Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015

7 Τάσεις για το μέλλον του SEO




ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΒΡΑΜΗΣ


Μάθετε πως θα είναι το SEO σε μερικά χρόνια από σήμερα, ποιες μεγάλες αλλαγές θα συμβούν και προσαρμόστε τη στρατηγική σας στο ίντερνετ ανάλογα

Είναι αλήθεια ότι ο αλγόριθμος της Google αλλάζει 500 με 600 φορές το χρόνο, κάθε χρόνο και είναι σχεδόν αδύνατο να παρακολουθήσουμε όλες αυτές τις μικρές και καθημερινές ανεπαίσθητες αλλαγές που λαμβάνουν χώρα.

Όμως το SEO και το μέλλον του έχει ήδη προδιαγράψει την κατεύθυνση του σύμφωνα με τους ειδικούς του SEO και τα έγκυρα authority sites του SEO.

Ποιες θα είναι όμως οι μελλοντικές τάσεις στον χώρο του SEO και τι θα πρέπει να κάνετε για να προσαρμόσετε την ιστοσελίδα σας ή την ηλεκτρονική σας επιχείρηση στις νέες επιταγές της Google;


Πως θα μπορέσετε να επωφεληθείτε από αυτές τις νέες τάσεις και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις μέσα από το ίντερνετ;

Άμα σας απασχολούν αυτά τα ερωτήματα, τότε θα πρέπει να διαβάσετε παρακάτω το άρθρο σχετικά με το πόσο μακριά θα πάει η βαλίτσα στο SEO στα επόμενα χρόνια.

Ποιες είναι οι νέες τάσεις στο SEO;

Προσπαθώ να σας μεταφέρω σε αυτό το άρθρο με όσο το πιο απλή γλώσσα γίνεται και με όσο το δυνατόν λιγότερο τεχνικούς όρους τις νέες τάσεις που θα κυριαρχήσουν τα επόμενα χρόνια στην κατασκευή ιστοσελίδων και στην βελτιστοποίηση και προώθηση αυτών.

Η μεθοδολογία της έρευνας μου είναι απλή:

Τις τελευταίες ημέρες έκανα μια σχετική έρευνα στο ίντερνετ και αφού συνέλεξα πληροφορίες από τα ποιο αξιόπιστα blogs για το SEO, βρήκα ποιες κοινές προβλέψεις επαναλαμβάνονται διαρκώς και με βάση και τις προσωπικές απόψεις, γέννησα τις παρακάτω 7 τάσεις στο SEO.

Σίγουρα, δεν γίνεται να πούμε με ακρίβεια ποιες από αυτές θα υλοποιηθούν και ποιες όχι. Ένα όμως είναι σίγουρο. Ότι οι νέες τάσεις στο SEO και στην κατασκευή ιστοσελίδων θα εμποτιστούν από την απλότητα , την ποιότητα και την στροφή προς την καλύτερη εξυπηρέτηση του τελικού χρήστη.

Ωστόσο, μέσα σε ένα άρθρο δεν είναι δυνατό να προβλεφθούν και να καλυφθούν όλες οι τάσεις, όμως είναι δυνατόν να σας δώσει μια κατεύθυνση για να λάβετε τα μέτρα σας και να μην βαδίζετε στα τυφλά.

1. Το ποιοτικό περιεχόμενο θα παραμείνει νούμερο ένα στο SEO
Δυστυχώς ή ευτυχώς το περιεχόμενο ήταν και θα είναι πάλι βασιλιάς στο SEO. Όταν μιλάμε για περιεχόμενο την πρωτοκαθεδρία την έχουν και πάλι τα κείμενα που είναι πλούσια σε λέξεις κλειδιά και τα επικά άρθρα άνω των 2.500 λέξεων.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τα αρχαία κείμενα, η Ιλιάδα και η Οδύσσεια έχουνε επικό μέγεθος και για αυτό είναι κλασικά και έχουνε διαχρονική ακτινοβολία.

