Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2014

Ποιές "ενέργειες επιτρέπουν" οι Μηχανές Αναζήτησης (White Hat SEO) για την προώθηση ιστοσελίδας






White Hat SEO

Εισαγωγή στο White Hat SEO


Το White Hat SEO αφορά στις εγκεκριμένες στρατηγικές Search Engine Optimization που επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε την προώθηση της ιστοσελίδας μας σε υψηλότερες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η Google δίνει σχετικές οδηγίες στους webmasters για αυτές τις στρατηγικές οι οποίες συνοπτικά  είναι οι ακόλουθες:

Πρακτικές White Hat SEO


  • Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας έχει μια ξεκάθαρη δομή καθώς και links με κείμενο. Κάθε σελίδα πρέπει να  μπορεί να εντοπιστεί από ένα τουλάχιστον στατικό link με κείμενο.
  • Προσφέρετε ένα site map στους επισκέπτες σας για να έχουν μια ξεκάθαρη εικόνα της δομής του.
  • Τα links σε κάθε σελίδα σας θα πρέπει να είναι σε λογικό αριθμό, καλό είναι να αποφεύγονται οι υπερβολές.
  • Προσφέρετε χρήσιμη και πλούσια πληροφόρηση και δημιουργήστε σελίδες που με ακρίβεια και σαφήνεια περιγράφουν το αντικείμενο που πραγματεύονται.
  • Λάβετε υπόψη σας τις λέξεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να βρουν την ιστοσελίδα σας και βεβαιωθείτε ότι αυτές περιλαμβάνονται στο κείμενο της.  Είναι σημαντικό αυτά τα keywords να εμφανίζονται με φυσικό τρόπο στο κείμενο, τότε μόνο θεωρείται πρακτική White Hat SEO.
  • Προτιμάτε το κείμενο από τις εικόνες για να απεικονίσετε σημαντική πληροφόρηση. Τα Google crawler δεν μπορούν να αναγνωρίσουν το κείμενο το οποίο περιέχεται σε εικόνες. Εάν πρέπει να χρησιμοποιήσετε εικόνες αξιοποιήστε το “ALT” χαρακτηριστικό για να τις περιγράψετε.
  • Βεβαιωθείτε ότι το <title> και το ALT χαρακτηριστικό είναι περιγραφικά και ακριβή.
  • Ελέγξετε για broken links και την σωστή σύνταξη της HTML.
  • Εάν χρησιοποιείτε δυναμικές ιστοσελίδες βοηθά στην ανίχνευση των ιστοσελίδων η χρήση σύντομων και λίγων παραμέτρων.
  • Στα images που χρησιμοποιείτε δώστε περιγραφικό τίτλο, δηλαδή το my-new-black-kitten.jpg έχει πιο πολύ πληροφόρηση από το IMG00023.JPG.
  • Η εκτεταμένη χρήση JavaScript, cookies, session IDs, frames, DHTML ή Flash μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην ευρετηρίαση της ιστοσελίδας σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι επιτρέπετε στα Google bots να ανιχνεύσουν την ιστοσελίδα σας χωρίς session IDs ή arguments τα οποία καταγράφουν την πορεία τους στην ιστοσελίδα σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι ο web server σας υποστηρίζει το If-Modified-Since HTTP header. Αυτό το χαρακτηριστικό επιτρέπει στον web server σας να πει στην Google αν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας έχει αλλάξει μετά την τελευταία επίσκεψη των crawlers.
  • Κάντε χρήση του robots.txt αρχείου για να καθοδηγείτε τους crawlers ποιές σελίδες να ανιχνεύσουν και ποιές όχι. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην Google
  • Αν χρησιμοποιείτε διαφημίσεις στην ιστοσελίδα σας βεβαιωθείτε ότι δεν μπλοκάρουν τις μηχανές αναζήτησης.
  • Εάν αγοράσετε ένα content management system βεβαιωθείτε ότι το σύστημα δημιουργεί σελίδες και συνδέσμους τους οποίους μπορούν να ανιχνεύσουν οι μηχανές αναζήτησης.
  • Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας φαίνεται σωστά σε διαφορετικούς browsers.
  • Βελτιστοποιήστε το χρόνο που χρειάζεται για να φορτωθεί η ιστοσελίδα σας.
  • Σχεδιάστε τις σελίδες σας κυρίως για τους χρήστες σας και μετά για τις μηχανές αναζήτησης. Η βασική ερώτηση που πρέπει να κάνετε είναι αν η οποιαδήποτε αλλαγή που σκέφτεστε θα είναι χρήσιμη για τους χρήστες σας.

    http://www.seoingreece.org