Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2015

SEO:Το Περιεχόμενο (της ιστοσελίδας) Είναι Βασιλιάς



    Γιάννης Διβράμης   

Μάθετε τον νούμερο ένα λόγο που κάνει εκτός από την Google, έναν επισκέπτη να αγαπήσει την ιστοσελίδα σας. Κατανοήστε πως με την δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας, θα αποκτήσετε φανατικούς οπαδούς και θα πολλαπλασιάσετε το πελατολόγιο σας.

Πως θα τα πετύχετε όλα αυτά; Διαβάστε το παρακάτω άρθρο προσεκτικά και αξιοποιήστε το αμέσως, δημιουργώντας περιεχόμενο που αναζητά ο χρήστης καθημερινά στις μηχανές αναζήτησης!

Μπορεί η συνταγή της επιτυχίας στο ίντερνετ να είναι πολύ απλή αλλά η δημιουργία μοναδικού περιεχομένου που αναζητά ο χρήστης πολλές φορές καταλήγει να είναι πολύ δύσκολη για τον μέσο ιδιοκτήτη ιστοσελίδας ή blog.

Γιατί το ποιοτικό περιεχόμενο είναι η νούμερο ένα στρατηγική SEO;


Ίσως ένα από τα σημαντικότερα πράγματα σε μια ιστοσελίδα να είναι το περιεχόμενο. Φανταστείτε ότι μόλις έχετε ανοίξει την τηλεόρασή και το πρώτο κανάλι να μην έχει τίποτα να δείτε. Τι θα κάνατε ; Θα αλλάζατε κανάλι.

Έτσι κάπως λειτουργεί και το ίντερνετ. Αν οι  ιστοσελίδες που επισκέπτεστε είναι κενές ή δεν έχουν καλής ποιότητας περιεχόμενο, τότε μάλλον θα εγκαταλείπατε τις ιστοσελίδες αυτές και θα ψάχνατε να βρείτε κάποιες που να έχουν ενδιαφέρον για σας περιεχόμενο. Από αυτήν την άποψη, το περιεχόμενο της σελίδας σας είναι ο βασιλιάς του παιχνιδιού και κερδίζει ότι και να κάνετε!
Πλεονεκτήματα Ποιοτικού Περιεχομένου

1. Το επαναστατικό περιεχόμενο δημιουργεί παθητική κίνηση προς τη σελίδα σας. Η κίνηση θα μπορούσα να πω ότι χωρίζεται σε ενεργητική και παθητική. Παθητική είναι η κίνηση που δεν δημιουργείτε από εσάς, ενώ ενεργητική είναι η εσκεμμένη κίνηση που δημιουργείτε από εσάς με τις δημοσιεύσεις σας στα social media, με την διαφήμιση της ιστοσελίδας σας και με την συνολική προώθηση της ιστοσελίδας σας πλην του SEO.

2. Το απίστευτο περιεχόμενο ευνοεί την δημιουργία συνδέσμων (backlink creation) προς την σελίδα σας. Έτσι αποκτάτε δημοτικότητα και αυξάνει το PageRank της σελίδας σας. Όσο υψηλότερο το PageRank σας, τόσο το καλύτερο για τα τη θέση σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

3. Το ποιοτικό περιεχόμενο αυξάνει τη θέση σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Προσωπικά έχω βγεί πολλές φορές στην πρώτη σελίδα της Google, η βασική όμως φιλοσοφία ήταν να έχω δημιουργήσει απίστευτο μοναδικό και διαχρονικό περιεχόμενο για τη σελίδα μου και μετά να τραβήξω τους επισκέπτες και να τους κρατήσω.

4. Το διαχρονικό περιεχόμενο είναι η καλύτερη στρατηγική SEO για τη σελίδα σας. Όσο καλό εκτός σελίδας SEO να κάνετε δεν θα έχετε μακροπρόθεσμη επιτυχία εάν δεν μπορείτε να κρατήσετε έναν επισκέπτη στην σελίδα σας. Το κλασσικό περιεχόμενο ή τα άρθρα πυλώνες είναι το περιεχόμενο που θα στηρίξει την ιστοσελίδα σας και θα φέρει τον περισσότερο κόσμο σε βάθος χρόνου. Το κλασσικό περιεχόμενο είναι αυτό που θα αντέξει στον χρόνο και θα αντέξει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό της Google από τα νέα sites που βγαίνουν καθημερινά στο προσκήνιο.