Άμα λοιπόν θα θέλατε και η ιστοσελίδα σας να ξεχωρίσει θα πρέπει να έχει περιεχόμενο με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Να είναι μοναδικό
Να είναι ποιοτικό
Να είναι κλασσικό
Να προσφέρει στον χρήστη αυτό που ψάχνει
Να έχει προστιθέμενη αξία

Προτιμήστε τα κείμενα από τα βίντεο και τα podcasts και σε περίπτωση που έχετε προϊόντα στο site σας, θα πρέπει να έχετε εκτενείς περιγραφές και οδηγούς αγοράς.

Δείτε περισσότερα άρθρα για το πως θα δημιουργήσετε μοναδικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα σας:
How To Write Great Pillar Articles For Your Blog
Content is the King
How to start an Internet Business Blog Part 2
70+ Εργαλεία Content Marketing
Επιτυχία στο ίντερνετ: Ποιο είναι το USP σας;
Inbound Marketing | Τι είναι;
Πώς να φτιάξτε μια ιστοσελίδα με επικό περιεχόμενο

2. Το Android θα είναι το κυρίαρχο λειτουργικό σύστημα όλων των συσκευών και υπολογιστών
Σημαντική αλλαγή στο χώρο των λειτουργικών συστημάτων είναι η εγκατάλειψη των Windows και των λειτουργικών συστημάτων της Apple με το Android και όλα τα λειτουργικά συστήματα βασισμένα σε Androidνα κερδίζουν έδαφος.

Τέρμα πλέον στα πληρωμένα Windows που με τον πολύπλοκο κώδικα τους ακόμα και τα ποιο απλά πράγματα είναι σαν να λύνεις τον γόρδιο δεσμό.

Το ίντερνετ των πραγμάτων ή the internet of things θα έρθει για να αλλάξει και για να απλοποιήσει και άλλο τη ζωή μας.

Δεν είναι αξιοπερίεργο που το Android είναι το λειτουργικό σύστημα που έχει αναπτυχθεί από τη Google και μαζί με το σχέδιο της για το παγκόσμιο δωρεάν ίντερνετ μέσω δορυφόρων ειδικά στις τριτοκοσμικές χώρες θα αλλάξουν τον χάρτη των αναζητήσεων στο ίντερνετ.

Η Google φιλοδοξεί να δώσει πρόσβαση στο ίντερνετ και κατά συνέπεια στη μηχανή αναζήτησης της σε όλο τον πλανήτη μέσω δορυφόρων που θα βρίσκονται σε χαμηλή τροχιά. Το επόμενο βήμα είναι ο κατακλυσμός της αγοράς με φθηνά smartphones αντιγραφές που βασίζονται στο Google Nexus και θα έχουν κόστος περί τα 100€.

Με αυτό τον τρόπο θα αυξηθούν οι χρήστες του ίντερνετ από τα 2 δις που είναι σήμερα στα 6 δις και θα τριπλασιαστούν οι αναζητήσεις στη Google και τα διαφημιστικά της έσοδα.

Αυτό θα επιφέρει τις παρακάτω μικρές αλλαγές:

1. Την αύξηση των mobile apps και

2. την επικράτηση του mobile SEO

3. Το SEO θα αντικατασταθεί από το Mobile SEO

Είχα μιλήσει και άλλη φορά για τη σημαντικότητα του Mobile SEO ή για το SEO των κινητών συσκευών. Θα σας δώσω όμως τη διάσταση του θέματος με νούμερα και στοιχεία.

Ήδη σε πολλές τριτοκοσμικές χώρες το 75% του πληθυσμού έχει αποκλειστικά πρόσβαση στο ίντερνετ μέσω κάποιας κινητής συσκευής. Στις ηλικίες κάτω των 20 η πρόσβαση στο ίντερνετ από το κινητό αγγίζει το 90%!

Και πως να αποχωριστεί η νέα γενιά το smartphone της όταν έχει μεγαλώσει με το κινητό και το facebook να αποτελεί προέκταση του χεριού της; Και μετά ο κόσμος αντιδρά για το ψηφιακό φακέλωμα ή το τσιπάρισμα του Αντίχριστου;

Το τσιπάρισμα του Αντίχριστου δεν θα είναι τίποτε άλλο από ένα smartphone που μόνοι μας θα επιδιώξουμε να έχουμε και να κάνουμε όλες τις συναλλαγές μας μέσα από αυτό λόγο ευκολίας και όχι γιατί θα μας το επιβάλλουν οι κυβερνήσεις.

