Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Πέμπτη, 4 Αυγούστου 2016

Καλαβρύτων Αμβρόσιος: "Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΜΑΣ, ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ, ΑΡΧΙΣΕ! - Μήπως, λοιπόν, θα χρειασθούν κάποιοι Πρωτομάρτυρες, Μάρτυρες και Μεγαλομάρτυρες, για να υπερασπισθούν τον Σωτήρα Χριστό; Σκεφθήτε το..." - (Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ή ΠΑΡΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ; ΑΘΩΟΙ οι 24 που εισέβαλλαν στο Ναό;;; Διαφωνεί αντεισαγγελέας των Εφετών)



ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΥΠΟΥ & ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ

Καλάβρυτα, τῇ 1η Αυγούστου 2016

ΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ,
Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΜΑΣ,
Ο ΔΙΩΓΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ,
ΑΡΧΙΣΕ!

Ναι, είναι αλήθεια! Τώρα μας καταδιώκουν μέσα στο σπίτι μας! Το ακούσατε! Στη Θεσσαλονίκη χθές μια ομάδα αναρχικών Ελλήνων– παιδιών δηλ. της ταλαίπωρης Ελλάδος- ώρμησαν στον ιερό Ναό του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, το πρωΐ, δηλ. την ώρα που ετελείτο η θεία λειτουργία, και τα έκαμαν «γυαλιά-καρφιά» !!!!!



Εφημερίς «δημοκρατία» της 01.08.2016, σελ. 1η

Το γεγονός αυτό μας έθλιψε βαθύτατα! Τώρα πια είμαστε απροστάτευτοι μέσα στο σπίτι μας. 

Η Κυβέρνηση και οι Υπουργοί της φροντίζουν, και πολύ μάλιστα, για την ασφάλεια και την προστασία των μεταναστών, όχι όμως ημών των μονίμων κατοίκων, συγχρόνως δε και νομίμων πολιτών, του ιστορικού αυτού τόπου!

Για να εκφράσουμε την λύπη μας απεστείλαμε ένα μήνυμα συμπαθείας πρός τον Παναγιώτατον Μητροπολίτην Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμον, το οποίον και σας γνωστοποιούμεν.
Αδελφοί μου, σηκωθήτε από τον καναπέ της ραστώνης! Σκεφθήτε στοχαστικά: Θα τους αφήσουμε να διαλύσουν την Ορθόδοξη Εκκλησία μας; Θα τους αφήσουμε να πολεμάνε την πίστη μας; Θα τους αφήσουμε να επαναλάβουν, ό,τι έκαμαν στη Θεσσαλονίκη; Μήπως ήλθε η ώρα να αντισταθούμε; Να αντιστα-θούμε νόμιμα μεν, αλλά και δυναμικά; Η αναρχία θέλει ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ; Αλλοιώς ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩ-ΠΙΖΕΤΑΙ!
Είμαστε έτοιμοι να συγχωρήσουμε αυτούς, που μας αδικούν ως άτομα! Αλλά δεν θα τους επιτρέψουμε να βλάψουν την αμώμητη πίστη μας! Μήπως, λοιπόν, θα χρειασθούν κάποιοι Πρωτομάρτυρες, Μάρτυρες και Μεγαλομάρτυρες, για να υπερασπισθούν τον Σωτήρα Χριστό; Σκεφθήτε το.
Στο Βοτανικό των Αθηνών κάποιοι γενναίοι απόστρατοι Έφεδροι Αξιωματικοί άρχισαν ήδη μια ειρηνική Επανάσταση! «Η ΣΤΕΓΗ ΑΣΤΕΓΩΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΟΛΟΥΣ», μας έγραψε ένας πιστός Χριστιανός και γενναίος Έλληνας!
Καλάβρυτα, 2 Αυγούστου 2016
+ ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ




***********************


ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΑΣ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
κ.κ. ΑΝΘΙΜΟΝ


