Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2015

Περιεχόμενο ή Backlinks; Ποια είναι σημαντικότερα για να ανεβείτε στη Google;




του Γιάννη Διβράμη

Ποια προτ
εραιότητα θα πρέπει να ακολουθήσετε σήμερα αν θέλετε να απογειώσετε το site σας; Να φτιάξετε νέα backlinks ή να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο;

Τα δύο σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να κάνετε για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google και να κερδίσετε το μερίδιο αγοράς που θέλετε είναι να γράψετε μοναδικό περιεχόμενο και να κερδίσετε μερικές χιλιάδες ποιοτικά backlinks.

Πόσο περιεχόμενο και πόσα backlinks;


Τόσα όσα σας χωρίζουν εσάς από τους ανταγωνιστές σας και από την πρώτη σελίδα της Google. Σε αυτό δεν υπάρχει μαγική συνταγή γιατί κάθε ιστοσελίδα είναι ειδική περίπτωση και εξαρτάται από το μέγεθος του ανταγωνισμού και της αγοράς σας.

Πως θα νικήσετε τον ανταγωνισμό και θα βγείτε μπροστά από όλα τα άλλα site με τις λέξεις κλειδιά που θέλετε;

Διαβάστε το παρακάτω άρθρο. Πιστεύω ότι θα εκπλαγείτε όταν θα μάθετε όλη την αλήθεια.


Γιατί χρειαζόμαστε τα backlinks;

Αρχικά θα πρέπει να διευκρινίσουμε τι είναι ένα backlink.


Ένα backlink είναι ένας σύνδεσμος που δείχνει από ένα site προς το δικό μας με μια λέξη κλειδί. Όταν αυτό το link είναι μέσα στο κυρίως κείμενο της άλλης ιστοσελίδας τότε λέμε ότι είναι contextual link και έχει την μεγαλύτερη δυνατή αξία σύμφωνα με τη Google.

Άμα επίσης το site που μας δίνει το backlink είναι πολύ ποιοτικό σύμφωνα πάλι με τη Google, τότε μας περνάει πολύ μεγαλύτερη αξία (domain authority) προς το δικό μας site.

Όσο πιο πολλά backlinks έχουμε από περισσότερα sites που είναι ποιοτικά, για παράδειγμα, πανεπιστήμια, κυβερνητικοί οργανισμοί, υπουργεία, μεγάλες εφημερίδες, επαγγελματικοί οδηγοί, τόσο καλύτερα θα τα πάμε στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Παράγοντες SEO που επηρεάζουν την ποιότητα του backlink

Οι πάνω από 200 παράγοντες SEO που εικάζεται ότι επηρεάζουν το πόσο καλά θα πάει μια ιστοσελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και αφορούν στα backlinks ειδικότερα είναι περίπου γύρω στους πενήντα και περιγράφονται παρακάτω.

Σημειώστε επίσης ότι το SEO έχει θετικό και αρνητικό ισοζύγιο και πιθανών μερικά backlinks να θεωρούνται negative backlinks, αρνητικά backlinks που να οδηγούν σε πτώση αντί για άνοδο στις μηχανές αναζήτησης.

Ηλικία του συνδεόμενου Domain name
Αριθμός των Linking Root Domains
Αριθμός των Links από διαφορετικές C-Class IPs
Αριθμός των συνδεδεμένων Σελίδων
Alt Tag για τα Image Links
Links από .edu ή .gov Domains
PageRank των Συνδεόμενων Σελίδων
Authority από το συνδεόμενο Domain
Links από ανταγωνιστές
Social Shares της σελίδας σας
Links από κακές γειτονιές
Guest Posts
Links στη Homepage από το Domain που βρίσκεται η σελίδα
Nofollow Links
Διασπορά των ειδών των Links
Sponsored Links ή ανταλλαγή links
Contextual Links ή σύνδεσμοι κειμένου
Υπερβολικά 301 Redirects στη σελίδα
Backlink Anchor Text
Σύνδεσμος κειμένου του εσωτερικού link
Περιγραφή του τίτλου του Link
Εθνικά ονόματα ή TLD των συνδεόμενων domain
Η θέση των Link στο περιεχόμενο
Η θέση των Link στη σελίδα
Σχετικότητα του διασυνδεόμενου ονόματος χώρου
Σχετικότητα σε επίπεδο σελίδας
Το κείμενο γύρω από τη συνδεόμενη λέξη κλειδί
Keyword στον Τίτλο
Θετική ταχύτητα νέων link
Αρνητική ταχύτητα των links
Links από Σελίδες Σταθμοί σε ένα θέμα
Links από Authority Sites
Συνδεδεμένοι ως πηγή στην Wikipedia
Συμφραζόμενα
Ηλικία του Backlink
Links από πραγματικά sites αντί για Splogs
Φυσικό προφίλ των links
Αμοιβαία Links
Link που δημιουργήθηκαν από το χρήστη
Links από 301
Schema.org Microformats
Site στη λίστα DMOZ
Yahoo Directory Listed
Αριθμός των εξερχόμενων Links στη σελίδα
Forum Profile Links
Αριθμός Λέξεων του συνδεόμενου περιεχομένου
Ποιότητα του διασυνδεόμενου περιεχομένου
Sitewide Links ή διάσπαρτα στο site links

