε παρεμφερή τίτλους και περιγραφές

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι για να γράψετε έναν επιτυχημένο τίτλο έχετε στην διαθεσή σας 65 χαρακτήρες, γιατί μόνο 65; επειδή αυτό είναι το όριο που έχει θέσει το Google για το πόσο "μακροσκελής" μπορεί να είναι ένας τίτλος.

Επομένως σκεφτείτε την εξής παροιμία: "Τα ακριβά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια"

Λίγα, απλά και κατανοητά, επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε και τα εξης:

Προσπαθείστε να χρησιμοποιήσετε στον τίτλο σας τις λέξεις κλειδιά που θα θέλατε το συγκεκριμένο άρθρο η σελίδα να καταταχθεί υψηλά στις μηχανές αναζήτησης.
Ο τίτλος σας πρέπει να είναι απόλυτα παρεμφερής με το περιεχόμενο της σελίδας.


Όπως είπα και παραπάνω:
Απλός, κατανοητός και μικρός (65 χαρακτήρες) Να είναι "Συναισθηματικού χαρακτήρα" όχι βέβαια του τύπου "Σ' αγαπάω γύρνα......" ας πάρουμε για παράδειγμα τον τίτλο του συγκεκριμένου άρθρου που διαβάζετε, ίσως τώρα να αναρωτιέστε μα καλά που είναι το συναίσθημα; 

Αν παρατηρήσατε η επικεφαλίδα μου αναφέρετε σε εσάς και στο πως να επιτύχετε κάποιο συγκεκριμένο πράγμα, σας γνωρίζω; όχι, με γνωρίζετε; όχι (στο τέλος του άρθρου μπορούμε να γίνουμε φίλοι αν θέλετε)
Επομένως όταν λέω "συναισθηματικού χαρακτήρα" εννοώ τον τρόπο με τον οποίο θα "πλασάρετε" το περιεχόμενο της σελίδας σας στους χρήστες που αμφότερα όλοι έχουν ένα κοινό σημείο με εσάς: είναι άγνωστοι.

Φτιάξτε καθαρά, επικεντρωμένα και βελτιστοποιημένα URL's

Ενώ ο τίτλος σας χρειάζεται να έχει "συναισθηματισμό" το URL δεν χρειάζεται να έχει, τι εννοώ;

Δείτε τον τίτλο του άρθρου μου και κατόπιν κοιτάξτε στον σελιδοδείκτη σας το URL του άρθρου μου, πιστεύω ότι καταλάβατε πολύ καλά τι εννοώ.

Γράψτε μια πάρα πολύ καλή meta-περιγραφή

Εδώ το μυστικό είναι το εξής: Η meta-περιγραφή η αλλιώς meta description πρέπει να είναι απόλυτα παρεμφερής του τίτλου και του περιεχομένου, όχι ίδια, επίσης πρέπει να είναι μοναδική δηλαδή να μην υπάρχει σε άλλη ιστοσελίδα.

Βέβαια εδώ κάποιος μπορεί να πει: μα είσαι με τα καλά σου; δεν γνωρίζεις ότι το Google εδώ και καιρό έχει σταματήσει να χρησιμοποιεί τις meta-περιγραφές;
Ασφαλώς και το γνωρίζω αυτό όμως είναι από μόνο του ένα εντελώς διαφορετικό θέμα και μπορεί να έχει καλύτερη ανταπόκριση σε πολύπειρους επαγγελματίες του διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Για κάποιον που δεν είναι και πάρα πολύ εξοικιωμένος με το διαδικτυακό μάρκετινγκ, τις τεχνικές βελτιστοποίησης, κλπ. θα ήταν πολύ χρήσιμο να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις meta-περιγραφές ασχέτως του αν το Google θα τις χρησιμοποιείσει η όχι.

Τι λέει η προσωπική εμπειρία; τις χρησιμοποιεί ακόμη, η αλλαγή είναι ότι πλέον δεν παίζουν τον σημαίνοντα ρόλο που είχαν στο παρελθόν.

Τι θα πρέπει να γνωρίζετε για τις meta-περιγραφές;

Ενώ οι τίτλοι έχουν "όριο 65 χαρακτήρων" εδώ υπάρχει "όριο 160 χαρακτήρων" μέσα από τους οποίους πρέπει να συμπεριλάβετε τις βασικές λέξεις κλειδιά και να είναι απόλυτα ευκρινής και συναφής τόσο ως προς τον τίτλο όσο και ως προς το άρθρο.