Παναγιώτατε καί Αγαπητέ μοι εν Χριστώ Αδελφέ,
Παρακαλώ, δεχθήτε την έκφρασιν της συμπαθείας μου διά την χθεσινήν εγκληματικήν ενέργειαν μερικών αθέων -και συγχρόνως αναρχικών- προσώπων, τα οποία επετέθησαν εν ώρα της θείας λατρείας εις τον Ιερόν Ναόν Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά κλπ.
Εύχομαι και προσεύχομαι, ίνα ο Πανάγαθος Θεός συγχωρήση εις αυτούς το διαπραχθέν έγκλημα καί να τους σώση. Να τους δώση μετάνοιαν και επιστροφήν προς σωτηρίαν της ψυχής των.

Παναγιώτατε,
Αυτά και άλλα παρόμοια φαινόμενα θα είναι -δυστυχώς- εφ΄εξής τα έργα ανευθύνων ή και περιθωριακών προσώπων, άτινα όμως άρχισαν να εμφανίζωνται «διά πρώτην φοράν εις την Πατρίδα μας» όπως ορθώς υπογραμμίσατε, επί των ημερών ενός αθέου Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, του κ. Νικ. Φίλη, ο οποίος


1. έχει κηρύξει τον πόλεμον:
κατά του μαθήματος των Θρησκευτικών,
κατά του εκκλησιασμού των Μαθητών,
κατά της πρωϊνής προσευχής εις τα δημόσια Σχολεία,
2. διατηρεί ως Συμβούλους του Πανεπιστημιακούς Καθηγητάς, οι οποίοι - δυστυχώς- χρησιμοποιούνται συγχρόνως και υπό της .......Ιεράς Συνόδου,


3. έχει απαγορεύσει την παρουσίαν ημών των Κληρικών εις τα Δημόσια Σχολεία!


Ας τον χαίρωνται, λοιπόν, οι παράγοντες του ΣΥΡΙΖΑ, κυρίως όμως ο Πρωθυπουργός κ. Τσίπρας, ο Οποίος, καθώς θρυλείται, επέστησε την προσοχήν του Υπουργού κ. Φίλη δια του εξής μηνύματός του:«πρόσεχε, να μη στενοχωρήσης προσωπικώς τον Μακαριώτατον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμον, διότι αυτός είναι Φίλος μου»!
Καλό είναι αυτό, κ. Τσίπρα, αλλά δεν φθάνει! Πάνω από τα πρόσωπα είναι ο Σωτήρ του κόσμου, ο Χριστός!
Μακάρι όλα αυτά να είναι ψέμματα!
Ολοψύχως Σας εύχομαι την παρά Κυρίου ενίσχυσιν καί προστασίαν και καλόν Δεκαπενταύγουστον.
Επί δε τούτοις διατελώ

Μετ' αδελφικών ασπασμών

+ Ο Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος

Καλάβρυτα, 01. 08.2016


******************************

http://mkka.blogspot.gr/

................................................

2ο άρθρο Καλαβρύτων σεβασμιωτάτου Αμβροσίου

Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ή ΠΑΡΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ;