Εν πάσι περιπτώσει, στην εποχή του κινητού εμπορίου και των smartphones θα πρέπει όλα τα sites να σχεδιάζονται για να φαίνονται πρώτα καλά και όμορφα στις κινητές συσκευές και μετά για τους σταθερούς υπολογιστές. Αυτή η αρχή λειτουργικότητας λέγεται mobile first.

Η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων θα γίνεται πάντα πρώτα για τα κινητά και μετά για τους σταθερούς οικιακούς υπολογιστές και τα laptop.

4. Η απλοποίηση και ο μινιμαλισμός θα κάνουν πιο δημοφιλές το ίντερνετ για το λαό
Θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας;

Απλό, ξεβρακώστε την και θα ανέβει η ταχύτητα πλοήγησης μαζί με την επισκεψιμότητα. Και αυτό είναι κανόνας.

Σε όποιες ιστοσελίδες αφαίρεσα αντί να προσθέσω λειτουργίες και πράγματα που δεν χρειάζονται, αμέσως παρατήρησα μια θεαματική αναπήδηση της ταχύτητας, της επισκεψιμότητας και εξίσου θεματική μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης ή bounce rate.

Η τάση αυτή εκλαΐκευσης της τεχνολογίας ιστοσελίδων καιβελτιστοποίησης ιστοσελίδων θα συνεχιστεί παντού. Το βλέπω ήδη στο WordPress όπου σε κάθε αναβάθμιση το πιο δημοφιλές σύστημα διαχείρισης περιεχομένου γίνεται απλούστερο και ισχυρότερο.

Τέρμα πια στα τεράστια e-shop με χίλια μπιχλιμπίδια, ο μινιμαλισμός και οι τάσεις αφαίρεσης όλων των περιττών στοιχείων μιας ιστοσελίδας εκτός από ένα κουμπί για το μενού και τα βασικά που θέλει να βρει ο χρήστης θα επικρατήσουν.

Οι διαφημίσεις και τα άκρως διαφημιστικά site θα καταποντιστούν στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, ενώ τα ποιοτικά site με πλούσιο περιεχόμενο, και καθαρό σχεδιασμό θα επικρατήσουν.

Από το βαρύ και πολύπλοκο παλιό σχεδιασμό, τώρα είμαστε στην εποχή του responsive design που είναι μόνο μια στάση για να μεταβούμε στο mobile design ή στο smart design.

Δείτε περισσότερα:
Γιατί επέλεξα το Genesis Theme Framework;
Πόσο επηρεάζει ο κώδικας του site σας στο SEO;
Η μεγάλη αλλαγή του αλγορίθμου της Google για κινητά

5. Οι μετατροπές επισκεπτών σε πελάτες θα αντικαταστήσουν τις λέξεις κλειδιά
Οι λέξεις κλειδιά θα περάσουν σε δεύτερη μοίρα τη στιγμή που η Google αρχίζει να προσμετρά ιδιαίτερα την πρόθεση του χρήστη. θα αντικατασταθούν οι λέξεις κλειδιά με άλλα πιο ουσιαστικά πράγματα για το μάρκετινγκ και τη βιωσιμότητα μιας ιστοσελίδας όπως η μετατροπή των υποψήφιων πελατών σε πελάτες.

Ήδη εδώ και χρόνια η Google έχει αφαιρέσει τη δυνατότητα του χρήστη να δει τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες έχουν έρθει όλοι αυτοί οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας. Όμως έχει προσθέσει νέα άλλα χαρακτηριστικά σταGoogle Analytics, όπως το κανάλι μετατροπών και τους στόχους πωλήσεων ή στόχους μετατροπών.

Στην πραγματικότητα αυτό που μετράει σήμερα περισσότερο στις μηχανές αναζήτησης είναι να πετύχετε καλές θέσεις με τις λέξεις κλειδιά που προκαλούν μετατροπές και όχι με άσχετες λέξεις κλειδιά.

6. Η Google θα μαντεύει την πρόθεση του χρήστη

Με το google predictive search και άλλα εργαλεία σημειωτικής ή σημασιολογικά εργαλεία άνοιξε ο δρόμος για την Google για να μαντέψει την πρόθεση του χρήστη πριν αυτός κάνει μια αναζήτηση.

