Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2015

Τα πιο πιθανά/"επιρρεπή" επαγγέλματα για να ...."στα φορέσει κανονικά"...

Τα 15 επαγγέλματα που είναι πιο επιρρεπή στο φλερτ στο γραφείο


Huffington Post


Είτε θεωρείτε ότι είναι καλή ιδέα, είτε όχι, το φλερτ στο γραφείο αποτελεί μία πραγματικότητα.
Πολλές είναι οι έρευνες που υποστηρίζουν ότι όσοι βλέπονται σε καθημερινή βάση, αρχίζουν να αποκτούν οικειότητα με αποτέλεσμα να δημιουργούνται σχέσεις και φλερτ.

Παρ' ολ' αυτά κάποια επαγγέλματα είναι πιο επιρρεπή σε σχέση με άλλα στη σύναψη ρομαντικών σχέσεων στο γραφείο όπως έδειξε έρευνα που έγινε στη Βρετανία από την Approved Index, στην οποία συμμετείχαν 1.550 άτομα.



Από τα αποτελέσματα φαίνεται ότι η βιομηχανία της μόδας έχει τα μεγαλύτερα ποσοστά στο φλερτ στο γραφείο, ενώ αίσθηση κάνει η ύπαρξη των τραπεζικών επαγγελμάτων ή των κατασκευών μέσα στα πρώτα πέντε επαγγέλματα.


1. Μόδα (83,87%)

2. Πολιτική (80%)
3. Συγκοινωνίες (75,93%)
4. Κατασκευές (75%)
5. Τραπεζικός κλάδος (70%)
6. Δημόσιος τομέας (70%)
7. Τεχνολογία και Προγραμματισμός (68,94%)
8. Μηχανικοί (68,52%)
9. Πωλήσεις (68,35%)
10. Επικοινωνία/ Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Διαφήμιση (68,18%)
11. Ανθρώπινο Δυναμικό (67,27%)
12. Άλλο (66,67%)
13. Τηλεπικοινωνίες (66,67%)
14. Τουρισμός (66,67%)
15. Εμπόριο (65,35%)

http://www.huffingtonpost.gr