Προσθέστε πλήκτρα κοινωνικής δικτύωσης στην ιστοσελίδα σας

Όλοι οι SEO experts συμφωνούν ότι η κοινωνική δικτύωση σε μία σελίδα παίζει σημαντικότατο ρόλο στην καταταξή της, επομένως θα πρέπει:

Να τοποθετήσετε τα πλήκτρα σε εμφανές σημείο.

Μην τοποθετείτε πλήκτρα κοινωνικής δικτύωσης τα οποία δεν χρησιμοποιείτε (π.χ. reddit, delicious, pinterest, κλπ) φυσικά εάν υπάρχει λογαριασμός σας ο οποίος είναι ενεργός μπορείτε να τα προσθέσετε, μην βαδίζετε στην λογική: "Καλά μωρέ, μπορεί να έχει λογαριασμό ο χρήστης"
Απλός και καλός σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας

Η πολύ καλά βελτιστοποιημένη σελίδα είναι και σωστά σχεδιασμένη, επομένως εάν θέλετε να κάνετε την διαφορά θα πρέπει να προσέξετε τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, πως; δείτε παρακάτω:

Μην βάζετε παντού διαφημίσεις, είναι αρκετά εκνευριστικό για τον χρήστη, θέλετε να προβάλετε διαφημίσεις; ελέγξτε μέσω του Google analytics ποιες δουλεύουν καλύτερα και κρατήστε μόνο αυτές.

Μην "γεμίζετε" με άχρηστα πράγματα το sidebar, μόνον τα σχετικά και απαραίτητα.

Κοιτάξτε μόνοι σας εάν ο χρήστης είναι εύκολο να βρει την πληροφορία που υποτίθεται ότι ψάχνει στην σελίδα και εάν από εκεί μπορεί να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες.

Παρέχετε τις απαραίτητες πληροφορίες

Όποιο CMS η Blogging Platform και αν χρησιμοποιείτε προσπαθείτε να συμπληρώνετε στοιχεία όπως:
  • Συγγραφέας (ιδανικά να έχετε συνδέσει τον Google+ λογαριασμό σας)
  • Ημερομηνία
  • Τοποθεσία
κλπ. με αυτόν τον τρόπο βοηθάτε τον χρήστη ποικιλοτρόπως και φυσικά το Google σας ανταμείβει ανάλογα.

Φανταστείτε ότι ψάχνετε την Χ πληροφορία, κάνετε κλικ στην ιστοσελίδα που νομίζετε ότι μπορεί να έχει την απάντηση που θέλετε

(θυμάστε τι είπαμε παραπάνω; εδώ κρίνετε που θα κάνετε κλικ από τον τίτλο και την meta-περιγραφή)

Βλέπετε λοιπόν την σελίδα που υποτίθεται ότι έχει την πληροφορία που θέλετε, αλλά δεν βλέπετε πουθενά ποιός την έγραψε; πότε την έγραψε; γιατί από τότε που δημοσιεύθηκε μπορεί να έχουν αλλάξει πολλά πράγματα, κλπ.

Το συμπέρασμα είναι ότι η εποχή της ανωνυμίας πέρασε, από εδώ και στο εξής όλες οι πληροφορίες που θα δημοσιεύετε θα πρέπει να είναι κατοχυρωμένες και έγκυρες, όσο πιο καλά τα καταφέρνετε σε αυτό τόσο πιο πολύ επισκεψιμότητα θα έχετε στην ιστοσελίδα σας.

Συνδέστε τις σημαντικές σελίδες σας

Δεν μπορείτε να περιμένετε να καταταχθεί υψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης μια σελίδα χωρίς να υπάρχουν υπερσύνδεσμοι (links) που να οδηγούν σε αυτήν.

Τι να κάνετε; αρχικά προσπαθείστε να συνδέσετε τις σελίδες της ιστοσελίδας σας χρησιμοποιώντας αραιά και που λέξεις η φράσεις κλειδιά τα λεγόμενα keywords, όσον αφορά τα backlinks επικεντρωθείτε στο να γράφετε χρήσιμα πράγματα και θα έρθουν από μόνα τους, θέλει χρόνο και υπομονή.


Γράφετε χρήσιμο περιεχόμενο

Όπως ακριβώς το διαβάζετε, αυτό είναι το μεγαλύτερο μυστικό όλων όσων ασχολούνται με το SEO και γενικά με το διαδικτυακό μάρκετινγκ.

Γράφοντας περιεχόμενο που μπορεί να θεωρηθεί χρήσιμο και συνάμα μοναδικό αυξάνει τις πιθανότητες προβολής σας στην πρώτη σελίδα του Google.