ΑΘΩΟΙ;
ΜΑΛΙΣΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΟΙ!
_______Στην ταλαίπωρη Πατρίδα μας τώρα τελευταία συμβαίνουν όλα τα παράδοξα! Οι διενέξεις και οι αλληλοκατηγορίες μεταξύ των έφθασαν μεχρι αυτά τα ανώτατα Στελέχη της Ελληνικής Δικαιοσύνης! Το μίασμα της πολιτικής παρεμβάσεως εμόλυνε και τον χώρο αυτό. Διερωτώμεθα όμως: Τί συμβαίνει; Η Δικαιοσύνη κοιμάται ή μήπως παραλογίζεται; Στο τέλος θα τρελλαθούμε!
__________Εμείς παρά ταύτα εξακολουθούμε να εμπιστευώμεθα την Δικαιοσύνην και τους Λειτουργούς της! Είναι η τελευταία ελπίδα και απαντοχή μας!
_________Παρά ταύτα καταγράφουμε και υπογραμμίζουμε ένα ακόμη ολίσθημα της Δικαιοσύνης της Πατρίδος μας. Οι Δικαστές, οι οποίοι εκλήθησαν να δικάσουν τους ταραξίες και αντιδραστικούς εκείνους νέους κλπ., οι οποίο προχθές εισήλασαν στον ιερό ναό του Αγ. Γρηγορίου του Παλαμά, διετάραξαν την εκκλησιαστική Συνάθροιση των Ορθοδόξων, διέκοψαν την τέλεση της θείας λειτουργίας, τους αθώωσαν!
_________Ναί, είκοσι τέσσαρες (24) εξ αυτών συνελήφθησαν και ωδηγήθησαν ενώπιον της Δικαιοσύνης, για να δικασθούν! Και, ώ του θαύματος, α-θ-ω-ώ-θ-η-σ-α-ν!!!!!
________Διαμαρτυρόμεθα για την άδικη αυτή απόφαση! Αποτελεί μια ακόμη μελανή σελίδα στην κατά τα λοιπά ένδοξη πορεία της Ελληνικής Δικαιοσύνης! Ώστε, λοιπόν, κ.κ. Δικασταί οι ταραξίες αυτοί ΔΕΝ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΑΔΙΚΗΜΑ! Μπράβο σας!
________Ευτυχώς, τα πράγματα βάζει στη θέση τους ο κ. Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος, Αντεισαγγελεύς Εφετών Αθηνών, με άρθρο του, το οποίον εδημοσίευσε η έγκριτη ιστοσελίδα Romfea.gr, από την οποία και το μεταφέρουμε εδώ. Προς τον έγκριτον καί θαρραλέον αυτόν Δικαστήν εκφράζουμε δημοσίως την ευγνωμοσύνην μας.
Καλάβρυτα, 4 Αυγούστου 2016
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ
************************


Η ΔΙΑΤΆΡΑΞΗ
ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΏΝ ΣΥΝΑΘΡΟΊΣΕΩΝ

Υπό Παναγιώτη Σ. Παναγιωτόπουλου, Αντεισαγγελέως Εφετών Αθηνών | 

Romfea.gr
Το άρθρο 200 του Ποινικού μας Κώδικα, προβλέπει τρία, διακεκριμένα αλλήλων εγκλήματα διαταράξεως των θρησκευτικών συναθροίσεων.
Πρώτον, την κακόβουλη προσπάθεια παρεμποδίσεως ανεκτής κατά το πολίτευμα θρησκευτικής συνάθροισης για λατρεία, δεύτερον, την εκ προθέσεως διατάραξη μιας ανεκτής κατά το πολίτευμα θρησκευτικής επί σκοπώ λατρείας ή τελετής συνάθροισης και τρίτον, την ενέργεια υβριστικά ανάρμοστων πράξεων, τελουμένων είτε σε εκκλησία είτε σε άλλο τόπο ωρισμένο προς θρησκευτική συνάθροιση.

Πάντα ταύτα τιμωρούνται από τον ποινικό νομοθέτη, ανέκαθεν, διότι, όπως γίνεται δεκτό από την απολύτως κρατούσα στη νομολογία και θεωρία άποψη, όλες οι ως άνω παραβάσεις «ως προσβάλλουσαι το θρησκευτικόν αίσθημα των πολιτών, επιβουλεύονται την θρησκευτικήν ειρήνην αυτών» [Α. Μπουρόπουλος, Ερμηνεία ΠΚ, τόμ. 2ος, υπ’ άρθρο 200, σελ. 187].
Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο και το συγκεκριμένο άρθρο 200 του Ποινικού Κώδικα είναι ενταγμένο στο Κεφάλαιο Ζ΄ με τον τίτλο: ‘Επιβουλή της θρησκευτικής ειρήνης’.