5. Το μοναδικό περιεχόμενο δημιουργεί πωλήσεις και μετατροπές(conversions). Παράλληλα μειώνει το ποσοστό εγκαταλείψεων από τη σελίδα σας (bounce rate) και αυξάνει τις μετατροπές (conversion rate). Μετατροπή από επισκέπτη σε πελάτη σημαίνει το ποσοστό εκείνο των επισκεπτών που μετατρέπεται τελικά σε πελάτη.

6. Το ακαταμάχητο περιεχόμενο είναι αυτό που θα σας κάνει γνωστούς, διάσημους και στο τέλος πλούσιους. Δεν ξέρω αν έχετε ακούσει ποτέ για την στρατηγική προσωπικής προβολής (personal branding), όπου προβάλλετε τον εαυτό σας ως ειδικό σε κάποιο θέμα στα μάτια του κοινού έτσι κερδίζετε τις πρώτες εντυπώσεις. Αποκτάτε μεγαλύτερο κύρος και οι υποψήφιου πελάτες σας σας εμπιστεύονται περισσότερο.
Τι είναι μοναδικό περιεχόμενο;

Μοναδικό περιεχόμενο είναι τα κείμενα, τα βίντεο, τα λογισμικά, οι εφαρμογές και οτιδήποτε έχετε δημιουργήσει μέσα στη σελίδα σας και αιχμαλωτίζει τα βλέμματα και το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας. Μια μοναδική στρατηγική περιεχομένου είναι να δίνετε δωρεάν με αντάλλαγμα την εγγραφή των επισκεπτών στη λίστα σας μια αναφορά, μια υπηρεσία ή ένα μοναδικό προϊόν.

Όταν λέμε περιεχόμενο, δεν εννοούμε μόνο τα κείμενα και τις φωτογραφίες. Περιεχόμενο είναι τα βίντεο, τα τραγούδια, η μουσική, τα audio books, τα προϊόντα αλλά και όλες οι χρήσιμες πληροφορίες που συνοδεύουν αυτά. Ένα βιβλίο που μπορεί να δίνετε δωρεάν από την ιστοσελίδα σας ή κριτικές πάνω σε ένα βιβλίο που είναι χρήσιμα για τον τελικό χρήστη αποτελούν μέρος του περιεχομένου.

Θα πρέπει να δημιουργείτε τακτικά νέο περιεχόμενο και να ανανεώνετε την ιστοσελίδα σας ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Μπορείτε να βελτιώνετε επίσης τα κείμενα στο νέο σας site και να προσθέτετε νέες σελίδες με νέες λέξεις κλειδιά.

Θα πρέπει τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα να δημιουργείτε ένα καινούριο άρθρο, μια καινούρια σελίδα ή να προσθέτετε ένα νέο προϊόν στο e-shop σας. Με αυτόν τον τρόπο, στέλνετε ένα μήνυμα στη Google ότι η ιστοσελίδα σας έχει φρέσκο περιεχόμενο, δεν είναι σελίδα ζόμπι και καλείτε τα ρομπότ και τις αράχνες της Google να ταξινομήσουν το νέο αυτό περιεχόμενο και να φέρουν νέα κίνηση και νέους επισκέπτες.
Πώς να δημιουργήσετε ακαταμάχητο περιεχόμενο

Πρώτα θα πρέπει να το έχετε θέσει ως στόχο πριν ακόμα ξεκινήσετε τη σελίδα σας ότι θα δημιουργείτε πάντα μοναδικό και ακαταμάχητο περιεχόμενο που θα κινητοποιεί τους ανθρώπους και θα φέρνει αποτελέσματα. Μετά θα πρέπει να κοιτάξετε τί περιεχόμενο έχουν οι σελίδες υψηλής επισκεψιμότητας.