Παράγοντες SEO που βασίζονται στο περιεχόμενο:

Μοιάζει το περιεχόμενο να έχει την πρωτοκαθεδρία γιατί όντως είναι πάρα πολλοί σε ποσότητα όλοι αυτοί οι παράγοντες που λαμβάνει υπόψη της η Google αλλά και οι άλλες μηχανές αναζήτησης όπως η Yandex όταν είναι να αποφασίσουν τελικά τι έχει σημασία και τι όχι για να βγει κάποιος στην πρώτη σελίδα.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι κάθε χρόνο η τάση είναι η Google να δίνει όλο και πιο μεγάλη βαρύτητα στο περιεχόμενο σε βάρος των backlinks.

Αυτό γίνεται γιατί τα backlinks χειραγωγούνται πιο εύκολα και μπορούν να δημιουργηθούν με Black Hat SEO τεχνικές.

Αντίθετα η παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου είναι μια επίπονη κοπιαστική διαδικασία και δεν μπορεί εύκολα ή γρήγορα κάποιος να εξαπατήσει τις μηχανές αναζήτησης σήμερα.

Παρακάτω σας παραθέτω ενημερωτικά όλους αυτούς τους παράγοντες SEOπου βασίζονται στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας και που προσμετρούνται από τις μηχανές αναζήτησης:

1. Ηλικία Domain Name

2. Keyword στο Top Level Domain

3. Το Keyword ως η πρώτη λέξη στο Domain

4. Χρόνος εγγραφής του Domain Name

5. Keyword στο Subdomain Name

6. Ιστορικό από το Domain name

7. Exact Match Domain

8. Δημόσιο εναντίον Private WhoIs

9. Ιδιοκτήτης domain name με προηγούμενη ποινή από τη Google

10. Εθνικές Καταλήξεις Ονομάτων

11. Keywords στο Title Tag

12. Ο τίτλος της σελίδας σας ξεκινάει με τη λέξη κλειδί

13. Το Keyword στο Description Tag

14. Το Keyword στον τίτλο H1

15. Το Keyword σας είναι η πιο συχνή λέξη ή φράση στο κείμενο

16. Το μέγεθος των Άρθρων και των Σελίδων

17. Πυκνότητα των λέξεων κλειδιών

18. Latent Semantic Indexing Keywords στο Περιεχόμενο ή (LSI)

19. LSI Keywords στον Τίτλο και στα Description Tags

20. Χρόνος φόρτωσης της Σελίδας σε HTML

21. Διπλό Περιεχόμενο

22. Rel=Canonical

23. Χρόνος φόρτωσης της σελίδας σας μέσω του Chrome

24. Image Optimization ή βελτιστοποίηση των εικόνων

25. Συχνές ενημερώσεις περιεχομένου

26. Μέγεθος των ενημερώσεων περιεχομένου

27. Ιστορικό των ενημερώσεων

28. Εμφάνιση του Keyword στην Αρχή:

29. Το Keyword στα H2, H3 Tags

30. Η σειρά των Λέξεων Κλειδιών

31. Ποιότητα των Εξερχόμενων Συνδέσμων

32. Θέμα των Εξερχόμενων Συνδέσμων

33. Γραμματική και ορθογραφία

34. Syndicated Content

35. Χρήσιμο Συμπληρωματικό Περιεχόμενο – Supplementary Content

36. Αριθμός των Εξερχόμενων Links

37. Πολυμέσα ή Multimedia

38. Αριθμός εσωτερικών links που οδηγούν σε μια σελίδα του Site σας

39. Ποιότητα των εσωτερικών link που δείχνουν στη σελίδα

40. Σπασμένα ή Broken Links

41. Ευανάγνωστο κείμενο

42. Affiliate Links

43. HTML errors/WC3 validation

44. Σελίδα από ένα Domain με Authority

45. Το PageRank της σελίδας -όχι όλου του site

46. Μήκος του URL

47. URL Path

48. Ανθρώπινη Παρέμβαση στα SERPs

49. Page Category – Κατηγορία Σελίδας ή άρθρου

50. WordPress Tags ή Ετικέτες WordPress

51. Το Keyword στο URL

52. URL String

53. Πηγές και παραπομπές:

54. Λίστες με τελείες και αριθμούς

55. Προτεραιότητα της σελίδας στο XML Sitemap

56. Πάρα πολλά εξερχόμενα links

57. Ποσότητα των άλλων Keywords που το Site έχει

58. Ηλικία Σελίδας

59. Φιλικό προς τον χρήστη Layout

60. Παρκαρισμένα Domain name

61. Χρήσιμο Περιεχόμεν

62. Το περιεχόμενο παρέχει αξία και μοναδικές θέσεις ή απόψεις

63. Η Σελίδα Contact

64. Domain Trust ή TrustRank – Εμπιστοσύνη

65. Αρχιτεκτονική του Site

66. Ανανεώσεις του Site σας

67. Αριθμός των Σελίδων

68. Ύπαρξη Sitemap

69. Site Uptime Χρόνος που δεν είναι κάτω ο server

70. Η Τοποθεσία του Server

71. SSL Certificate για Ecommerce Sites και E-shop

72. Όροι χρήσης και σελίδα Προσωπικών Δεδομένων

73. Διπλό περιεχόμενο στο Site

74. Πλοήγηση με Breadcrumb

75. Mobile Optimized

76. YouTube

77. Ευχρηστία του Site

78. Χρήση των Google Analytics και Google Webmaster Tools

79. Αξιολογήσεις χρηστών και φήμη του Site

Μπορεί να έχω συμπεριλάβει πολύ περισσότερους παράγοντες στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας μια και θεωρώ περιεχόμενο της ιστοσελίδας ακόμα και το όνομα χώρου, το domain name δηλαδή, τα βίντεο που περιέχονται, την αρχιτεκτονική της ιστοσελίδας κτλ.
Ποιος είναι ο νικητής;

Η προσωπική μου εμπειρία ως επαγγελματίας στο SEO και στην κατασκευή ιστοσελίδων έχει δείξει ότι ακόμα και σήμερα που η Google έχει υποβαθμίσει εν μέρη την αξία των backlinks σε σύγκριση με το περιεχόμενο, τα backlinksφαίνονται να κρατάνε και να είναι ο νικητής.

Από άποψη δηλαδή τι είναι σημαντικότερο σήμερα για το site σας, ταbacklinks είναι το νούμερο ένα και το περιεχόμενο έρχεται στη δεύτερη θέση.

Κάποιο Αμερικάνοι ειδικοί στο SEO λένε ότι το 85% των αποτελεσμάτων στο SEO προέρχεται από τα backlinks, ενώ το υπόλοιπο 15% από το περιεχόμενο, όσο απίστευτο, ποιοτικό, μοναδικό ή ανεπανάληπτο να είναι αυτό.

Και αυτό μπορείτε να το διαπιστώσετε και σεις γιατί υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες με πολύ λεπτό ή ελάχιστο περιεχόμενο ακόμα να βγαίνουν πρώτες στη Google, ενώ άλλα sites με χιλιάδες σελίδες και πολύ ποιοτικά άρθρα ή ακόμα και eshops με χιλιάδες προϊόντα να παραμένουν στην αφάνεια και να μην βρίσκονται πουθενά.

Πιστεύω επίσης ότι αυτή η τάση δεν θα νικηθεί που σημαίνει ότι θα πρέπει να αφιερώσετε το 20% του χρόνου σας και των χρημάτων στο SEO για την παραγωγή περιεχομένου και το 80% στην εσκεμμένη δημιουργία backlink ή ανταλλαγή backlink.

Ακόμα και η ανταλλαγή backlink που γίνεται αμοιβαία φαίνεται να έχει και αυτή τα αποτελέσματα της, όσο και να την τιμωρεί και υποβαθμίζει η Google.

Ποια είδη backlink να προτιμάτε και ποια να αποφεύγετε

Backlink από blogger, wordpress.com και όχι wordpress.org sites καθώς και από ιστοσελίδες τύπου wix, yola, κτλ φαίνεται να έχουν μηδενική ή μηδαμινή αξία στη Google.

