Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2014

SEO : Γιατί είναι απαραίτητο; γιατί το 94% των χρηστών προτιμούν την "μηχανή αναζήτησης" παρά να κλικάρουν τις "πληρωμένες διαφημήσεις".Και όχι μόνο...



Συγκεκριμένες στρατηγικές SEO μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σου να εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις στη Google με αποτέλεσμα έτσι να αυξηθεί η επισκεψιμότητα ή το πολύτιμο traffic στο site σου από πελάτες που αναζητούν μία επιχείρηση ή προϊόντα σαν τα δικά σου.

Τα νούμερα μιλάνε πάντα καλύτερα, έτσι ακολουθούν 7 στατιστικά που αποδεικνύουν την δύναμη του SEO :

    83% των χρηστών κάνουν αναζητήσεις στο internet.
    94% των χρηστών κάνουν κλικ  στα οργανικά αποτελέσματα όχι στις πληρωμένες διαφημίσεις.
    75% των χρηστών δεν πάει ποτέ στην 2η σελίδα των μηχανών αναζήτησης. Η αναζήτηση είναι η νούμερο 1 αιτία που δημιουργεί traffic στα sites ή blogs ξεπερνώντας τα social media κατά 300%.
    39% των πελατών των εταιριών προέρχεται από αναζήτηση.
    50% των υποψήφιων πελατών είναι πιο πιθανό να κλικάρουν σε ένα site το οποίο εμφανίζεται περισσότερο από μία φορά στην πρώτη σελίδα των μηχανών αναζήτησης.
    Κατά μέσον όρο το 35% των αναζητήσεων μετατρέπονται σε επισκέψεις στα 3 πρώτα οργανικά αποτελέσματα.
    Το 48% πάνε στα οργανικά αποτελέσματα της πρώτης θέσης, το 12% στα οργανικά αποτελέσματα της δεύτερης θέσης και το 8% στα αποτελέσματα της 3ης θέσης στη Google. Το υπόλοιπο 32% της κίνησης διαμοιράζεται στις υπόλοιπες θέσεις των αποτελεσμάτων τόσο της Google, αλλά και της Bing.

-
Γιατί τα οργανικά αποτελέσματα της Google είναι καλύτερα;

Σε μια τελευταία έρευνα της GroupM UK and Nielsen, μόνο το 6% των χρηστών έκανε κλικ σε κάποιο από τα πληρωμένα αποτελέσματα της Google.

Έχει παρατηρηθεί ότι τα άτομα νεότερης ηλικίας που είναι εξοικειωμένα με τη Google και την τεχνολογία, αποφεύγουν τις πληρωμένες διαφημίσεις της Google κύριως για τους παρακάτω 2 λόγους:

    Τις θεωρούν spam
    Εμπιστεύονται τα site που κατάφεραν να βγουν πρώτα στη Google με το σπαθί τους

Τα οργανικά αποτελέσματα σύμφωνα με τους χρήστες, είναι πιο ποιοτικά και πραγματικά με αυτό θέλει και ψάχνει ο κόσμος. Αντίθετα, τα πληρωμένα αποτελέσματα είναι αμφιβόλου ποιότητας, σχετικότητας και αποσπούν τον χρήστη.

http://eidiseis-ellada.com/