Η κακόβουλη προσπάθεια παρεμποδίσεως της θρησκευτικής συναθροίσεως δεν θα μας απασχολήσει εν προκειμένω, διότι η αντικειμενική υπόσταση του εγκλήματος προϋποθέτει «μη συγκροτηθείσαν εισέτι την θρησκευτικήν συνάθροισιν», την οποία κάποιος προσπαθεί να παρεμποδίσει.
Η διατάραξη όμως της συγκροτημένης ήδη θρησκευτικής συναθροίσεως μας απασχολεί.
Θρησκευτική συνάθροιση για λατρεία, είναι η συνάθροιση των πιστών μιας θρησκείας που σκοπεί σε θρησκευτική κατάνυξη και πραγματοποιείται με δοξολογίες και προσευχές προς τον Θεό, σύμφωνα με τους τύπους και κανόνες της εν λόγω θρησκείας.
Θρησκευτική συνάθροιση για τελετή, είναι η συγκέντρωση ορισμένων ατόμων και η διεξαγωγή ιεροτελεστίας, με την συμμετοχή κληρικού της οικείας θρησκείας, χάριν ικανοποιήσεως ατομικών (κυρίως όμως θρησκευτικών) αναγκών, όπως η βάπτιση, η ιερολογία του γάμου κλπ. Η συνάθροιση μπορεί να τελείται σε ανοικτό ή κλειστό χώρο.
Ο χώρος μπορεί να είναι δημόσιος, όπως ο ναός που κατά κανόνα τελούνται τα μυστήρια και εκδηλώνεται η λατρεία, αλλά και ιδιωτικός, όπως λ.χ. μία οικία στην οποία τελείται βάπτιση ή γάμος.
Μίας τέτοιας θρησκευτικής συνάθροισης πιστών, ο νόμος απαγορεύει απολύτως τη διατάραξή της και τιμωρεί τους εκ προθέσεως, με δόλο δηλαδή, δρώντες.
Και πως επέρχεται η διατάραξη; Η διατάραξη μπορεί να τελεσθεί με διέγερση θορύβου ή αταξίας ή με οποιονδήποτε άλλον τρόπο, «δι’ οιασδήποτε δηλαδή ενεργείας κωλυούσης την ομαλήν διεξαγωγήν της εν θρησκευτική συναθροίσει ιεροτελεστίας» [Α. Μπουρόπουλος, όπ.π., σελ. 188].
Έχει κριθεί ότι συνιστά διατάραξη της θρησκευτικής συνάθροισης, η απομάκρυνση από το Ιερό Βήμα του μικροφώνου, ώστε να μην ακούγεται στο εκκλησίασμα εκείνος που τελεί την λειτουργία [Αρείου Πάγου 1489/1997 ΠοινΧρ ΜΗ΄492,494], καθώς επίσης και η συμπεριφορά εκείνου, όστις διακόπτει, με δυνατή φωνή («γεγωνυΐα τη φωνή») τον κηρύττοντα τον Θείο Λόγο εν Εκκλησία κληρικό και φωνασκών δηλώνει ότι δεν είναι αληθή τα υποστηριζόμενα [Α. Μπουρόπουλος, όπ.π., σελ. 188].
Ακόμη, έχει κριθεί ότι αποτελεί διατάραξη της θρησκευτικής συνάθροισης, η ρίψη προκηρύξεων εντός του Ιερού Ναού που απεικονίζουν τον Ιούδα και η φωνή του ρίπτοντος ότι είναι «ανάξιος» ο ενθρονιζόμενος [Αρείου Πάγου 169/1978 ΠοινΧρ ΚΗ΄444].

