Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2015

Casus Belli για τον ελληνικό λαό η ΜΗ-φορολόγηση των εφοπλιστών (ΟΥΤΕ ΚΑΙ) από τον ΣΥΡΙΖΑ (όπως είθισται ΚΑΜΙΑ κυβέρνηση ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ τους εφοπλιστές...μόνον την φτωχολογιά...συγχαρητήρια και σ' αυτούς και σ' όλους τους πολιτικούς αυτού του τόπου)




Τα βρήκε με τους... έχοντες της ναυτιλίας η κυβέρνηση της Αριστεράς και θα συνεχίσει να ξετινάζει στους φόρους μισθωτούς και συνταξιούχους; Να πάρει άμεσα ξεκάθαρη θέση το Μέγαρο Μαξίμου για να μάθουν οι Έλληνες αν θα πληρώσουν επιτέλους οι εφοπλιστές

Την πιο... κρίσιμη στιγμή για την πατρίδα, λίγα μόλις 24ωρα πριν η κυβέρνηση της αριστεράς συνθηκολογήσει με τους δανειστές και υπογράψει την υποταγή της Ελλάδας σε τρίτο, το χειρότερο στην ιστορία μας, μνημόνιο, επέλεξε το... σύστημα να κάνει λόγο για... μπουνάτσα στις σχέσεις της με τους εφοπλιστές.

Δημοσίευμα της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" καταγράφει την κατάσταση που σήμερα επικρατεί στο πεδίο της... μάχης ανάμεσα στις σχέσεις της κυβέρνησης με το εφοπλιστικό κεφάλαιο. Και από τις... απειλές των εφοπλιστών, όπως εκφράζονταν τα προηγούμενα 24ωρα για αλλαγή σημαίας, φτάσαμε -αν επιβεβαιωθεί το ρεπορταζ- στη... μπουνάτσα στις σχέσεις των δύο πλευρών.

Και όλα αυτά τη στιγμή που ο ελληνικός λαός αναμένει να του έρθει ξανά ο... λογαριασμός για τις μνημονιακές επιλογές μιας ακόμη κυβέρνησης. Με τη διαφορά ότι σήμερα μιλάμε για κυβέρνηση της Αριστεράς και όχι της δεξιάς, που οφείλει να ξεκινήσει τη λήψη μέτρων από την άρση των φοροαπαλλαγών στους εφοπλιστές, ώστε να αποκατασταθεί η χρόνια αδικία εις βάρος των χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων.

Αποτελεί το ελάχιστο χρέος για τους κυβερνώντες και προσωπικά τον Αλέξη Τσίπρα, να μην υποκύψουν στους εκβιασμούς και τις απειλές των εφοπλιστών και να προχωρήσουν στη φορολόγησή τους χωρίς καμία προκλητική απαλλαγή. Τηρώντας ακριβώς όσα προεκλογικά δεσμεύτηκε και όσα ακόμα και σήμερα του ζητά η τρόικα. Καμία δικαιολογία δεν μπορεί να πείσει τους Έλληνες... Καμία ανοχή δεν θα υπάρξει αν ΞΑΝΑ οι εφοπλιστές βγουν... εκτός μνημονίου. Εδώ και τώρα πρέπει το Μέγαρο Μαξίμου να ενημερώσει επισήμως τι σκοπεύει να κάνει με την κατάργηση των φοροαπαλλαφών των εφοπλιστών. Για τον ελληνικό λαό αποτελεί casus belli η φορολόγηση των εφοπλιστών, σύμφωνα με όσα προβλέπει το Σύνταγμα των Ελλήνων για την ισότητα μεταξύ των πολιτών.

Οι εκβιασμοί των εφοπλιστών που... φόβισαν τον Τσίπρα

Την ώρα που ο πρωθυπουργός διαπραγματεύονταν με τους δανειστές, στην Ελλάδα οι εφοπλιστές έστελναν μηνύματα σε κορυφαίους υπουργούς εκβιάζοντας ότι θα αποχωρήσουν από τη χώρα σε περίπτωση «ναυαγίου» στις συνομιλίες.

Στις 26 Ιουλίου, μάλιστα, ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών ζητούσε από την κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει τη θέση της: «Οι ναυτιλιακές εταιρείες με βάση την Ελλάδα είναι επιφυλακτικές πλέον λόγω του κλίματος ανασφάλειας που δημιουργεί η ελληνική κυβέρνηση. Γιατί κανείς δεν βγαίνει να ξεκαθαρίσει ότι δεν θα επιβαρυνθεί η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής ναυτιλίας και ότι η Ελλάδα στηρίζει τη ναυτιλιακή της βιομηχανία; Μόνο με μία δήλωση του πρωθυπουργού θα είχε αποκατασταθεί το κλίμα εμπιστοσύνης», δήλωνε ο Θεόδωρος Βενιάμης.

