Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014

Δεν αρκούν τα backlinks.Απαιτούνται "ποιοτικά backlinks" (πλέον, παραμονεύουν και τα rank penalties των Search Engines)





προώθηση ιστοσελίδων με backlinks


Προώθηση ιστοσελίδων μέσω link building – Εισαγωγή


Στέφανος Οικονομίδης

Η σημαντικότερη παράμετρος για την αποτελεσματική προώθηση ιστοσελίδων στις μηχανές αναζήτησης είναι αναμφίβολα η δημιουργία ποιοτικών backlinks. Πρόκειται για συνδέσμους που υπάρχουν σε άλλες ιστοσελίδες στους οποίους κάνοντας click οδηγούμαστε στον ιστότοπο μας. Η ύπαρξη τους ερμηνεύεται από τις μηχανές αναζήτησης ως ψήφος εμπιστοσύνης της διαδικτυακής κοινότητας στη σελίδα μας.


Μέχρι το πρόσφατο παρελθόν όσα περισσότερα backlinks είχε μια ιστοσελίδα τόσο καλύτερη κατάταξη επιτύγχανε στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το γεγονός αυτό οδήγησε αρκετούς webmasters να προσπαθήσουν να ξεγελάσουν τις μηχανές αναζήτησης χτίζοντας links με αθέμιτους τρόπους για να δημιουργήσουν μια τεχνητή δημοτικότητα της σελίδας τους.


Τέτοιες πρακτικές ήταν αποτελεσματικές στο παρελθόν για την προώθηση ιστοσελίδων. Τώρα πλέον ανιχνεύονται και τιμωρούνται. Σήμερα το ζητούμενο δεν είναι η ποσότητα των backlinks αλλά η ποιότητα τους. Ας δούμε λοιπόν σε τι συνίσταται η τελευταία.

Χαρακτηριστικά των ποιοτικών backlinks για την προώθηση ιστοσελίδων


  • Προέρχονται από σελίδες με υψηλό PageRank  το οποίο με απλά λόγια είναι η βαθμολογία που δίνει η Google για κάθε ιστοσελίδα, όσο υψηλότερη είναι τόσο πιο σημαντικό είναι το backlink από αυτή.
  • Φιλοξενούνται σε σελίδες με περιεχόμενο αντίστοιχο με το δικό μας. Εάν το περιεχόμενο μας αφορά σε θέματα υγιεινής διατροφής τότε το να έχουμε backlink από ένα website που ασχολείται με λογιστικές υπηρεσίες φαίνεται περίεργο. Η αξία ενός τέτοιου συνδέσμου θεωρείται πλέον χαμηλή και σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να αξιολογηθεί αρνητικά από τις μηχανές αναζήτησης.
  • Έχουν anchor text το οποίο περιέχει μια σημαντική λέξη-κλειδί για την εταιρία μας. Το anchor text είναι το κείμενο το οποίο έχει μετατραπεί σε σύνδεσμο. Αν αυτό το κείμενο περιέχει ένα σημαντικό keyword τότε η αξία του backlink πολλαπλασιάζεται. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να προσέξουμε να μην επαναλαμβάνεται συνεχώς το ίδιο keyword στα anchor texts των συνδέσμων γιατί κάτι τέτοιο θεωρείται αφύσικο και αξιολογείται αρνητικά από τα search engines.
  • Έχουν διασπορά, δηλαδή προέρχονται από πολλές ιστοσελίδες και όχι από λίγες. Όσο μεγαλύτερη είναι η πρώτη τόσο αποτελεσματικότερη είναι η προώθηση ιστοσελίδων. Είναι προτιμότερο να έχουμε 10 συνδέσμους προς την σελίδα μας από 10 διαφορετικά websites παρά 100 backlinks από 3 ιστοτόπους.
  • Προέρχονται από σελίδες με υψηλή αξιοπιστία. Για να υπολογίσουν αυτή την αξιοπιστία οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν ως σημείο αναφοράς διάφορα websites τα οποία είναι εξαιρετικής ποιότητας (πχ Wikipedia, BBC, The Huffington Post κτλ) και εξετάσουν πόσα links απέχουν από αυτά οι σελίδες που έχουν τους συνδέσμους μας, όσο λιγότερα είναι αυτά τόσο μεγαλύτερη αξιοπιστία έχουν οι τελευταίες.
  • Αυξάνουν την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας μας, δηλαδή γίνονται πολλά clicks σε αυτά. Αυτή είναι μια παράμετρος που συχνά παραμελείται γιατί δεν συνδέεται άμεσα με τη βελτίωση της κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης. Παρόλα αυτά βελτιώνει σημαντικά την προώθηση ιστοσελίδων.
  • Περιέχονται στο κυρίως κείμενο και όχι στο sidebar ή στο footer της ιστοσελίδας που τους φιλοξενεί. Αυτούς τους συνδέσμους τους αξιολογούν θετικότερα οι μηχανές αναζήτησης γιατί θεωρούν ότι για να τους ενσωματώσει ο αρθογράφος στο κυρίως κείμενο τους αξιολογεί ως σημαντικούς.
  • Τα υπόλοιπα backlinks που περιέχονται στην ιστοσελίδα οδηγούν σε ποιοτικούς ιστοτόπους οι οποίοι ιδανικά ανήκουν στην ίδια κατηγορία με τον δικό μας. Στην περίπτωση αυτή οι μηχανές αναζήτησης θα θεωρήσουν ότι ο ιστοτόπος μας είναι εξίσου ποιοτικός με τους υπόλοιπους.
Στο video που ακολουθεί δείτε τον διακεκριμένο μηχανικό της Google,Matt Cutts να προτείνει τρόπους για την δημιουργία ποιοτικών backlinks.

Η προώθηση ιστοσελίδων με το χτίσιμο links είναι μια επίμονη και συνεχής διαδικασία. Αξίζει όμως κάθε ευρώ που επενδύεται σε αυτή γιατί συμβάλλει καθοριστικά στην βελτίωση της κατάταξης τους στα οργανικά αποτελέσματα.