Επίσης, πληρούται το περί ού ο λόγος έγκλημα της διατάραξης της θρησκευτικής συνάθροισης, και από την συμπεριφορά εκείνου, ο οποίος κατά την τέλεση του μυστηρίου της βάπτισης (είτε αυτή τελείται σε Εκκλησία είτε σε οικία), φωνασκεί ότι «δεν είναι σωστό να βαπτίζονται τα παιδιά» ή, όπως έχει κριθεί, σχετικά πρόσφατα, με απόφαση του Αρείου Πάγου, όταν γίνεται κατά την διάρκεια θρησκευτικής συνάθροισης και ιεροτελεστίας «για να επέλθει διακοπή ή παρακώλυση της εξέλιξης της θρησκευτικής συνάθροισης» [Αρείου Πάγου 944/2005 ΠοινΧρ ΝΣΤ΄53,54].
Συνεπώς, το αδίκημα είναι τετελεσμένον, όταν ομάς ατόμων εισβάλει σε Ιερό Ναό, καθ’ ήν ώραν τελείται Θεία Λειτουργία, και αναποδογυρίζοντας καθίσματα, ρίπτει φέιγ-βολάν, φωνασκεί, απωθεί τον ιερέα ή κάποιο εκ των πιστών, και με αυτόν τον τρόπο, με πρόθεση διαταράσσει την θρησκευτική επί σκοπώ λατρείας συνάθροιση των πιστών.
Και τούτο, διότι η εν λόγω συμπεριφορά είναι ικανή να προσβάλει, και όντως προσβάλει, το θρησκευτικό συναίσθημα όσων εκκλησιάζονται, ευρισκόμενοι στον Ιερό Ναό για να προσευχηθούν στον Θεό, μη αναμένοντες τέτοιες διαταράξεις της θρησκευτικής γαλήνης και επιβουλή της θρησκευτικής τους ειρήνης.