Αυτό οφείλεται γιατί η Google βλέπει και προσμετρά όλα αυτά τα backlinks από αυτά τα sites ως social media signals και για να πάρετε κάποια μικρή ώθηση, θα πρέπει να έχετε 100 με 200 κοινοποιήσεις κάθε μέρα.

Από 100 περίπου τέτοια κοινωνικά σήματα σε διαφορετικά social media αρχίζει η Google να σας δίνει περισσότερους πόντους και να σας δίνει μια προσωρινή ώθηση στο site σας.

Το να αναλωθείτε για να κερδίσετε 5 backlinks από τέτοια sites είναι σαν να πήρατε 5 likes στο facebook ή 4 Google Plus!

Άρα δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείτε γιατί θα ξοδέψετε πολύ χρόνο και δυνάμεις για το τίποτα.

Αν δεν έχετε χρόνο και χρήματα να ξοδέψετε, καλύτερα να δημιουργήσετε 10 ή 20 πραγματικά προφίλ σε διάφορα social media και να κάνετε εκεί τις δημοσιεύσεις και τις κοινοποιήσεις της ιστοσελίδας σας για να συλλέξετε backlink και επισκεψιμότητα, παρά να κάνετε κάτι άλλο.

Άμα μπορείτε να διαθέσετε περισσότερο χρόνο θα πρέπει να καταχωρήσετε την ιστοσελίδα σας σε διάφορους καταλόγους στο ίντερνετ ή σε κάποια sites μεγάλης προβολής ή και να τοποθετήσετε κάποιο διαφημιστικό bannerμε την προοπτική να μείνει μόνιμα εκεί.


Backlinks μέσω Guest Posts


Τo Guest Blogging δεν είναι άλλο από το να γράφουμε σαν επισκέπτης σε φίλια blogs ή να φιλοξενούμε άρθρα από άλλους συντάκτες-bloggers στη σελίδα μας με αντάλλαγμα κάποιο πολύτιμο σύνδεσμο στη σελίδα μας. 

Το όφελος είναι αμοιβαίο γιατί ο ιδιοκτήτης του blog αποκτά μοναδικό, ποιοτικό περιεχόμενο για την ιστοσελίδα του και ο συντάκτης του παίρνει τον σύνδεσμο προς τη σελίδα και επισκέπτες.

Αν και το guest blogging έχει παρακμάσει σύμφωνα με τη Google γιατί ο καθένας έγραφε οτιδήποτε και το δημοσίευε οπουδήποτε, κάποια μεγάλα site και ηλεκτρονικά περιοδικά ξένα και ελληνικά φιλοξενούν κατά καιρούς άρθρα κάποιων ειδικών που συνοδεύονται και με κάποιο backlink.

Το πληρωμένο άρθρο είναι μέρος της συνολικής διαφημιστικής καμπάνιας και προβολής που γίνεται σε αυτό το site και συνήθως προβάλει έναν γιατρό, έναν δικηγόρο ή έναν λογιστή.

Πάρα πολλά από αυτά τα άρθρα σφήνες ή τα guest posts βγαίνουν πολλές φορές στις πρώτες θέσεις της Google και των μηχανών αναζήτησης και έχουνε σταθεί πηγές μεγάλης επισκεψιμότητας και ταμιευτήρες άντλησης πελατών για πολλούς επαγγελματίες σήμερα!

Η γνώμη του ειδικού μετράει σήμερα πάρα πολύ όπως και μετράει πάρα πολύ το domain authority της ιστοσελίδας στην οποία δημοσιεύεται.

Backlinks από blogger

Πάρα πολλοί πιστεύουν ότι η Google τελευταία έχει υποβαθμίσει το ρόλο και την αξία του blogger. To blogger είναι μια ψηφιακή blog πλατφόρμα από τη Google που παρέχεται δωρεάν.

Η αλήθεια είναι ότι η Google δεν άλλαξε κάτι στον αλγόριθμο της σχετικά με το δικό της ψηφιακό παιδί, το blogger, αντίθετα έχει ενταθεί ο ανταγωνισμός γενικότερα και άλλα sites σε πιο ανταγωνιστικές και πιο επαγγελματικές πλατφόρμες όπως το WordPress έχουνε γεμίσει τις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Πάρα πολλοί έξυπνοι τώρα που έχουν blogger θα μου πουν ότι ακόμα το site τους μεσουρανεί στη Google και ότι ακόμα βγαίνει πρώτο και ούτε καθεξής.

Αυτό που θα ήθελα να απαντήσω είναι ότι όντως μπορεί να γίνεται μέχρι να ενταθεί ο ανταγωνισμός στην αγορά τους και να συμπιεστεί μερικές θέσεις προς τα κάτω από άλλα καλύτερα sites.

