Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Σάββατο, 17 Οκτωβρίου 2015

Το SEO είναι σαν αγώνας Formula 1



Το SEO είναι σαν αγώνας Formula 1
του Γιάννη Διβράμη

Θα πρέπει πάντα να είστε μπροστά από τον ανταγωνισμό και να έχετε θετικό ισοζύγιο σε περιεχόμενο και θετικό ισοζύγιο backlink

Κακά τα ψέματα φίλοι μου σας ευχαριστώ που με διαβάζετε, αλλά έχω μια τάση να λέω την αλήθεια ως επαγγελματίας και δεν θα ήθελα να σας χαϊδέψω τα αυτιά.

Ξέρω πως με διαβάζετε πολλοί από εσάς αναζητώντας μια λύση για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και την πελατεία της ιστοσελίδας σας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και ο χρόνος σας είναι πολύτιμος.

Ίσως να έχετε βαρεθεί να ακούτε πάντα ωραία λόγια όταν πρόκειται για την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας, αλλά στην ουσία ότι και να κάνετε δεν έχετε κάποιο απτό, ορατό και σταθερό αποτέλεσμα.

Το ερώτημα δεν είναι μόνο να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google, αλλά για πόσο καιρό μπορείτε να διατηρήσετε τις θέσεις σας αλώβητες εν μέσω συνεχώς αυξανόμενου ανταγωνισμού.

Η απάντηση βρίσκεται στο παρακάτω άρθρο.
Διατηρήστε πάντα θετικό ισοζύγιο περιεχομένου

Η βασική αρχή της λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης είναι να ταξινομούν περιεχόμενο ιστοσελίδων με βάση τις λέξεις κλειδιά.

Αυτό σε απλά ελληνικά σημαίνει ότι θα πρέπει να δημιουργήσετε το περιεχόμενο που θέλετε, σελίδες, άρθρα και προϊόντα σε eshop και να δημιουργήσετε και τα ανάλογα σχετικά backlink που να δείχνουν πίσω σε αυτό περιεχόμενο.

Μέχρι εδώ είναι όλα καλά. Το πρόβλημα ξεκινάει όταν θα πρέπει για κάποιο λόγο να διαγράψετε κάποιο άρθρο, κάποια προσφορά ή σελίδα από το site σας. Αυτομάτως βλέπετε και μία πτώση της οργανικής σας επισκεψιμότητας αναλογικά με την κίνηση που έφερνε το συγκεκριμένο άρθρο από τις μηχανές αναζήτησης.

Θα πρέπει λοιπόν να σκεφτείτε διπλά πριν διαγράφετε ή αλλάζετε περιεχόμενο ή ακόμα και το υπάρχον URL των εσωτερικών σελίδων από την ιστοσελίδα σας.

Οποιαδήποτε αλλαγή URL ή διαγραφή παλαιού περιεχομένου θα σήμαινε και αυτόματα πτώση στη Google.

Είναι διπλό το κακό γιατί και το domain authority υποβαθμίζεται από τις μηχανές αναζήτησης γιατί οι ήδη ταξινομημένες σελίδες στις μηχανές αναζήτησης θα μας πηγαίνουν σε σελίδες 404.

Δεν εννοώ το Pegeuot 404 για όσους νομίζουν ότι αναφέρομαι σε αυτοκίνητο, αλλά στις σελίδες σφάλματος 404.

Τα σπασμένα backlink (broken link) που οδηγούν σε σελίδες 404 βλάπτουν σοβαρά την ιστοσελίδα σας.

Θα πρέπει λοιπόν όταν σκέφτομαι να διαγράψω μια σελίδα από το site μου να την αντικαταστήσω καλύτερα με μία καινούρια με νέο περιεχόμενο που θα μου καλύψει την χαμένη κίνηση και να δημιουργήσω και κάποια ποιοτικά backlink προς αυτήν.

Ένα πολύ καλό εργαλείο εντοπισμού των broken link εσωτερικών και εξωτερικών για την ιστοσελίδα σας είναι το XENU. Είναι από τα αγαπημένα μου εργαλεία για εντός σελίδας διορθώσεις στο SEO και είναι και δωρεάν!
Πως να διατηρήσετε θετικό ισοζύγιο προϊόντων σε eshop

Εάν έχετε κάποιο eshop και σε αυτό θα πρέπει συχνά να προσθέτετε αλλά και να αφαιρείτε προϊόντα που έχουν τελειώσει, εξαντληθεί ή είναι εκτός σαιζόν, τότε θα πρέπει να είστε προσεκτικοί γιατί θα αντιμετωπίσετε σίγουρα εποχικές διακυμάνσεις στο κατάστημα σας.

