Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Πέμπτη, 9 Απριλίου 2015

Βελτιστοποίηση vs υπερ-βελτιστοποίηση SEO μιας σελίδας


Πριν από περίπου ένα χρόνο είχε γίνει λόγος στη μεγάλη Google για την εισαγωγή ενός τρόπου ποινής για αυτούς που το παρακάνουν με την βελτιστοποίηση της σελίδας τους ως προς το SEO.
Σε πολλούς δημιουργήθηκε τότε το ερώτημα για το αν πρέπει να ασχολούνται τόσο πολύ με το SEO της σελίδας τους, όπως το ίδιο ερώτημα δημιουργείται τώρα σε όσους ακούν για πρώτη φορά για αυτό το σύστημα «ποινής».

Και γιατί το λέμε σύστημα ποινής;

Συνεχίστε την ανάγνωση και θα καταλάβετε.



Υπάρχουν, λοιπόν, σύμφωνα με τα όσα είχε αναφέρει ο Matt, ένα από τα μεγάλα «κεφάλια» της Google, δύο τύποι «αγωνιστών» ως προς το SEO των σελίδων τους. Αυτοί που το παρακάνουν με το SEO και αυτοί που δίνουν περισσότερη έμφαση στο περιεχόμενο που δημιουργούν. Έτσι η Google αποφάσισε(;) να κάνει κάτι για αυτούς που το παρακάνουν.
Αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να ασχολούμαστε με το SEO της σελίδας μας! Όπως αναφέρθηκε στην ίδια ομιλία, η Google δεν έχει τίποτα ενάντια στο SEO, έχει όμως ενάντια στο spamming*. Πολλοί ήδη έχουν πιάσει το νόημα.

Έχετε γράψει ένα κείμενο στη σελίδα σας με πυκνότητα της λέξης-κλειδί μεγαλύτερη από 25%; Τότε πρέπει να ανησυχείτε. Εάν από την άλλη έχετε κάποιο από τα πολλά plugins που κυκλοφορούν για κάθε πλατφόρμα, που σας βοηθά να γράψετε περιεχόμενο φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης (και μάλιστα σας προειδοποιεί όταν η πυκνότητα της λέξης-κλειδί είναι μεγαλύτερη από την επιτρεπτή τιμή), αλλά και φροντίζει με σωστό τρόπο τα περισσότερα ζητήματα του SEO για εσάς, τότε δεν έχετε να ανησυχείτε για τίποτα. Σε αυτό το σημείο έρχεται στο προσκήνιο η κρίση σας για τον δημιουργό του plugin που χρησιμοποιείτε και για το κατά πόσο αυτός ξέρει τι κάνει. Ειδικά για το WordPress, υπάρχουν plugins που ξεχωρίζουν. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή να αφήσετε ένα σχόλιο εάν θέλετε κάποια βοήθεια για αυτό.

Δε χρειάζεται περισσότερη ανάλυση πάνω στο θέμα, εφόσον το βασικό ζήτημα (αυτό του spamming*) έχει ξεκαθαριστεί. Πιάστε και πάλι δουλειά και δημιουργήστε σελίδες φιλικές προς τους χρήστες. Σελίδες που θα αρέσουν στον άνθρωπο που θα τις επισκεφτεί. Για αναρωτηθείτε, σας αρέσει να διαβάζετε ένα κείμενο που θα επαναλαμβάνει μια λέξη (η λέξη-κλειδί σας) πολλές φορές; Δεν είναι κουραστικό;

* Με τον όρο spamming εννοούμε την επανάληψη, σε μεγάλο βαθμό, μια λέξης-κλειδί με σκοπό την (παράνομη) προώθηση προϊόντων ή ιδεών. Μπορεί εσείς να μην το κάνετε με αυτό το σκοπό, η Google όμως δεν μπορεί να το ξέρει.

http://www.seopedia.gr/