Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τετάρτη, 31 Δεκεμβρίου 2014

13 tips για να γράψετε SEO friendly περιεχόμενο



του Πάνου Κερασιώτη

Το φιλικό, ως προς το SEO, περιεχόμενο δεν είναι πια η απλή συγγραφή κειμένων με συνεχή επανάληψη των διαφόρων keywords.

Αυτή η τακτική μπορεί να λειτουργούσε πιο παλιά, αλλά τώρα που οι αλγόριθμοι κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης έχουν βελτιωθεί κατά πολύ, τα πράγματα στο SEO έχουν αλλάξει δραστικά.

Το SEO & το Content Marketing είναι πλέον αλληλένδετα και εάν θέλετε καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει να συμβαδίζει το περιεχόμενό σας με την στρατηγική SEO σας
Η Contentverve σε συνεργασία με την Atcore, δημιούργησαν ένα πολύ ενδιαφέρον Infographic με 13 tips που μπορούν να σας βοηθήσουν στο SEO copywriting.

Τα tips αυτά περιλαμβάνουν:


  1. Συγγραφή κειμένων φιλικών ως προς τον αναγνώστη και βελτιστοποιημένα για τις μηχανές αναζήτησης.
  2. Αποφύγετε τη συνεχή επανάληψη των ίδιων keywords.
  3. Χρήση σχετικών keywords, συνωνύμων τους καθώς και άλλων γραμματικών παραλλαγών.
  4. Συγγραφή μεγάλων, αναλυτικών αλλά και ποιοτικών κειμένων.
  5. Χρήση μεγάλων φράσεων με λέξεις κλειδιά – long tail keywords.
  6. Να δίνετε καλύτερες απαντήσεις από τους ανταγωνιστές σας στους επισκέπτες σας.
  7. Προωθήστε κατάλληλα το περιεχόμενό σας από όλα τα κανάλια marketing (social, email κτλ) που χρησιμοποιείτε.
  8. Ενεργή ασχολία με το Google+.
  9. Μην ξεχνάτε τα meta titles & descriptions.
  10. Μη φορτώνετε  το περιεχόμενό σας με υπερβολικά πολλά keywords (keyword stuffing) μόνο και μόνο για να το δουν οι μηχανές αναζήτησης.
  11. Μην υπερβάλλετε με την βελτιστοποίηση του κειμένου των link σας.
  12. Μην ξεχνάτε το alt text στις φωτογραφίες σας.
  13. Να χρησιμοποιείτε το Google Suggest, to Google Trends και το Ubersuggest για να παίρνετε ιδέες για λέξεις-κλειδιά.
http://www.smokypixel.gr