Το πόσο χρονικό διάστημα διήρκεσε η κατά τα άνω πράξη, δεν έχει καμία απολύτως σημασία, αφού ο νόμος δεν θέτει τέτοια προϋπόθεση, αρκούμενος να διατυπώσει στην αντικειμενική υπόσταση του εγκλήματος μόνο την με οποιονδήποτε τρόπο διατάραξη της ιεροτελεστίας.
Όταν αποτελεί δε διατάραξη και μόνο η στιγμιαία και γεγωνυΐα τη φωνή διακοπή του κηρύττοντος εν Εκκλησία κληρικού υπό τινος ακροατού ή η με δυνατή φωνή εκφορά της λέξης «ανάξιος, ανάξιος» κατά την χειροτονία κληρικού, ασφαλέστατα αποτελεί διατάραξη και η είσοδος ομάδος ατόμων φωνασκούντων, απειλούντων και ριπτόντων φέιγ-βολάν, όντος παντελώς αδιαφόρου του χρονικού διαστήματος κατά το οποίο διεκόπη η Θεία Λειτουργία.
Ο μέγας ερμηνευτής του ισχύοντος Ποινικού μας Κώδικα, Άγγελος Μπουρόπουλος, ορθότατα τονίζει, και τούτο αποτελεί πια απολύτως κρατούσα άποψη, ότι το περί ού ο λόγος έγκλημα πληρούται «άμα τη διαταράξει της συγκροτημένης ήδη θρησκευτικής συναθροίσεως έστω και επ’ ελάχιστον χρόνον» [Α. Μπουρόπουλος, όπ.π., σελ. 188].
Πάντα τα ανωτέρω αναφέρονται στην παρ. 1 του εν λόγω άρθρου 200 ΠΚ. Η παρ. 2 του ιδίου άρθρου, που είναι πιο αυστηρή, τιμωρεί τις «υβριστικώς ανάρμοστες πράξεις» που τελούνται «μέσα σε εκκλησία ή σε τόπο ορισμένο για θρησκευτική συνάθροιση».
Και είναι πιο αυστηρή η παρ. 2 του άρθρου, γιατί δεν απαιτεί οι πράξεις οι προσβλητικές να γίνονται σε ώρα ιεροτελεστίας, καθ’ ήν ώραν δηλαδή τελείται ιεροτελεστία εις τον Ιερό Ναό.
Τέτοιες πράξεις έχει κριθεί, τόσο από τα Δικαστήρια της ουσίας όσο και από τον Άρειο Πάγο, ότι είναι η ρύπανση, το κάπνισμα, οι κραυγές, ο θόρυβος, η οχλαγωγία, η άσεμνη αμφίεση, η διανομή στο εκκλησίασμα ή η τοιχοκόλληση αθεϊστικών και αντιθρησκευτικών προκηρύξεων, η αναγραφή στους τοίχους των Εκκλησιών βλάσφημων και εμπαικτικών συνθημάτων, οι ύβρεις ή ειρωνείες κατά των πιστών ή του ιερέως, η ενόχληση εκκλησιαζομένων γυναικών, η επιδεικτική μη αφαίρεση του σκούφου ή του καπέλου, η είσοδος τινός μεταμφιεσμένου εις Εκκλησίαν, η χρησιμοποίηση Ιερού Ναού ως τόπου καταλύματος (και μάλιστα με τη συνοδεία ζώων), ως τόπου εμπορίου ή κατοικίας ή αποθήκης, η ενέργεια ασελγών πράξεων εντός του Ιερού Ναού, κλπ.[βλ. Θ. Σάμιο, Ενημερωτικό Σημείωμα υπό την Αρείου Πάγου 944/2005, ΠοινΧρ ΝΣΤ΄55επ., με την εκεί αναφορά στην λοιπή θεωρία και στη νομολογία των Δικαστηρίων μας].
Όλες αυτές οι υβριστικώς ανάρμοστες πράξεις, που τελούνται «εν εκκλησία ή εν τόπω ωρισμένω προς θρησκευτικήν συνάθροισιν», και που είναι αδιάφορο, όπως αναφέρθηκε, αν τελούνται καθ’ ήν ώραν τελείται εν τη Εκκλησία ιεροτελεστία, αφού εκ της διατυπώσεως του νόμου συνάγεται με σαφήνεια ότι μπορεί να τελούνται και ασχέτως πάσης τέλεσης ιεροτελεστίας, αλλ’ απλώς εν τω Ναώ, τιμωρούνται όταν γίνονται εκ προθέσεως και για το λόγο ότι με αυτές εκφράζεται περιφρόνηση προς την ιερότητα του χώρου και προς το θρησκευτικό συναίσθημα των πιστών κάθε θρησκείας, πολλώ μάλλον όταν γίνονται σε βάρος της επικρατούσας στη Χώρα μας Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού [άρθρο 3 παρ. 1 Συντάγματος].
Το Ακυρωτικό Δικαστήριο της Χώρας μας, ο Άρειος Πάγος, στοιχούμενο και λαμβάνοντας υπ’ όψιν την ως άνω διάταξη του Συντάγματος, έκρινε (σχετικά πρόσφατα, μιας και σπανίως άγεται ενώπιόν του το αδίκημα της διατάραξης των θρησκευτικών συναθροίσεων) ότι οι υβριστικά ανάρμοστες πράξεις και οι πράξεις διατάραξης μπορούν να λάβουν χώρα και «εκτός της εκκλησίας ή του τόπου της θρησκευτικής συνάθροισης […] αρκεί ότι η επενέργεια αυτών εξικνείται μέχρι των εν λόγω τόπων» [Αρείου Πάγου 944/2005 ΠοινΧρ ΝΣΤ΄53].
Τούτη η θέση του Αρείου Πάγου, που αποτελεί γνώμονα και ενδείκτη ερμηνείας και εφαρμογής της συγκεκριμένης διάταξης από τα κατώτερα Δικαστήρια, θέλει να προστατεύσει υπέρμετρα ασφαλώς τη θρησκευτική ειρήνη των πιστών και το θρησκευτικό συναίσθημα αυτών, ακόμη και από πράξεις που τελούνται μεν έξω των Ιερών Ναών, αλλά η επενέργειά τους φθάνει μέχρι την Εκκλησία και αγγίζει το εκκλησίασμα, το Σώμα της Εκκλησίας.
Πολλώ μάλλον όταν οι πράξεις αυτές τελούνται εκ προθέσεως εντός των Ιερών Ναών.
Συνακόλουθα, δικαστική κρίση που αποκλίνει της ως άνω απολύτως κρατούσας εν επιστήμη και νομολογίαάποψης, σχετικά με τη διατάραξη των θρησκευτικών συναθροίσεων, αστοχεί!