Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

Keywords – η δομή τους και η αξιοποίηση της




Η δομή των keywords από την SEO In Greece


Η σπουδαιότητα της δομής των keywords


Η κατανόηση της δομής των keywords είναι σημαντική για να αξιοποιήσουμε πλήρως τα τελευταία για την αποτελεσματική προώθηση ιστοσελίδων. Κατανοώντας τη δομή τους μπορούμε να μεταβάλλουμε τα συστατικά τους μέρη και να δημιουργούμε νέα keywords με τα οποία μπορούμε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο μας.

Ας υποθέσουμε ότι κάποιος κάνει αναζήτηση χρησιμοποιώντας το keyword μαραθώνιος διαδρομή Βοστώνη. Αυτό μπορεί να αναλυθεί σε τρία στοιχεία, το head, τον modifier και το tail. Αναλυτικότερα:

Head


Η λέξη μαραθώνιος είναι το head του keyword. Είναι το σημείο αναφοράς στην έρευνα του χρήστη με το οποίο συσχετίζονται οι υπόλοιποι όροι του. Ανεξάρτητα από το αν ο χρήστης ψάξει για μαραθώνιο διαδρομή Λονδίνο ή μαραθώνιο διαδρομή Αθήνα γνωρίζουμε ότι ψάχνει για μαραθώνιο.

Μπορεί επίσης να αποτελείται από συνδυασμό δύο λέξεων. Το head μπορεί να αξιοποιηθεί και ως μία αυτοτελή λέξη-κλειδί η οποία συνήθως χρησιμοποιείται για αναζήτηση από πολλούς χρήστες. Η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας με το head ενός keyword είναι πολύ δύσκολη λόγω του σημαντικού ανταγωνισμού που υπάρχει σε αυτή.

Modifier


Ο modifier είναι μια λέξη η οποία μπορεί να αντικατασταθεί με μια άλλη προκειμένου να αλλάξει μια πτυχή του νοήματος των keywords. Ενδεικτικοί modifiers είναι οι εξής περιπτώσεις:

  • Μια λέξη που σχετίζεται με ένα τμήμα της αγοράς (για παράδειγμα ένα pet shop έχει προϊόντα που αφορούν σε σκύλους, γάτες ).
  • Το brand ενός προϊόντος (πχ Nike, Adidas, Puma).
  • Μια τοποθεσία (πχ Αθήνα, Γλυφάδα, Κηφισιά).

Tail


Προσθέτει περισσότερη λεπτομέρεια στο head. Είναι συνήθως μια λέξη γενικού νοήματος (πχ ακριβότερος, φθηνότερος, καλύτερος).

Ας υποθέσουμε ότι έχουμε μια σχολή εκπαίδευσης σκύλων στα Σπάτα και ότι χρεώνουμε τιμές χαμηλότερες από το μέσο όρο της αγοράς. Με αυτά τα δεδομένα θα θέλαμε να εμφανίζεται η σχολή μας στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης όταν κάποιος χρησιμοποιεί τη λέξη –κλειδί εκπαίδευση σκύλων φθηνά Σπάτα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το head είναι το εκπαίδευση σκύλων, ο modifier είναι τα Σπάτα και το tail είναι τα φθηνά. Αλλάζοντας τον modifier σε Ανατολική Αττική ή Μεσόγεια δημιουργούμε δύο νέα keywords, το εκπαίδευση σκύλων φθηνά Ανατολική Αττική και το εκπαίδευση σκύλων φθηνά Μεσόγεια για τα οποία θα μπορούσαμε να βελτιστοποιήσουμε την ιστοσελίδα μας.

Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι η σειρά των λέξεων στα keywords δεν παίζει κανένα ρόλο. To head, modifier και το tail σχετίζονται με τη νοηματική βαρύτητα που έχουν στο πλαίσιο των keywords και όχι με τη σειρά με την οποία εμφανίζονται.

Long tail keywords


Με αυτό τον όρο εννοούμε τις συνήθως μεγάλες συγκεκριμένες φράσεις που χρησιμοποιούνται στην αναζήτηση προϊόντων ή υπηρεσιών που αφορούν στην ιστοσελίδα μας. Τα long tail keywords διαφέρουν από τα βασικά keywords (τα οποία είναι το head τμήμα τους) και για τα οποία πραγματοποιείται πολύ μεγάλος αριθμός αναζητήσεων.

Για παράδειγμα μια βασική λέξη-κλειδί μπορεί να είναι το απορρυπαντικό πλυντηρίου και ένα long tail keyword το απορρυπαντικό πλυντηρίου φιλικό στο περιβάλλον. Τα long tail keywords είναι θεμελιώδη για την επιτυχία του Search Engine Optimization γιατί έχουν μικρότερο ανταγωνισμό  και συνεπώς έχουμε περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουμε υψηλή κατάταξη για αυτά. Επίσης οι χρήστες που τα χρησιμοποιούν είναι πολύ πιο πιθανό να μετατραπούν σε αγοραστές.