Το θέμα εδώ είναι να προλάβετε τη Google και να μαντέψετε πρώτοι εσείς για το τι θα θέλουν να ψάξουν οι υποψήφιοι πελάτες σας στο ίντερνετ και να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας ανάλογα.

Ωστόσο, θα ήτανε πάρα πολύ δύσκολο να ξεπεράσετε τη Google σε αυτό το κομμάτι γιατί η ίδια χρησιμοποιεί όλα τα δεδομένα πλοήγησης και τα προσωπικά στοιχεία κάθε χρήστη για να βελτιστοποιήσει η ίδια την εμπειρία αναζήτησης του χρήστη.

Προσπαθεί δηλαδή η Google να μπει μέσα στο μυαλό μας και αφού λάβει υπόψιν τα ενδιαφέροντα μας, το ποιες σελίδες επισκεφτήκαμε πριν και τις προηγούμενες αναζητήσεις που κάναμε, να μας προτείνει ανάλογες αναζητήσει και να προσαρμόσει ή να προσωποποιήσει τα αποτελέσματα αναζήτησης να θέλετε.

Έτσι εξηγείται το γεγονός ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης κάθε χρήστη μεταποιούνται λίγο η πολύ από την ίδια τη Google και διαφέρουν αισθητά σε κάθε χρήστη.

7. Στα backlinks θα προστεθούν τα brand mentions και τις παραπομπές
Η προσωπική προβολή ή το Personal Branding μοιάζει να αποκτά μεγαλύτερη αξία από πριν.

Εκτός από το brand mentions ή οι αναφορές που θα γίνονται στα social media και γενικά σε άλλες ιστοσελίδες για εσάς ή για την ιστοσελίδα σας, θα μετράνε και οι παραπομπές προς τη φίρμα σας ή το site σας είτε είναι με τη μορφή backlink είτε με τη μορφή απλού κειμένου.

Ας μην ξεχνάμε πως και οι δύο ιδρυτές της Google προέρχονται από τον ακαδημαϊκό κόσμο και ότι και να γίνει αυτό τον ακαδημαϊκό μανδύα δεν τον πετάνε ποτέ από πάνω τους.

Η βασική λειτουργία του αλγορίθμου της Google στηρίζεται στα backlink και αυτή η τάση θα συνεχιστεί με κάποιες προσαρμογές αφού συνδυάσει και το branding.

Με αυτό τον τρόπο ίσως η Google προσπαθεί να μετριάσει την βαρύτητα των social mention ή των social signals που έχουνε και προσωρινό χαρακτήρα στις αναζητήσεις με κάτι ποιο μόνιμο.
Ακολουθήστε τη Google

Σας τελική συμβουλή σας λέω πως άμα θέλετε να βγαίνετε πρώτοι στη Google, θα πρέπει να ακολουθήσετε την ίδια τη Google και τα βήματα της.

Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να αγοράσετε κινητό από τη Google, το Google Nexus. Να αγοράσετε αυτοκίνητο χωρίς οδηγό από τη Google, να μετατρέψετε το site σας σε mobile app και να το διαθέτετε μέσω Google Play.

Να πουλάτε οι ίδιοι αγαθά μέσω του Google Play, να χρησιμοποιείτε κατά κόρον το Gmail και το Google for Business, να εγκαταστήσετε Android ακόμα και στον σταθερό σας υπολογιστή και να βλέπετε τον κόσμο μέσα από τα χρώματα της Google.

Η βασική αρχή don’t be evil, σε μετάφραση μην είστε κακός θα πρέπει να κυριαρχήσει στη ζωή σας που θα πρέπει να βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με το επόμενο project ή γκάφα της Google. Με άλλα λόγια, θα πρέπει να Googloποιηθείτε!

Ξέχασα κάτι;

Σίγουρα γιατί οι τάσεις για το SEO είναι περισσότερες από 7 και δεν γίνεται σε ένα άρθρο να αναλυθούν και να καλυφθούν όλες. Άμα σας άρεσε το άρθρο, θα σας παρακαλούσα να το στείλετε σε φίλους και να τοκοινοποιήσετε στο Facebook, στο twitter και σε όλα τα άλλα social media.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.