Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014

To branding είναι τώρα σημαντικό για το SEO



Branding και Search Engine Optimization


Με την έλευση του νέου αλγόριθμου Penguin 2.0 της Google οι παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας έχουν αλλάξει σημαντικά. Το επιθετικό link building πλέον δεν βοηθά ενώ μπορεί να δημιουργήσει και προβλήματα.

Αναλύοντας τους ιστοτόπους οι οποίοι έχουν ωφεληθεί από τη νέα κατάσταση παρατηρούμε ότι το branding είναι μια παράμετρος η οποία διαδραματίζει ένα ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στην βελτίωση της κατάταξης στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.


Γιατί συμβαίνει αυτό;


Πολύ απλά η Google επιβραβεύει την αυθεντικότητα. Δεδομένου ότι εκατομμύρια σελίδες έχουν βελτιστοποιηθεί σε υπερβολικό βαθμό η Google ψάχνει συνεχώς για τρόπους αξιολόγησης του brand με το οποίο συνδέεται η κάθε σελίδα. Με άλλα λόγια η Google δεν θέλει να δώσει περισσότερη αξία σε ιστοσελίδες οι οποίες απλά είναι πολύ καλά βελτιστοποιημένες και τίποτα περισσότερο.

Θέλει να δίνει στους χρήστες της την καλύτερη δυνατή εμπειρία αναζήτησης και για να το πετύχει αξιολογεί θετικά τους ιστοτόπους που υλοποιούν δραστηριότητες branding και επιβραβεύει τη γνήσια δημοτικότητα. Για το λόγο αυτό το Google+, τα authorship tags, τα rich snippets και τα social signals αποτελούν πλέον σημαντικές παραμέτρους στην εξίσωση του Search Engine Optimization.


Branding για χάρη του SEO


Το branding δεν αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο των πολυεθνικών γιγάντων. Μπορεί για παράδειγμα να είστε ένας οδοντίατρος στη Γλυφάδα. Ποτέ δεν θα μπορέσετε να έχετε branding του επιπέδου της Apple. Μπορείτε όμως να έχετε ένα εξαιρετικό online brand για την τοπική σας αγορά και σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας.

Πως θα το πετύχετε αυτό; Σκεφτείτε τι κάνετε για να ενισχύσετε το brand σας εκτός του διαδικτύου. Μπορεί να κάνετε διαφήμιση σε τοπικά περιοδικά ή στο ραδιόφωνο, να χρησιμοποιείτε αφίσες ή χορηγίες, να αρθρογραφείτε σε περιοδικά του κλάδου σας και πολλά άλλα.

Η Google ψάχνει να βρει αντίστοιχες ενέργειες που πραγματοποιείτε στο διαδίκτυο προκειμένου να αξιολογήσει το brand σας. Σε αυτές περιλαμβάνονται το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, τα online δημοσιεύματα που σας αφορούν, videos, παρουσιάσεις, PDFs, webinars, podcasts, online άρθρα κτλ.

Όσο πιο διαφοροποιημένο περιεχόμενο εντοπίσουν τα crawlers των μηχανών αναζήτησης που αφορούν στις ενέργειες branding σας και όσο πιο δημοφιλές είναι αυτό το περιεχόμενο, τόσο πιο σημαντικό θα θεωρηθεί το brand σας και αυτό θα απεικονισθεί με την υψηλότερη κατάταξη του ιστοτόπου σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.  Με αυτόν τον τρόπο η προώθηση της ιστοσελίδας σας  γίνεται αποτελεσματικότερη.

Συνεπώς θα πρέπει να ανησυχείτε λιγότερο για την ποσότητα των backlins και να επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη πλούσιου περιεχομένου και στην διανομή του, τόσο online όσο και offline.  Θέλετε τα videos σας να βρίσκονται και να μοιράζονται στο YouTube, οι παρουσιάσεις σας στο SlideShare, το περιεχόμενο σας σε σχετικά sites και blogs.

Αυτά τα links έχουν αυξημένη αξιοπιστία, ενισχύουν το online branding σας και ωθούν την ιστοσελίδα σας σε υψηλότερη κατάταξη. Επιπρόσθετα αυξάνουν τα κανάλια προσέλκυσης υποψήφιων πελατών σας και το direct traffic στην σελίδα σας συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο και στην αύξηση των εσόδων σας.

Συμπερασματικά το νέο τοπίο που έχει διαμορφωθεί με τον Google Penguin 2.0 δεν πρέπει να μας φοβίζει. Αντίθετα είναι μια ευκαιρία για τη βελτίωση της κατάταξης των ιστοσελίδων που επενδύουν με συνέπεια στο online και offline branding.