Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

Ειδήσεις online, η δημοφιλέστερη δραστηριότητα στο ελληνικό Διαδίκτυο

Έρευνα της ΕΛΣΤΑΤΕιδήσεις online, η δημοφιλέστερη δραστηριότητα στο ελληνικό Διαδίκτυο
Σχεδόν επτά στα δέκα ελληνικά νοικοκυριά είναι συνδεδεμένα στο Διαδίκτυο 

Αθήνα

Η ανάγνωση ειδήσεων στο Διαδίκτυο, στην οποία επιδίδεται το 84,9% των ελλήνων χρηστών, βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των διαδικτυακών δραστηριοτήτων που παρουσίασε η ΕΛΣΤΑΤ για το 2014, εμφανίζοντας αύξηση 10% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.


Ακόμα, η «έρευνα χρήσης τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας» της ΕΛΣΤΑΤ δείχνει ότι περίπου επτά στα 10 νοικοκυριά της χώρας (ποσοστό 65,6%) είχαν το 2014 πρόσβαση στο Διαδίκτυο, αριθμός αυξημένος κατά 16,5% σε σχέση με το 2013.



Η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφεται στην Κεντρική Ελλάδα και στα νησιά Αιγαίου με 53,2% και την Κρήτη με 39,3%.


Αναλυτικότερα τα ποσοστά που καταγράφηκαν το 2014 για διαδικτυακές δραστηριότητες:

  • ∆ιάβασµα online ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφηµερίδες, περιοδικά (84,9%).
  • Αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες (82,3%).
  • Αποστολή ή λήψη ηλεκτρονικών μηνυµάτων (79,8%).
  • Συμμετοχή σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως Facebook και Twitter (64,3%).
  • Παιχνίδια, εικόνες, ταινίες, μουσική (52%).
  • Web ραδιόφωνο ή web τηλεόραση (51,6%).
  • Κλήσεις ή βιντεοκλήσεις με Skype ή άλλες υπηρεσίες (45%).
  • Ανέβασμα κειμένων, φωτογραφιών, μουσικής, βίντεο, λογισμικού ή άλλου περιεχομένου (34,3%).
  • Υπηρεσίες για ταξίδια και καταλύματα (29,7%).
  • Τραπεζικές συναλλαγές (20,8%).
  • ∆ημιουργία ιστοσελίδας ή blog (6,7%).
  • Πώληση αγαθών ή υπηρεσιών µέσω δημοπρασιών στο eBay ή άλλων υπηρεσιών (5,7%).
  • Κλείσιμο ραντεβού µε γιατρό µέσω  ιστοσελίδας νοσοκομείου ή κέντρου υγείας (2,9%).
Τέλος, αύξηση 26,7% καταγράφεται στο ποσοστό του πληθυσμού που έκανε χρήση υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (κάθε συναλλαγή των πολιτών µε δημόσιες υπηρεσίες µέσω του διαδικτύου, για προσωπική χρήση).
Άλλα στοιχεία που προκύπτουν από την έρευνα:
  • Η συντριπτική πλειονότητα (98,6%) των νοικοκυριών που έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο χρησιμοποιεί ευρυζωνική σύνδεση. Μεταξύ των ελληνικών νοικοκυριών γενικά, περίπου 7 στα 10 (64,7%) διαθέτουν ευρυζωνική σύνδεση.
  • Το 58,4% όσων χρησιμοποίησαν το Διαδίκτυο το πρώτο τρίµηνο του 2014 συνδέθηκαν µε κινητό τηλέφωνο, φορητό υπολογιστή (laptop, notebook, netbook ή tablet) ή άλλη φορητή συσκευής (PDA, MP3 player, e-book reader, φορητή κονσόλα παιχνιδιών κλπ). Το ποσοστό παρουσιάζει αύξηση 30,7% σε σχέση µε το πρώτο τρίµηνο του 2013. 
http://news.in.gr