Οι εποχικές διακυμάνσεις θα έχουν να κάνουν με την οργανική επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης αλλά και την συνολικήεπισκεψιμότητα και μάλλον θα έχετε πτώση και στον τζίρο σας.

Όταν θα αφαιρείτε προϊόντα ο τζίρος σας θα πέφτει, ενώ όταν προσθέτετε προϊόντα θα ανεβαίνει. Ανάλογη θα είναι και η κίνηση από τις μηχανές αναζήτησης.

Η πολύ μεγάλη προσθαφαίρεση προϊόντων ίσως οδηγήσει σε αρνητικό ισοζύγιο συνδέσμων και προϊόντων.

Θα πρέπει πάντα να διατηρείτε σε θετικό πρόσημο τα προϊόντα σας άμα θέλετε να κρατήσετε τα κέρδη σας και αυτά σε θετικό πρόσημο αλλά και τις θέσεις που έχετε κερδίσει στη Google.

Πως θα γίνει τώρα αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα.

Αρχικά, θα πρέπει να κρατήσετε μερικά προϊόντα σε κατάσταση εξαντλημένου αποθέματος αλλά ενεργά για να παραμείνουν να στέλνουν κόσμο από τις μηχανές αναζήτησης.

Μπορεί αυτό να συνδυαστεί με την δυνατότητα παραγγελίας και να το ξαναφέρετε στο μέλλον το εξαντλημένο προϊόν άμα δείτε ότι όντως υπάρχει ζήτηση και είναι δημοφιλές.

Κρατώντας μερικές δεκάδες προϊόντα σε κατάσταση out of stock είναι μία μεσοβέζικη λύση που όμως αποτελεί ένα καλό φρενάρισμα στην πτώση της οργανικής κίνησης.

Η οργανική κίνηση είναι η πολυτιμότερη και αυτή που έχει το μεγαλύτεροποσοστό μετατροπών σε πελάτες συγκριτικά όλων των άλλων μορφών επισκεψιμότητας.
Διατηρήστε πάντα Θετικό ισοζύγιο χαμένων και κερδισμένων backlink

Τα πάντα ξεκινάνε από το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Το περιεχόμενο σας, οι σελίδες, τα άρθρα και τα προϊόντα σας ή οτιδήποτε άλλο είναι η βάση για να χτίσετε backlinks προς αυτά με στόχο πάντα να ανεβάσετε τις σελίδες αυτές στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης.

Σε περίπτωση που χάνουμε κάποιες σελίδες ή άρθρα γιατί τις διαγράφουμε, τότε το κακό είναι διπλό γιατί χάνουμε μαζί με το παλιό μας περιεχόμενο και τα backlinks που φτιάξαμε και έδειχναν σε αυτά.

Χάνουμε επίσης όλα τα social signal, like, share, tweet, pin κτλ που αποτελούν ισχυρό σήμα SEO για την Google.

Ένας τρόπος αντιμετώπισης των διαγραμμένων σελίδων είναι με τη χρήση301 redirect. Τα 301 redirect αποτελούν σελίδες μόνιμης ανακατεύθυνσης της παλιάς κίνησης σε μία καινούρια ιστοσελίδα και περιορίζουν κατά πολύ τον αρνητικό αντίκτυπο των σελίδων 404 στις μηχανές αναζήτησης.

Οι σελίδες 301 σύμφωνα με τη Google μεταφέρουν εκτός από κίνηση,PageRank στις καινούριες σελίδες.

Προσοχή όμως μην δημιουργήσουμε δεκάδες 301 σελίδες σε βάρος των κανονικών υπαρκτών σελίδων.

