Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

7 Συμβουλές επιβίωσης στο νέο αλγόριθμο του Facebook


facebook-algorithm

john divramis

Όλοι έχουν παρατηρήσει από τον Απρίλιο του 2014 μια δραματική πτώση της κίνησης από το Facebook προς το site τους. Αυτό οφείλεται στο νέο αλγόριθμο του Facebook με σκοπό την καταπολέμηση του Spam.


Ο νέος αλγόριθμος του Facebook κινείται στα πρότυπα του αλγορίθμου της Google και ήρθε για να απελευθερώσει το χώρο από τα spam news στα news feed που βλέπουν όλοι οι χρήστες. Ο βασικοί λόγοι που έγινε αυτό ήτανε:

  • γιατί έχουνε αυξηθεί οι χρήστες του Facebook και
  • γιατί έχουν αυξηθεί κατά πολύ οι δημοσιεύσεις,  οι κοινοποιήσεις, τα σχόλια των χρηστών, οι ομάδες στο Facebook, οι σελίδες και γενικά το περιεχόμενο που είναι ανεβασμένο στο facebook.

Σε αντίθεση με αυτό, ο χώρος στο news feed έχει παραμείνει ο ίδιος. Έπρεπε να βρεθεί μια λύση που να μπορέσει να καλύψει τα προβλήματα του παλαιότερου τρόπου αξιολόγησης των δημοσιεύσεων, του Edgerank.

Προσωπικά έχω δει μια πτώση της κίνησης που προέρχεται από το Facebook της τάξεως του 30% με 50% όπως ήτανε αναμενόμενο. Πολλές άλλες επιχειρήσεις που είχανε βασίσει τη λειτουργία τους στο Facebook με διάφορα Facebook Apps και Facebook Shops ή άλλες εφαρμογές έχουνε πληγεί περισσότερο. Καλή είναι η σελίδα στο Facebook αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν είναι δικής σας αλλά του facebook.

Για να μπορέσετε και σεις να προσαρμοστείτε μετά τη νέα σφαλιάρα του facebook, θα σας δώσω 7 βασικές συμβουλές επιβίωσης για να αντικαταστήσετε αλλά και να αυξήσετε το traffic που χάσατε από το Facebook.

1. Δημοσιεύστε λιγότερα σε μεγαλύτερο διάστημα


Περιορίστε τις κοινοποιήσεις σας από την ιστοσελίδα σας και αφαιρέστε όλες τις εφαρμογές που δημοσιεύουν εκ μέρους σας.

Με μια λέξη, καθαρίστε το προφίλ σας και το λογαριασμό σας από οτιδήποτε περιττό και άχρηστο.

Έτσι θα δημοσιεύετε μόνο όλα αυτά που είναι τελείως απαραίτητα και σημαντικά για σας και για το κοινό σας.

2. Βελτιώστε το περιεχόμενο σας


Το περιεχόμενο σας είναι αυτό που δημιουργεί την κίνηση προς το site σας. Πρέπει να είναι γραμμένο για ανθρώπους και να απευθύνεται σε ανθρώπους και όχι σε κάποιο άλλο κοινό. Πάρα πολλά blogs έχουν πολύ λεπτό, ανύπαρκτο και διπλότυπο περιεχόμενο που έχουν κλέψει από κάπου αλλού.

Βελτιώνοντας το περιεχόμενο σας θα εξασφαλίσετε περισσότερη κίνηση προς την ιστοσελίδα σας και θα έχετε περισσότερη ανάδραση με τον τελικό χρήστη. Μια πιο καλή φωτογραφία, ένας καλύτερος τίτλος ή ένα ελκυστικό βίντεο θα σας βοηθήσει να αιχμαλωτίσετε την προσοχή των χρηστών.

Αν πάλι οι δημοσιεύσεις σας είναι ρηχές και κενές περιεχομένου του τύπου «Κοίτα τι έπαθε ο κροκόδειλος μόλις είδε τον ελέφαντα…» ή «η Μαρία Αλεξάνδρου γυμνή στη Μύκονο προκαλεί εγκεφαλικά» τότε δυστυχώς κινδυνεύετε να μείνει η ιστοσελίδα σας στην αφάνεια. Φανταστείτε χιλιάδες άτομα κάθε μέρα με ένα blog γεμάτο σκουπίδια να δημοσιεύουν ανούσια πράγματα. θα γεμίσει το facebook αέρα κοπανιστό!

