Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Σάββατο, 21 Μαρτίου 2015

1η Καταγγελία στην Εισαγγελία για bullying σε σχολικό συγκρότημα της Ρόδου! (με συγκατηγορούμενους και τους καθηγητές και τη Δ/νση για συγκάλυψη και ανεπάρκεια χειρισμών)


 Δαμιανός Αθανασίου

Η πρώτη επίσημη καταγγελία για bullying σε σχολικό συγκρότημα της δυτικής πλευράς του νησιού, υποβλήθηκε χθες στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Ρόδου από έναν κάτοικο της Ιαλυσού.

Ο καταγγέλλων υποστηρίζει μεταξύ άλλων ότι το παιδί του υφίσταται εξακολουθητική αντιπαιδαγωγική και ανάρμοστη συμπεριφορά από μερίδα καθηγητών και από τη διευθύντρια του Γυμνασίου στο οποίο φοιτά, ενώ στρέφεται και κατά μαθητών και των γονέων τους.


Ο γονέας διαμαρτυρήθηκε στη διεύθυνση του σχολείου για το ό,τι δεν επέδειξε την ενδεδειγμένη ευαισθησία όταν ο γιός του έπεσε θύμα bullying και ζήτησε να ενημερωθεί για το αν επιβλήθηκαν οι προβλεπόμενες κυρώσεις.



Ενημερώθηκε προφορικά ότι σε έναν μαθητή είχε επιβληθεί ποινή αποβολής μιας ημέρας από το σχολείο και αντέδρασε, διότι, όπως ισχυρίζεται, η ποινή είχε επιβληθεί για επίθεση που είχε δεχτεί το παιδί του το Νοέμβριο του 2014 και όχι πρόσφατα με δράστες 6 παιδιά, που τον έχουν θέσει στο στόχαστρο από την αρχή του τρέχοντος έτους. Ισχυρίζεται ότι τα 6 αυτά παιδιά δεν έχουν τιμωρηθεί παρά τις διαμαρτυρίες του.


Τα 6 αυτά άτομα, όπως διατείνεται, περικυκλώνουν και χτυπούν το παιδί του σε διάφορους χρόνους και τόπους εντός του σχολείου, το απειλούν, διαδίδουν στο σχολείο ότι είναι ομοφυλόφιλος και ότι το ίδιο είπαν και στη σύντροφο του ανήλικου.


Υποστηρίζει ακόμη ότι η διευθύντρια του σχολείου, στην οποία διαμαρτυρήθηκε, όχι μόνο δεν έπραξε τα δέοντα, αλλά περαιτέρω τον αντιμετώπισε με αγένεια.


Ο πατέρας του ανήλικου μαθητή τονίζει ότι επειδή οι ενέργειες των αρμοδίων είναι ανύπαρκτες, αποτέλεσμα είναι οι επιθέσεις σε βάρος του παιδιού του να διογκώνονται λόγω ατιμωρησίας, με συνέπεια εξαιτίας του λεκτικού, κοινωνικού και σωματικού εκφοβισμού του, ο γιός του να έχει περιέλθει σε εξαιρετικά άσχημη ψυχολογική κατάσταση.


Τα τελευταία γεγονότα, όπως διατείνεται, αποτελούν προέκταση προηγούμενων προκλήσεων και άστοχων χειρισμών από τη διεύθυνση του σχολείου.

Τονίζει ότι υφίστανται διάφορες παραβατικές συμπεριφορές τόσο από μαθητές, όσο και από καθηγητές, που αποσιωπούνται ώστε να μην φανεί το πρόβλημα στο σχολείο και κατ’ επέκταση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου.


Ισχυρίζεται, μάλιστα ότι η διεύθυνση και μερίδα των καθηγητών έφτασε στο σημείο να τιμωρεί την αντίδραση των παιδιών και όχι τη δράση διαφόρων αντικοινωνικών μαθητικών ομάδων εις βάρος τους, διότι το ενδιαφέρον τους εστιάζεται στην κατάπνιξη αντιδράσεων πράγμα που μάλλον είναι ευκολότερο από το να νουθετηθεί ο κάθε παραβάτης “νταής” του σχολείου.


