Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014

Social media σε συνδυασμό με SEO - ο τρόπος κι ο βαθμός που συμβάλλουν τα social media στην διαμόρφωση της θέσης μιας ιστοσελίδας


  Social media και SEO


Συχνά θεωρείται ότι το search engine optimization και τα social media δεν σχετίζονται.  Σήμερα όμως η τάση είναι να εμπλέκεται το ένα με το άλλο με κοινό παρανομαστή τους το ποιοτικό περιεχόμενο. Μερικοί μάλιστα θεωρούν ότι το SMI (search marketing integration – συνδυασμός social media και SEO) θα θεωρείται προϋπόθεση στο μέλλον για την προώθηση ιστοσελίδων στην πρώτη σελίδα της Google.

Πως τα social media επηρεάζουν το SEO


Οι μηχανές αναζήτησης αξιολογούν πλέον μια ιστοσελίδα και από την παρουσία της στα social media ψάχνοντας για social signals. Τα τελευταία είναι οι ενδείξεις που δείχνουν την δραστηριότητα ενός brand στα κοινωνικά δίκτυα και τα οποία έχουν αντίκτυπο στην κατάταξη μιας ιστοσελίδας. Ας δούμε αυτά που έχουν άμεσο αντίκτυπο, σύμφωνα με έρευνες που έχουν διεξαχθεί:

  • O αριθμός των ανθρώπων που κάνουν like στο brand σας.
  • Ο αριθμός των Facebook shares.
  • Ο αριθμός των σχολίων στο Facebook.
  • Ο αριθμός των followers στο Twitter.
  • Ο αριθμός των tweets που αναφέρουν το brand σας ή που περιλαμβάνουν ένα link προς την ιστοσελίδα σας.
  • Ο αριθμός των ανθρώπων που σας έχουν εντάξει στους κύκλους τους στο Google+.

Social media signals for SEO
Ranking factors – social signals, ανάλυση της Searchmetrics

Ο έμμεσος αντίκτυπος των social signals  δημιουργείται από:

  • Την αύξηση των inbound links η οποία οφείλεται στην αυξημένη προβολή του brand σας.
  • Την αύξηση των θετικών σχολίων στο Google local.
  • Τη μείωση του bounce rate στη σελίδα σας.
  • Την αύξηση του χρόνου παραμονής στην ιστοσελίδα σας καθώς και του αριθμού των επαναλαμβανόμενων επισκέψεων σε αυτή

Δείτε το video που ακολουθεί με τον Matt Cutts της Google να μιλά για τα social signals και τη σχέση τους με το SEO.

https://www.youtube.com/watch?v=ofhwPC-5Ub4

Πως να ενοποιήσετε τα social media και το SEO

Η ενοποίηση τους βασίζεται στο ακόλουθο τετράπτυχο:

  • Ανάπτυξη πρωτότυπου και ελκυστικού περιεχομένου.
  • Ενσωμάτωση μηχανισμών στην ιστοσελίδα σας που ευνοούν την προώθηση του στα social media.
  • Δραστηριότητες που ευνοούν το  engagement του κοινού σας.
  • Author Rank.

Ας τα δούμε αναλυτικά:

Tips για την ανάπτυξη περιεχομένου


  • Λάβετε υπόψη σας τα keywords που χρησιμοποιούν οι χρήστες που σας ενδιαφέρουν και αναπτύξτε περιεχόμενο για αυτά.  Χρησιμοποιήστε αυτά τα keywords σας ως θεματικές ενότητες για να αναπτύξετε περιεχόμενο.
  • Καθορίστε τα social keywords.  Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δωρεάν εργαλεία όπως το SocialMention. Τα social keywords μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε περιεχόμενο για Tweets, Facebook updates και περιεχόμενο, tags που χρησιμοποιούνται σε videos και images, blog posts κτλ.
  • Ανακαλύψτε τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις που πραγματικά απασχολούν το κοινό σας. Μπορείτε να ψάξετε για αυτές σε forums, στα Yahoo answers, LinkedIn groups κτλ. Δημιουργήστε περιεχόμενο γύρω από αυτές και δημοσιεύστε το στην ιστοσελίδα σας και τα social media.
  • Παρατηρήστε ποιά social posts είναι πιο δημοφιλή και δημιουργήστε σχετικό περιεχόμενο με το οποίο το κοινό σας θα θέλει να αλληλεπιδράσει. Χρησιμοποιήστε δωρεάν εργαλεία όπως το Facebook Insights και το Buffer, ή εργαλεία επί πληρωμή όπως το Social Bro.