Πάρτε μια τέτοια σελίδα ως σελίδα πρότυπο που θα θέλατε να της μοιάσετε και εφαρμόσετε την ίδια στρατηγική περιεχομένου με αυτήν. Τι κάνει τη σελίδα αυτή μοναδική;  Σε τι θα θέλατε να της μοιάσετε;

Πάρτε το χρόνο που χρειάζεται για να δημιουργήσετε μοναδικό περιεχόμενο. Το καλό περιεχόμενο χρειάζεται συνήθως από έναν έως έξι μήνες για να δημιουργηθεί και άλλο τόσο καιρό για να ευοδώσει. Ποτέ μην εγκαταλείπετε την προσπάθεια.

Βρείτε ένα αντικείμενο στο οποίο είστε καλός σε αυτό ή σας ενθουσιάζει ιδιαίτερα και ασχοληθείτε με αυτό. Χαλαρώστε και βρείτε πηγές έμπνευσης. Μετά δημιουργήστε ένα χρονοδιάγραμμα με το πόσο χρόνο σκοπεύετε να διαθέσετε για να υλοποιήσετε το στόχο σας που είναι η δημιουργία εκπληκτικού περιεχομένου.
Δημιουργία Περιεχόμενου και High Traffic Formula

Στο προηγούμενο άρθρο μου High Traffic Formula αναφέρομαι στον πιο απλό τρόπο δημιουργίας περιεχομένου και κίνησης προς την ιστοσελίδα σας.

Η επονομαζόμενη High Traffic Formula είναι πάρα πολύ απλή και αποτελείτε από 3 βήματα που ο καθένας μπορεί να κάνει. Αυτά είναι:

1. Γράφω ένα άρθρο στο blog μου

2. Δημοσιεύω το άρθρο στο blog μου

3. Κοινοποιώ το άρθρο στα social media

Τόσο απλά. Όλοι μπορούν να το κάνουν, επομένως όλοι μπορούν να αποκτήσουν ανάλογα με την αγορά στόχο τους ασταμάτητη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα τους. Για να μην μπερδευτούμε θα πρέπει να σας τονίσω ότι το περιεχόμενο προηγείται τις επισκεψιμότητας και του SEO.

Στην πραγματικότητα το σωστό και καλό περιεχόμενο είναι συνυφασμένο και με το SEO, αφού δεν γίνεται να κάνεις SEO σε ένα site που δεν έχει περιεχόμενο ή που έχει πολύ λεπτό περιεχόμενο.

Λεπτό περιεχόμενο (thin content) είναι σελίδες με λιγότερες από 300 λέξεις, κλεμμένο περιεχόμενο ή περιεχόμενο σκουπίδια που δεν έχει κάποια αξία. Γενικά η παλιότερη κλασική πρακτική του spamming ήτανε η δημιουργία εσωτερικών σελίδων με ελάχιστο ή καθόλου χρήσιμο περιεχόμενο, οι οποίες ήτανε παραφουσκωμένες με λέξεις κλειδιά.

Αυτές ήτανε σελίδες αποκλειστικά γραμμένες για τις μηχανές αναζήτησης και δεν απευθυνότανε σε ανθρώπους. Για να μην πέσετε και εσείς στην κατηγορία spam, θα πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο αποκλειστικά για τον κόσμο και όχι για τις μηχανές αναζήτησης.

Ο λόγος που η High Traffic Formula είναι πετυχημένη είναι γιατί είναι :

1. δωρεάν και

2. βασίζεται στο περιεχόμενο

Μόνο με την εστιασμένη σκληρή δουλειά θα μπορέσετε να πετύχετε στο ίντερνετ και αυτό θα γίνει μόνο άμα κάνετε πράγματα που μπορείτε να κάνετε καθημερινά. Και αυτό που θα πρέπει να κάνετε καθημερινά είναι η δημιουργία περιεχομένου για το e-shop ή για το site σας.

Θυμηθείτε ότι σε ότι και αν κάνετε η εξάσκηση κάνει τον μάστορα.
Το πείραμα του εκατοστού πιθήκου και οι 100 μέρες blogging

 Στο λεγόμενο πείραμα του εκατοστού πιθήκου, ένας διάσημος Άγγλος Ζωολόγος ο Δρ. Lyall Watson, παρατήρησε ότι απομονωμένοι πληθυσμοί πιθήκων άρχισαν για πρώτη φορά να πλένουν και να τρώνε τους καρπούς της γλυκοπατάτας όταν έφαγε και ο εκατοστός πίθηκος. Οι πληθυσμοί αυτοί χωρίζονταν από πολλά μίλια θάλασσα αφού βρίσκονταν σε διαφορετικά νησιά.