Την 13η Μαρτίου 2015 ένας φίλος του γιού του, όπως αναφέρει, διαμαρτυρήθηκε σε καθηγήτρια για το ό,τι κάποιος έγραψε στο βιβλίο του διάφορα υβριστικά σχόλια. Όταν ζητήθηκε από την καθηγήτρια να κατονομάσουν οι συμμαθητές του ποιος το έκανε, δύο παιδιά υπέδειξαν τον γιο του.

 Ο διαμαρτυρόμενος μαθητής επεσήμανε ότι αυτό αποκλείεται διότι ήταν μαζί στο διάλειμμα και είναι φίλοι. Ο γιος του εκνευρισμένος από τη μεθόδευση ξεστόμισε έναν απρεπή χαρακτηρισμό προς τον μαθητή που τον κατηγορούσε, με αποτέλεσμα να παραπεμφθεί από τον καθηγητή για να τιμωρηθεί!


«Λόγω της ανικανότητας της διευθύνσεως γι’ άλλη μια φορά εξισώθηκε ο θύτης και το θύμα» τονίζει ο πατέρας και προσθέτει ότι οι καθηγητές περνούν το μήνυμα ότι εάν το θύμα τραμπουκισμών θα διαμαρτυρηθεί, θα τιμωρηθεί κι αυτό!


Υποστηρίζει ότι οι καταγγελλόμενοι καθηγητές τρέφουν τους θύτες και τους εντρυφούν στην παραβατικότητα σε βάρος του παιδιού του, που διαπαιδαγωγείται με αγάπη και στοργή σε υγιή οικογενειακό περιβάλλον με γνώμονα τον σεβασμό στους νόμους, τους θεσμούς και τους συνανθρώπους του.

Γυμνάστρια, όπως καταγγέλλεται, απείλησε τον γιο του ότι θα του βάλει το μπουκάλι του νερού στο στόμα και θα του το ταΐσει διότι δεν φορούσε σε μέρα που έβρεχε φόρμα και όταν της ζητήθηκε να τηλεφωνήσει στον πατέρα του για να της εξηγήσει ότι δεν του επιτρέπει όταν οι καιρικές συνθήκες είναι δυσχερείς να φορά φόρμα, προέβη σε ρατσιστικό σχόλιο σε βάρος του ως γονέα, διότι είναι ανάπηρος, λέγοντας του «τι θα μας κάνει νταντά», ενώπιον των άλλων παιδιών.

Ο ίδιος καταγγέλλων διατείνεται ότι άλλος καθηγητής του σχολείου είναι μέθυσος και εμφανίζεται να τρικλίζει στην τάξη με τους μαθητές να περιγελούν και να σχολιάζουν την εικόνα του, ενώ υπάρχουν, όπως διατείνεται και βιντεοσκοπήσεις στο διαδίκτυο σε διάφορα πάρτι μαθητών στα οποία παρίσταται ανελλιπώς και καταναλώνει αλκοόλ.


Φέρεται μάλιστα να είχε συλληφθεί από τις αστυνομικές αρχές της αλλοδαπής σε εκδρομή του σχολείου.


Τονίζει ότι το παιδί του έχει γίνει φοβικό και παθητικό διακατεχόμενο από αισθήματα ντροπής με γεγεσιουργό αιτία τις απρόκλητες προσβολές που δέχεται ανυπεράσπιστος και που τείνουν να το καταστήσουν αντικοινωνικό, αφού έχει αρχίσει να κλονίζεται το περί δικαίου αίσθημά του και προσπαθεί μάταια επί αδιεξόδου να επιλύει τα προβλήματά του μόνος, ένεκα της απαξίωσης του θεσμού του καθηγητή.


Πηγή:www.dimokratiki.gr

σχετικά:


Όταν το Bullying και η ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ της Πολιτείας οδηγούν Πολίτες να παίρνουν το νόμο στα χέρια τους...