Η βελτίωση του περιεχομένου σας θα επιφέρει και μεγάλες αλλαγές προς το καλύτερο στο bounce rate που είναι ένας από τους 200 παράγοντες SEO.

3. Χρησιμοποιήστε και άλλα πιο παρθένα social media


Κάθε μέρα ένα social media κλείνει και άλλα 10 νέα ανοίγουν που υπόσχονται περισσότερα. Περισσότερο κόσμο, περισσότερο traffic, περισσότερη διασκέδαση, περισσότερη ανάδραση με τον χρήστη κτλ. Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα το κλείσιμο του orkut, αφού είχε κλείσει και παλιότερα και το Google Buzz και το αντικατέστησε με το Google Plus.

To Google Plus δημιουργήθηκε για να αντιμετωπίσει την απειλή του Facebook. Μέχρι στιγμής, αν και το λειτουργώ κάθε μέρα, έχει αποδειχθεί εντελώς δυσλειτουργικό και άχρηστο από άποψη κοινωνικής δικτύωσης.

Μια καλή επιλογή όμως είναι το Twitter το οποίο έχει ταχύτητα και είναι πολύ πιο λειτουργικό.

Δεν συστήνω το globalshare, το οποίο δεν μου έφερε ούτε έναν επισκέπτη, ούτε ένα backlink σε διάστημα 3 μηνών. Δείγμα ότι πρόκειται για ερασιτέχνες και απατεώνες. Επίσης δεν συστήνω το LinkedIn γιατί είναι πολύ αργό και το Myspace εκτός και αν έχετε τη δική σας μπάντα ή είστε τραγουδιστής.

4. Μήπως να δοκιμάσετε την πληρωμένη προώθηση στο Facebook;

facebook-algorithm


Αν και επίσημα, αξιωματούχοι του facebook δεν πρότειναν να χρησιμοποιήσετε την πληρωμένη διαφήμιση στο Facebook, αλλά να εμπιστευτείτε το νέο περιβάλλον υψηλής ποιότητας και μηδενικού traffic που έχει διαμορφωθεί στο Face.

Άποψη μου είναι να δοκιμάσετε και τις διαφημιστικές καμπάνιες του Facebook, ξεκινώντας με ένα χαμηλό προϋπολογισμό, 5€ με 10€ την ημέρα για να δείτε τι ψάρια θα πιάσετε.

Το θετικό με τις διαφημιστικές καμπάνιες του Facebook είναι ότι είναι στοχευμένες γεωγραφικά και δημογραφικά. Υπό τον όρο βέβαια ότι οι χρήστες έχουν δώσει τα πραγματικά στοιχεία τους και έχουμε μόνο αληθινά προφίλ και όχι ψεύτικους λογαριασμούς.

5. Αναμείξτε τις κοινοποιήσεις σας


Το καλύτερο είναι να μην κοινοποιείτε ή δημοσιεύετε το ίδιο άρθρο πάνω από πέντε φορές. Αλλάξτε κοινοποιήσεις και δημοσιεύστε άλλα σε άλλες ομάδες, άλλα στις σελίδες σας και άλλα στο προφίλ σας. Ακολουθήστε στρατηγική διαφοροποίησης.

Η ανάμειξη των κοινοποιήσεων είναι πολύ καλή για να μην θεωρηθείτε spammer από τον νέο αλγόριθμο του Facebook.

6. Αποσυνδέστε το Twitter και τα άλλα social media από το λογαριασμό σας στο Facebook


Εμμέσως πλην σαφώς, ο αλγόριθμος του Facebook εισήχθηκε για να καταπολεμήσει τις αυτόματες δημοσιεύσεις από άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και από άλλους μηχανισμούς αυτόματων δημοσιεύσεων. Δεν κατονόμασαν το twitter ως άμεσο υπαίτιο, αλλά ναι η αυτόματα δημοσίευση περιεχομένου από αλλού θα βλάψει την ορατότητα των δημοσιεύσεων σας.