Ήταν σαφής η πρόθεση του κ. Βενιάμη να καταδείξει το παιχνίδι που παίζουν ξένα τραπεζικά και ναυτιλιακά συμφέροντα σε βάρος της Ελλάδας, αφού, δημιουργώντας κλίμα ασφυξίας για τις ναυτιλιακές εταιρείες, θα τις οδηγούσε σε μετεγκατάσταση, τραυματίζοντας θανάσιμα την ελληνική οικονομία.

Μόλις 4 ημέρες μετά, στις 30 Ιουλίου, συγκαλείται σύσκεψη στο υπουργείο Οικονομίας μεταξύ του προέδρου της ΕΕΕ, κ. Βενιάμη και του αντιπροέδρου Μιχάλη Χανδρή με τον υπουργό Οικονομίας Γιώργο Σταθάκη και τον υπουργό Ναυτιλίας Γιώργο Σταθάκη.

Αμέσως μετά εκδόθηκε ανακοίνωση από το υπουργείο Οικονομίας για την πλήρη στήριξη της ελληνικής ναυτιλίας από την κυβέρνηση: «Σε πνεύμα διαλόγου και με διάθεση συνεργασίας, συζητήθηκαν θέματα σχετικά με την ευρωπαϊκή πολιτική για τη ναυτιλία, καθώς και ζητήματα φορολογίας στο πλαίσιο της νέας συμφωνίας με τους δανειστές.

Η διατήρηση και η ενίσχυση του υπό ελληνική σημαία στόλου και των ναυτιλιακών εταιρειών στην Ελλάδα, συνιστούν προτεραιότητα του Υπουργείου Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού και αποτελούν βασική προϋπόθεση για να παραμείνει η ελληνική ναυτιλία στις πρώτες θέσεις του κλάδου».

Μετά τη δημόσια τοποθέτηση της κυβέρνησης, κύκλοι της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας επεσήμαναν ότι δεν ήταν ποτέ στα πλάνα των Ελλήνων πλοιοκτητών να μεταφέρουν την έδρα τους εκτός Ελλάδας. Τόνιζαν ότι οι όποιες κινήσεις έχουν γίνει για άνοιγμα γραφείων στο εξωτερικό ήταν στο πλαίσιο μιας συνήθους τακτικής που εφαρμόζουν πάντοτε οι πλοιοκτήτες προκειμένου να εξυπηρετούν καλύτερα τα επιχειρηματικά τους πλάνα.

Οι «ευεργέτες» Έλληνες εφοπλιστές και η προτάσεις της ελληνικής κυβέρνησης

Η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» σπεύδει στο δισέλιδο αφιέρωμά της στους Έλληνες εφοπλιστές να παραθέσει το πλούσιο κοινωνικό έργο της ελληνόκτητης ναυτιλίας τονίζοντας την προσφορά και την αλληλεγγύη.

«Ξεχνά» όμως να παραθέσει τις προκλητικές φοροαπαλλαγές που έχουν εδώ και χρόνια οι Έλληνες εφοπλιστές την ώρα που οι πολίτες στενάζουν από τα βάρβαρα, αντιλαϊκά φορολογικά μέτρα.

Οι εφοπλιστές θεωρούν ότι η Πολιτεία πρέπει να αναλάβει πέντε δράσεις:

• Η ένταξη του ναυτιλιακού τομέα στη μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή πολιτική της χώρας με κίνητρα για την απασχόληση Ελλήνων στα πλοία με διεθνώς ανταγωνιστικούς όρους.
• Η απλοποίηση των διαδικασιών έναρξης επιχειρήσεων και μείωση της γραφειοκρατίας.
• Σταθερό και ανταγωνιστικό θεσμικό πλαίσιο λόγω του διεθνούς ανταγωνισμού που υπάρχει για τη νηολόγηση πλοίων.
• Αύξηση εγγράφων σε ναυτικές σχολές και αναβάθμιση της ποιότητας εκπαίδευσης
• Δυνατότητα ιδιωτικής ναυτικής εκπαίδευσης.

Οι πέντε κυβερνητικές προτεραιότητες:

• Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής σημαίας.
• Ανάδειξη του Πειραιά ως διεθνούς ναυτιλιακού κέντρου.
• Αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης.
• Ανάπτυξη της ναυπηγοεπισκευής αλλά και της ακτοπλοΐας

Επιπρόσθετα, ο κ. Δρίτσας έχει ζητήσει να ανοίξει η συζήτηση για τα εργασιακά σε όλα τα επίπεδα ενώ έχει αποδεχτεί τη δύσκολη αποστολή που έχουν αναλάβει η κυβέρνηση, ο ελληνικός λαός αλλά και η «κραταιά» ελληνική ναυτιλία η οποία δέχεται μεγάλες πιέσεις στους κόλπους της ΕΕ.