Παρατηρήθηκε δηλαδή ότι στον εκατοστό πίθηκο έγινε ένα κβαντικό άλμα και έγινε αυτή η γνώση ότι η γλυκοπατάτα τρώγεται αφού πλυθεί κτήμα του συλλογικού ασυνείδητου όλων των πληθυσμών πιθήκων παγκοσμίως.

Η ίδια αναλογία υπάρχει και στη δημιουργία περιεχομένου, αλλά και στο αγαπημένο μου χόμπι, το blogging. Προσωπικά είμαι φανατικός blogger και στο άρθρο μου Blogging Marathon: Τι έμαθα μετά από 100 μέρες blogging αναφέρομαι ότι χρειάζεται να γράψουμε εκατό άρθρα σε ένα blog για να σπάσουμε το φράγμα της Google και να θεωρηθούμε ότι υπάρχουμε.

Το ίδιο ισχύει και για τα e-shop, γιατί χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 προϊόντα για να δείξουμε ότι υπάρχει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Το ίδιο συμβαίνει με τον εκατοστό πελάτη κτλ.

Βέβαια, επειδή θα δημοσιεύσουμε 100 άρθρα δεν σημαίνει ότι η επιτυχία μας είναι εγγυημένη. Όμως θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε αρκετό περιεχόμενο για να αυξήσουμε την ορατότητα μας στη Google.
7 πρακτικά εργαλεία για τη δημιουργία περιεχομένου

1. Quora – Η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για να παίζεται την κολοκυθιά. Ρωτήστε και απαντήστε τα πάντα. Μπορείτε να αναζητήσετε όλες τις πιο δημοφιλής ερωτήσεις και να δείτε τον σφυγμό της αγοράς. Η βασική φιλοσοφία στη δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου είναι να μάθετε τι χρειάζεται η αγορά σήμερα και να το προσφέρετε στην ιστοσελίδα σας.

2. Trapit – Είναι μια εφαρμογή ανακάλυψης περιεχομένου. Η εφαρμογή προσαρμόζεται στα μέτρα και στις ανάγκες σας. Επίσης μαθαίνει από το feedback που τις δίνετε.

3. Audacity – Ένα δωρεάν εργαλείο για καταγραφή φωνής και δημιουργία podcasts τα οποία μπορείτε να διαμοιράσετε σε sites όπως το  iTunes, Stitcher Radio, Soundcloud και Mixcloud.

4. Camtasia Studio – Το αγαπημένο μου εργαλείο καταγραφής βίντεο από την οθόνη του υπολογιστή σας. Για τους χρήστες των Mac μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το  Screenflow. Με το Camtasia Studio έχω καταγράψει και επιμεληθεί όλα μου τα βίντεο που έχω ανεβάσει στα βίντεο social media, YouTube, Vimeo, Dailymotion και Myspace.

5. Jing – Ένα δωρεάν εργαλείο από την ίδια εταιρεία που έχει δημιουργήσει το Camtasia για να καταγράψετε την οθόνη σας σε βίντεο έως και 5 λεπτών και να βγάλετε και φωτογραφίες την οθόνη σας.

6. Photoshop– Το Photoshop είναι η γραφιστική σουίτα της Adobe που δεν είναι μόνο για γραφίστες. Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για να επεξεργαστείτε τις δικές σας φωτογραφίες, να δημιουργήσετε νέα γραφικά καθώς και infographics

7. Yahoo News– Το Yahoo news όπως και το Google News είναι μια υπηρεσία που συγκεντρώνει τους βασικότερους τίτλους και άρθρα από τα πιο επίκαιρα και αξιόπιστα δημοσιογραφικά blogs σήμερα. Μπορείτε να μάθετε τον σφυγμό της επικαιρότητας και να δείτε πια θέματα είναι τα πιο καυτά για να ασχοληθείτε με αυτά.

Τα παραπάνω εργαλεία τα χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά για να δημιουργήσω περιεχόμενο στο blog μου αλλά και σε blog πελατών που διαχειρίζομαι. Πιστεύω ότι είναι τουλάχιστον απαραίτητα για κάθε έναν ιδιοκτήτη ιστοσελίδας.


http://paramarketing.gr/