Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014

SEO Tip 3: Οι 10+1 παράγοντες που επηρεάζουν την Google


πως να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google γρήγορα και εύκολα


Καταρχάς, θέλω να πιστεύω ότι έχετε κατεβάσει όλοι τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα και δεν χρειάζεται να ανατρέξουμε στα βασικά. Γιατί παρακάτω θα σας αναφέρω τους 11 από τους 100 περίπου βασικότερους παράγοντες SEO που επηρεάζουν τον αλγόριθμο της Google σήμερα, τέλη Νοεμβρίου 2013 και μετά από την τελευταία ανανέωση Hummingbird της Google.


Εάν δεν μπορείτε να κατανοήσετε τις βασικές αρχές SEO απλώς επιλέξτε ένα πακέτο SEO Coaching.

Κάποιοι κακεντρεχείς με κατηγόρησαν ότι δεν μπορώ να ξέρω τι κάνει η Google και ότι ο αλγόριθμος είναι απόρρητος, μετά τη δημοσίευση του βίντεο Google Dοmination.

Εγώ απαντάω ότι με τεχνικές reverse engineering ή αντίστροφης μηχανικής ο αλγόριθμος αποκωδικοποιείται και επειδή θεωρώ τον εαυτό μου σοβαρό επαγγελματία και είμαι 14 χρόνια στην αγορά θα σας δώσω σήμερα σε αυτό το SEO Tip, τους 11 βασικότερους παράγοντες SEO απ” ευθείας από τα Paramarketing SEO LABS!



 Κάντε κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση.

FACTORS-INFUENCING-RANKINGS-GOOGLE-SEO



SEO παράγοντας 1
: Google plus και google plus share button


Η google δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα στο νέο της social media το Google Plus, ο νέος ανταγωνιστής του Facebook για αυτό παίρνει το μεγαλύτερο μερίδιο των ψήφων.


SEO παράγοντας 2: Facebook shares


Το share μετράει ποιο πολύ από το like!


SEO παράγοντας 3: Number of Backlinks


Η ραχοκοκαλιά του αλγορίθμου της Google υπερσκελίζεται πλέον από τα social media.


SEO παράγοντας 4: Facebook Total


Άμα παρατηρήσετε στα οργανικά αποτελέσματα εμφανίζονται και σελίδες ή ομάδες του Facebook!


SEO παράγοντας 5: Facebook Comments


Μήπως πρέπει να βάλετε στο blog σας το νέο Facebook comments πρόσθετο;


SEO παράγοντας 6: Facebook Likes


Γι αυτό παρακαλάνε όλοι για like!


SEO παράγοντας 7: Pinterest


Η έκπληξη της χρονιά το Pinterest, το οποίο είναι ένα social bookmarking site που το 80% περίπου είναι γυναίκες και απευθύνεται κυρίως σε καταναλωτικά είδη όπως γάμοι, ψώνια και λοιπές καπιταλιστικές απολαύσεις. Εσείς έχετε pinterest; Ακολουθήστε με στο Pinterest!


SEO παράγοντας 8: Tweets


Κλασικά το twitter και ο αριθμός των tweets είναι παράγοντας SEO.


SEO παράγοντας 9: % Nofollow Backlinks


Ποιός είπε ότι τα nofollow links δεν μετράνε στη Google; Εκτός του ότι φέρνουν κίνηση (το facebook δίνει μόνο nofollow links) πιάνουν λίγο μικρότερο ποσοστό από ότι τα dofollow. Για να δείτε τον αριθμό των backlinks σας και ποια είναι dofollow και nofollow, επισκεφτείτε το Ahrefs.com.


SEO παράγοντας 10: Visibility of backlinking URL


Αναφέρεται στην ποιότητα των backlinks, το PageRank, και όλα τα παρελκόμενα.


SEO παράγοντας 11: % Backlinks with stopwords


Τα stopwords είναι μικρές λέξεις όπως {εδώ, εκεί, στο, το, από κτλ} τα οποία δεν αποτελούν καθαρά σημασιολογικά backlinks κειμένου. Παρόλαυτα προσμετρούνται από τη Google. Φροντίστε λοιπόν να έχετε καθαρούς συνδέσμους κειμένου για παράδειγμα:

Κατασκευή Ιστοσελίδων

 Δείτε τα προηγούμενα SEO Tips


Κατεβάστε τον οδηγό SEO Πρώτη Σελίδα εντελώς δωρεάν σήμερα!

Περιεχόμενα των βίντεο μαθημάτων SEO Google Πρώτη Σελίδα


  1.  SEO Google Πρώτη Σελίδα- Εισαγωγή
  2. SEO Google Μάθημα 1– Βελτιστοποίηση Εντός Σελίδας
  3. SEO Google: Μάθημα 2 – Βελτιστοποίηση Εκτός Σελίδας
  4. SEO Google: Μάθημα 2Β – Τεχνικές Εκτός Σελίδας Βελτιστοποίησης
  5. SEO Google: Μάθημα 3 – Εργαλεία SEO
  6. SEO Google: Μάθημα 4 – Βασικό λεξιλόγιο SEO
ΠΗΓΗ: http://paramarketing.gr