Αποσυνδέστε λοιπόν τον λογαριασμό σας στο Face από το twitter, το pinterest, το LinkedIn, Aweber και όλες τις άλλες υπηρεσίες καθώς και τα παιχνίδια στο Facebook. Ειδικά τα παιχνίδια στο facebook με τις αδέσποτες κοινοποιήσεις κάθε φορά που αλλάζετε επίπεδο είναι καταστροφικά.

Το ξέρω πως σε προηγούμενο άρθρο είχα προτείνει την αυτόματη δημιουργία των λεγόμενων social link wheels. Αυτό όμως ίσχυε στην Edgerank εποχή, τώρα πρέπει και γω να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα. Οπότε πείτε αντίο στα κοινωνικά τραινάκια που θυμίζουν social trolls!

Καθαρίστε γενικά το λογαριασμό σας από το spam, τα παιχνίδια, τις πολλές εφαρμογές που δημοσιεύουν καταχρηστικά πράγματα στο Facebook προφίλ σας. Προστατεύστε το λογαριασμό σας και μείνετε στα τελείως απαραίτητα.

Τέλος, σταματήστε να γράφεστε σε άλλες υπηρεσίες χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό σας στο Facebook. Για να γραφτείτε σε ένα νέο social media ή μια νέα υπηρεσία στο Facebook χρησιμοποιήστε το gmail σας. Για παράδειγμα, μην χρησιμοποιείτε το λογαριασμό σας στο Facebook για να συνδεθείτε στο Myspace ή στο Typepad.

7. Επικεντρωθείτε στο καθαρό SEO από τη Google και τις άλλες μηχανές αναζήτησης όπως η Bing


Το SEO είναι απλό και είναι η καλύτερη μέθοδος για απόκτηση παθητικού οργανικού traffic προς το site σας. Με μέσο όρο 50 οργανικών επισκέψεων στο site μου καθημερινά, ο στόχος μου είναι να διπλασιάσω αυτήν την κίνηση μέσα στον επόμενο μήνα. Μπορεί τα sites σας να είναι πολύ πιο δημοφιλή από το δικό μου και να απευθύνονται σε μια άλλη πιο μεγάλη ή διεθνή αγορά.

Η Google είναι μια πολύ καλή και στοχευμένη πηγή επισκεψιμότητας με το 97% των χρηστών του ίντερνετ να τη χρησιμοποιούν έναντι της Bing της Microsoft που έχει απορροφήσει τη Yahoo. Όμως υπάρχουν και άλλες μηχανές αναζήτησης εκεί έξω όπως:

  • DuckDuckGo
  • Baidu
  • Yandex
  • Bing
  • Yahoo

Δεν λέω να πέσετε με τα μούτρα σε όλες τις μηχανές αναζήτησης. Ειδικά με τις ξενόγλωσσες Yandex και Baidu. Ασχοληθείτε με τη Bing έστω και ελάχιστα και καταχωρήστε το sitemap σας και σε αυτήν. Αν δεν έχετε sitemap και δεν ξέρετε πως να το βρείτε, δείτε τον οδηγό SEO Google.

Ο στόχοι σας στο SEO θα πρέπει να είναι να αυξήσετε το οργανικό traffic για να αντισταθμίσετε τις απώλειες που έχετε από το facebook. θα πρέπει να εστιαστείτε στην αύξηση της ορατότητας σας από τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό μπορεί να γίνει με τους παρακάτω τρόπους:

  • Την αύξηση των λέξεων κλειδιών και των φράσεων κλειδιών για την ιστοσελίδα σας.
  • Την αύξηση του PageRank ή της σημαντικότητας του site σας.
  • Την αύξηση της διασποράς και του αριθμού των εισερχόμενων συνδέσμων προς εσάς. Αυτό θα φέρει και πολύ κίνηση στο site σας από τα backlinks. Από αυτούς που θα πατήσουν στο backlink και θα έρθουνε στο blog ή ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

    Facebook Algorithm πηγές:

  • 7 Tips For Decoding Facebook’s News Feed Algorithm
  • 8 Ways to Beat Facebook’s Algorithm and Keep Your Consumers Engaged
http://paramarketing.gr/