Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014

Link building κανόνες για το 2014 (τα "πρέπει" και τα "ΜΗ" των backlinks)






γράφει ο Στέφανος Οικονομίδης


Η νέα πραγματικότητα


Η διαδικασία του link building έχει γίνει λίγο επικίνδυνη σήμερα γιατί η Google καραδοκεί να τιμωρήσει κάθε λάθος που θα κάνουμε.

Το γεγονός αυτό αποθαρρύνει αρκετούς από το να συνεχίσουν την συγκεκριμένη διαδικασία, παρόλο που η τελευταία εξακολουθεί να επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την κατάταξη της ιστοσελίδας τους.

Για να μπορέσουμε να την συνεχίσουμε θα πρέπει να ξέρουμε τι να αποφεύγουμε και τι να κάνουμε έτσι ώστε με ασφάλεια να χτίσουμε backlinks που θα βοηθήσουν το SERP της ιστοσελίδας μας.

Τι πρέπει να ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ



Βελτιστοποιημένα anchor text


Στα backlinks που εμείς ελέγχουμε, όπως είναι στο guest blogging, στα widgets, signature profile θα πρέπει να προσέξουμε στο anchor text που βάζουμε σε αυτά να μην επαναλαμβάνουμε τα keywords για τα οποία θέλουμε να πετύχουμε υψηλή κατάταξη. Ιδεατά θα πρέπει στα μάτια της Google τα anchor text μας να φαίνονται φυσιολογικά. Σαν πρακτικό κανόνα μπορούμε να πούμε ότι τα βελτιστοποιημένα anchor text δεν θα πρέπει να ξεπερνάνε το 30% του συνόλου.

Links τα οποία κλιμακώνονται


Αυτό αφορά στα widget links και στα author bio boxes. Καλό είναι να προσέχουμε να μην υπερβάλλουμε στην βελτιστοποίηση τους αναφορικά με την χρήση anchor text.

Να ζητάτε συγκεκριμένα anchor text


Στις ιστοσελίδες όπου εμφανίζονται σύνδεσμοι προς την δική σας μη ζητάτε από τους webmaster τους να προσαρμόσουν το anchor text στις δικές σας προτιμήσεις, γιατί έτσι θα δημιουργήσετε patterns τα οποία θα τα ανιχνεύσει η Google και αυτό πιθανόν να δημιουργήσει προβλήματα στην κατάταξη της ιστοσελίδας σας.

Να βάζετε links στο footer


Η Google έχει δηλώσει ξεκάθαρα ότι δεν της αρέσουν τα backlinks στα footers των ιστοσελίδων, αν ακολουθείτε αυτή την πρακτική απλά σταματήστε την.

Να χρησιμοποιείτε τα site-wide links


Είναι αυτά που εμφανίζονται σε κάθε σελίδα μιας ιστοσελίδας για παράδειγμα στο side-bar. Θα πρέπει να αποφεύγουμε να τα χρησιμοποιούμε για σκοπούς SEO. Δείτε τι λέει για αυτά ο Matt Cutts της Google.

Τι πρέπει να κάνουμε


Συνεχίστε να κάνετε link building!


Το γεγονός ότι η Google έχει γίνει πολύ αυστηρή στο θέμα των backlinks δεν πρέπει να μας οδηγεί στο να παρατήσουμε την προσπάθεια μας να τα αυξήσουμε. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες που μπορούμε να αξιοποιήσουμε με ασφάλεια.

Αυξήστε τη διανομή του περιεχομένου σας


Όσο περισσότεροι δουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να δημιουργηθούν backlinks με φυσικό τρόπο, δηλαδή κάποιος που είδε το περιεχόμενο σας να συνδεθεί με αυτό, με δικιά του πρωτοβουλία. Στη διάσταση αυτή αξιοποιείστε τα social media. Δείτε ποια από αυτά ταιριάζουν στο είδος του περιεχομένου που έχετε, προσαρμόστε το τελευταίο σε αυτά και δημοσιεύστε το. Προϋπόθεση βέβαια για να αποδώσει αυτή η πρακτική είναι να έχετε αυθεντικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο.

 Ενημερώστε τους influencers


Οι influencers είναι άνθρωποι που επηρεάζουν την γνώμη των υπολοίπων, μπορείτε να εντοπίσετε αυτούς που αφορούν στον κλάδο σας και να τους προωθήσετε άμεσα το περιεχόμενο σας. Η ουσία αυτής της ενέργειας είναι να δουν το τελευταίο τα “σωστά” μάτια προκειμένου να δημιουργηθούν τα backlinks με φυσικό τρόπο.

Δημιουργήστε backlinks που θα σας φέρουν ποιοτική επισκεψιμότητα


Όταν δημιουργούμε ένα backlink ας έχουμε περισσότερο στο μυαλό μας στο αν θα μας φέρει ποιοτική επισκεψιμότητα και λιγότερο στο αν θα προσθέσουμε ένα ακόμα για να επηρεάσουμε τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι τα backlinks θα πρέπει να μπαίνουν σε ιστοσελίδες που έχουν περιεχόμενο σχετικό με το δικό μας καθώς και να προσθέτουν αξία σε αυτές.

Αξιοποιήστε τα nofollow


Αρκετοί αποφεύγουν να δημιουργήσουν backlinks τα οποία είναι nofollow, δηλαδή links που δεν επιτρέπουν στις μηχανές αναζήτησης να τα ακολουθήσουν. Η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Υπάρχουν ενδείξεις ότι η Google κάνει crawling στα nofollow links για να βγάλει τα δικά της συμπεράσματα.

Συνοψίζοντας θα μπορούσε να πει κάποιος ότι οι σύγχρονες πρακτικές του link building συνιστούν και αποδοτικό marketing για την εταιρία που τις ασκεί, δεδομένου ότι προϋποθέτουν ενέργειες που έτσι και αλλιώς θα πρέπει να κάνει ένας marketer για να προωθήσει το brand του στην online κοινότητα.