Υπάρχουν διάφορα πρόσθετα στο WordPress αλλά και στις άλλες πλατφόρμες που μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε σωστές σελίδες 301 γρήγορα και εύκολα. Δεν θα ήθελα να τα αναφέρω στο συγκεκριμένο άρθρο, μπορείτε όμως να γραφτείτε στο newsletter για να μείνετε ενημερωμένοι στα επόμενα άρθρα για αυτό το θέμα.
Πως να δείτε πόσα backlinks κερδίζετε και πόσα χάνετε καθημερινά;

Ένα πολύ καλό αλλά έναντι αμοιβής εργαλείο είναι το Ahrefs. Το Ahrefs είναι μια συνδρομητική υπηρεσία που σας παρέχει ανάλυση των συνδέσμων στην ιστοσελίδα σας και σας δείχνει με πολύ μεγάλη ευστοχία και ακρίβεια πόσα backlinks κερδίζετε και πόσα χάνετε σε καθημερινή βάση.

Παρόλο που έχει κάποιο κόστος, εγώ το θεωρώ απαραίτητο για κάθε επαγγελματία του ίντερνετ και για κάθε έναν που θέλει να ξέρει τι του γίνεται πραγματικά στην ιστοσελίδα του.
Πως να διατηρήσετε θετικό ισοζύγιο backlink σε eshop

Στην περίπτωση του eshop θα πρέπει να είμαστε και πάλι φειδωλοί στο να αφαιρούμε απερίσκεπτα προϊόντα. Καλό είναι να έχουμε σταθερά προϊόνταπαρά εποχιακά και σε περίπτωση που προσθέτουμε και αφαιρούμε προϊόντα, θα πρέπει στα νέα προϊόντα να δημιουργούμε τουλάχιστον τόσα backlinksίσα με τον αριθμό αυτών που χάσαμε προηγουμένως.

Θα πρέπει δηλαδή να έχουμε με κάθε αλλαγή προϊόντων ίσα backlinks με την πριν της αλλαγής τους συν ένα.

Καλό ακούγεται, αλλά πως θα το πετύχουμε αυτό;

Θα πρέπει αρχικά να δημοσιεύουμε τα καινούρια μας προϊόντα, αυτούσια με το URL τους ή το links τους στα social media. Όταν λέμε social media δεν εννοούμε μόνο το Facebook.

Εννοούμε όλα τα social media που υπάρχουν και υπάρχουν χιλιάδες, ταsocial bookmarking media, τα βιντεοκάναλα, τα social wikis κτλ.

Όσο πιο μεγάλη διασπορά έχουμε σε δημοσιεύσεις τόσο καλύτερα είναι για μας γιατί θα πάρουμε ποιο πολλά backlinks.

Εκτός από τις δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να δικτυωθούμε με άλλες ιστοσελίδες, να ανταλλάξουμε links ή να αφήσουμε σχόλια σε άλλες ιστοσελίδες με το links στο πεδίο της ιστοσελίδας.

Γενικά θα πρέπει να εξαντλήσουμε όλους τους τρόπους για να κερδίσουμε ένα καινούριο backlink που να δείχνει προς τον νέο μας προϊόν.

Πολλοί ίσως να μην έχουν τον χρόνο να το κάνουν όλο αυτό για αυτό και γίνονται αιμοδότες στα Google Adwords ή στις διαφημίσεις του Facebook.

Μια καλύτερη λύση είναι να εμπιστευτείτε τους ειδικούς στην προώθηση ιστοσελίδων και να αγοράσετε ένα πακέτο SEO.
Πως θα κάνετε σωστά αλλαγή περιεχομένου και σκοπού της ιστοσελίδας

Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που θα πρέπει να αλλάξετε σκοπό και θεματολογία στην ιστοσελίδα σας. Για παράδειγμα είχατε ηλεκτρονικό περιοδικό με αστρολογία και τώρα θέλετε να κάνετε με ρούχα και μόδα.

Αυτό δημιουργεί από μόνο του μια μικρή σύγχυση από άποψη σχετικότηταςστη Google ως προς την ταξινόμηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας.

Στην αρχή θα πρέπει να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας και να μην διαγράψετε τίποτε από το παλιό περιεχόμενο.

Είναι επωφελέστερο προς εσάς να δημιουργήσετε όλο το νέο περιεχόμενο, να κάνετε όλες τις αλλαγές στη δομή και στο SEO της ιστοσελίδας σας και μετά να αρχίσετε να ασχολείστε με το αν θα διαγράψετε το παλιό περιεχόμενο.

Καλύτερα να κρατήσετε το παλιό και άκυρο περιεχόμενο για πάντα παρά να το διαγράψετε.