Μηχανισμοί για την προώθηση του περιεχομένου στα social media


  • Δημιουργήστε pages για το brand σας στα σημαντικότερα social media, όπως είναι το Facebook, το Twitter, το LinkedInτο Google+ και το YouTube, Ανάλογα με τη φύση του brand μπορείτε να προσθέσετε και άλλα όπως είναι τα Google Places, το Foursquare  και το Yelp, τα οποία είναι πολύ σημαντικά για επιχειρήσεις με τοπικό χαρακτήρα, το Quora, το Reddit, το Pinterest, το Flickr και άλλα.
  • Προσθέστε buttons στην ιστοσελίδα σας που να επιτρέπουν το like και το sharing στα social media
  • Προσθέστε buttons στον ιστότοπο σας που να επιτρέπει το like των σελίδων σας στα social media.
  • Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδας σας έχει βελτιστοποιηθεί για όλες τις συσκευές – smartphones, ipads –  δεδομένου ότι η χρήση των mobile συσκευών για την πλοήγηση στο διαδίκτυο έχει αυξηθεί κατακόρυφα.

Δραστηριότητες που ευνοούν το engagement του κοινού σας


  • Αναπτύσσετε τακτικά περιεχόμενο, τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα θα πρέπει να κάνετε ένα ενδιαφέρον post.
  • Δημιουργήστε ευκαιρίες για να αυξηθεί το engagement με το κοινό σας, όπως είναι να θέτετε ερωτήματα, να κάνετε διαγωνισμούς, gamification κτλ.
  • Συμμετέχετε στο διάλογο για το brand σας.

Author Rank


Η Google πλέον δεν αξιολογεί μόνο το περιεχόμενο αλλά και ποιος είναι ο δημιουργός του. Για το λόγο αυτό ανέπτυξε το Authorship όπου επιτρέπει τη σύνδεση του περιεχομένου με τον προσωπικό λογαριασμό του δημιουργού του στο Google+.

Στη συνέχεια η Google αξιολογεί αυτό το περιεχόμενο και βαθμολογεί τον δημιουργό του αναφορικά με την αξιοπιστία του και το κύρος του. Η βαθμολογία αυτή είναι το Author Rank. Όσο υψηλότερο είναι αυτό τόσο καλύτερη κατάταξη θα πετυχαίνει το περιεχόμενο που συνδέεται με τον δημιουργό στον οποίο αντιστοιχεί. Συνεπώς είναι ζωτικής σημασίας οι δημιουργοί του περιεχομένου σας να ανοίξουν λογαριασμό στο Google+ και να συνδέουν το περιεχόμενο που δημιουργούν με αυτό.

Το μέλλον των social media σε συνάρτηση με το SEO


Τα social signals γίνονται σταδιακά τα νέα backlinks που θα επηρεάζουν ολοένα και περισσότερο την κατάταξη των ιστοσελίδων. Οι λόγοι που οδηγούν σε αυτό είναι πολλοί.

Ο κόσμος μας ασχολείται ολοένα και περισσότερο με τα social media. Οι νέες γενιές έχουν μεγαλώσει με αυτά και τα εμπιστεύονται. Είναι πιο πιθανό να προτιμήσουμε μια ιστοσελίδα που την έχουν προτείνει οι ψηφιακοί μας φίλοι παρά οι μηχανές αναζήτησης. Οι τελευταίες γίνονται ολοένα και καλύτερες στην αναγνώριση και αξιολόγηση των social signals. Μην ξεχνάμε ακόμα ότι οι ιστοσελίδες με έντονη παρουσία στα social media έχουν υψηλότερο conversion rate και brand loyalty τα οποία οδηγούν σε υψηλότερες πωλήσεις και word-of-mouth επικοινωνία.

Συμπερασματικά η ενοποίηση των social media και του SEO είναι μονόδρομος για τα brands που θέλουν να έχουν υψηλή κατάταξη. Επιπρόσθετα η επίδραση των social media στο brand ενισχύεται μέσα από αυτή την ενοποίηση γιατί θα τροφοδοτείται από την βελτίωση του SERP (Search Engine Results Placement) το οποίο θα δημιουργεί αυξημένη επισκεψιμότητα όχι μονάχα στην ιστοσελίδα αλλά και στα social pages του.