Η πραγματικότητα όμως που βλέπω καθημερινά είναι άλλη. Επειδή το blogger δεν έχει κάποια ιδιαίτερη αξία και βαρύτητα ή ποιότητα σαν site, ταbacklinks του δεν σε ανεβάζουν ιδιαίτερα στη Google.

Ως αποτέλεσμα όλοι οι διαφημιζόμενοι σε blogger έχουνε απογοητευθεί από τα πενιχρά αποτελέσματα και έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους σε πιο ποιοτικές ιστοσελίδες.

Οι δε ιδιοκτήτες blog σε blogger έχουνε πάρει το δρόμο της μεταφοράς της ιστοσελίδας τους σε WordPress.

Backlinks από Ινδούς, Πακιστανούς γκουρού

Μια σκοτεινή σελίδα του SEO είναι τα διάφορα backlinks, τα περισσότερα αρνητικά backlinks που μπορούν να φορτώσουν διάφορες εταιρείες Ινδών, Πακιστανών και άλλων τριτοκοσμικών εθνοτήτων που θα σας τάξουν έναντι αδράς αμοιβής να βγάλουν το site σας πρώτο στη Google!

Προσοχή γιατί άμα κάνετε το λάθος και συμφωνήσετε, ποτέ δεν θα βγει το site στη Google. Μάλιστα κινδυνεύετε ίσως και να χάσετε ένα μέρος από την ήδη υπάρχουσα κίνηση σας από τις μηχανές αναζήτησης μαζί και με κάποιες θέσεις που με κόπο έχετε κερδίσει.

Αυτό γίνεται γιατί τα backlinks που δημιουργούν οι Πακιστανοίπροέρχονται από αυτόματα λογισμικά που φυτεύουν χιλιάδες spam links σε ιστοσελίδες αμφιβόλου ποιότητας ανά τον κόσμο.

Άμα δεν θέλετε λοιπόν να βρεθείτε φορτωμένοι με χιλιάδες backlinks από την Σιγκαπούρη ή τη Βόρειο Κορέα με κινέζικες λέξεις κλειδιά, θα πρέπει να σκεφτείτε δυο φορές πριν κάντε το λάθος να εντυπωσιαστείτε από τα φούμαρα και τις νέες μαγικές συνταγές SEO από την Ινδία!

Μακριά από μας!

Δημιουργήστε μοναδικό περιεχόμενο μόνοι σας

Η καλύτερη συνταγή για να πάρετε τα σωστότερα και ποιοτικότερα backlink για την ιστοσελίδα σας είναι να προσφέρετε μοναδικό, ποιοτικό περιεχόμενο στον τελικό χρήστη.

Βρείτε για το τι καίγεται σήμερα ο μέσος πελάτης σας και δώστε του όσες ποιο πολλές πληροφορίες μπορείτε. Θα εκπλαγείτε αν το άρθρο σας είναι ποιοτικό με το πόσος κόσμος θα το κάνει κοινοποιήσεις στο facebook και στα άλλα social media καθώς και πόσοι θα σας αναφέρουν στην ιστοσελίδα τους και θα σας δώσουν ένα backlink.

Αυτός είναι άλλωστε και ο μοναδικός τρόπος που προτείνει σήμερα η Google να ακολουθήσετε αν θέλετε να κερδίσετε ένα ποιοτικό backlink.

Πότε θα βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google αν θα ακολουθήσετε αυτή τη στρατηγική; Ποτέ! -και εδώ γελάμε μέχρι να πέσουμε κάτω από το laptop!

Η απάντηση είναι ποτέ, απλά σας το προτείνει αυτόν τον τρόπο η Google για δύο λόγους:
Πρώτον για να μην αντιμετωπίσετε ποτέ πρόβλημα τιμωρίας από την ίδια και
Δεύτερον για να καταφύγετε αναγκαστικά στο Google Adwords!

Άμα θέλετε λοιπόν να κοιμάστε ήσυχοι το βράδι και να γίνετε ένας καλός αιμοδότης στη Google, ξεκινήστε με τον σταυρό στο χέρι και που ξέρετε όλο και κάποιος Χριστιανός θα βρεθεί να σας πετάξει κανένα backlink στο site του!

Άμα βέβαια όμως θέλετε να βγείτε πραγματική στην πρώτη σελίδα της Google, μπορείτε να επενδύσετε λίγα από τα χρήματα σας στο Απόλυτο Πρόγραμμα SEO!