Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2015

(SEO) Content Marketing: Η ανατομία του πετυχημένου περιεχομένου [Infographic]




Content Marketing: Τι περιέχει ένα καλό και ελκυστικό περιεχόμενο[Infographic]
 


του Πάνου Κερασιώτη

Ένα βασικό συστατικό επιτυχίας του Content Marketing είναι το καλό και ποιοτικό περιεχόμενο.

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν τόνοι περιεχομένου στο διαδίκτυο και θα πρέπει να έχετε κείμενα μοναδικά που να δίνουν αξία στο χρήστη, αν θέλετε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

Στόχος σας πρέπει να είναι να προσελκύσετε τον επισκέπτη να διαβάσει αυτά που γράφετε, καθώς και να τα μοιραστεί με άλλους.
Συνταγή για ένα καλό περιεχόμενο δεν υπάρχει, αλλά υπάρχουν κάποια βήματα τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν στην δημιουργία ενός ελκυστικού περιεχομένου.

Αυτά τα βήματα, μας παρουσιάζει η Digital Marketing Philippines στο παρακάτω Infographic.


Τα βήματα αυτά περιλαμβάνουν:


  1. Επιλογή μιας επικεφαλίδας που να τραβάει το ενδιαφέρον του αναγνώστη και να “πουλάει” το περιεχόμενο
  2. Σωστός αριθμός λέξεων ή χαρακτήρων
  3. Χρήση τουλάχιστον μίας καλής εικόνας
  4. Το περιεχόμενο να μεταδίδει τα κατάλληλα ερεθίσματα και συναισθήματα στον αναγνώστη
  5. Χρήση του κατάλληλου τύπου περιεχομένου (video, how to, why, what)
 [Infographic] για την ανατομία ενός καλού και ελκυστικού περιεχομένου

 
 http://www.smokypixel.gr