Πρόσφυγας σημαίνει λιποτάκτης...

"Η Συγχώρηση αυτού που σε έβλαψε, σε περιφρόνησε, σε διέβαλλε, σε επιβουλεύτηκε, σε εχθρεύτηκε (αδικώντας σε) καθ’ οιονδήποτε τρόπο είναι μια ανώτερη ηθική πράξη. Εξίσου υψηλή ηθική αξία έχει το να ζητήσει κάποιος ειλικρινή Συγχώρηση για τα δεινά που προκάλεσε (με τις πράξεις ή/και με την απραξία του) σε κάποιον άλλον. Με μια ΔΙΑΦΟΡΑ. Το δεύτερο έχει αξία ΜΟΝΟΝ όταν απευθύνεται σε κάποιον κατώτερο από πλευράς κοινωνικής/πολιτικής/οικονομικής ισχύος. Τι αξία μπορεί να έχει άραγε μια «Συγγνώμη» που απευθύνεται σε κάποιον «ανώτερο κοινωνικά» (και «ισχυρότερο») όπου εάν τολμήσεις να μην ζητήσεις «συγγνώμη» (συνοδευόμενο δε με πολλαπλάσια «αποκατάσταση» ζημιών) γι’ αυτά που του έκανες όταν ήταν «κατώτερος» μπορεί να σε συντρίψει «ανταποδοτικά» αλλά και «προς παραδειγματισμό» κάθε άλλου (κατώτερου αλλά και «ανώτερου») που θα αποτολμήσει τα ίδια;"

Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2017

''AΦΑΙΡΕΣΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΑΣΗ''΄,του Αντγου ε.α Ι. Δημητρόπουλου



Γράφει για το kranosgr o Ιωάννης Δημητρόπουλος

Αντιστράτηγος ε. α – Μαθηματικός

Πριν από μία εβδομάδα στο ΚΕΝ Μεσσολογγίου επτά νεοσύλλεκτοι στρατιώτες αλβανικής καταγωγής προέβησαν στην ενέργεια που φαίνεται στη φωτογραφία, μια ενέργεια που στρέφεται σαφώς εναντίον της Ελλάδας, καθόσον αναδεικνύονται πέραν πάσης αμφισβητήσεως στοιχεία του αλβανικού εθνικισμού.

Η πράξη αυτή είναι πολύ σοβαρή με επικίνδυνες προεκτάσεις στα εθνικά θέματα και ως εκ τούτου θα πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά προκειμένου να σηματοδοτηθεί ότι τέτοια φαινόμενα δεν γίνονται ανεκτά από το ελληνικό κράτος.

Οι στρατιώτες αυτοί αν και αόρκιστοι υπάγονται στις διατάξεις του ΣΠΚ , καθόσον οι κληρωτοί αποκτούν την ιδιότητα τού στρατιωτικού με την κατάταξή τους και όχι με την ορκωμοσία τους. 

Όπως έχουν τα πράγματα το ΥΕΘΑ έχει την αρμοδιότητα να τους παραπέμψει στη στρατιωτική δικαιοσύνη και να λάβει υπόψη του την πράξη τους για την ειδικότητα και μετάθεσή τους. 

Τα μέτρα αυτά, κατά τη γνώμη μας, δεν πρόκειται να φρονηματίσουν τους στρατιώτες αυτούς αλλά ούτε και τους υποψήφιους μιμητές τους καθόσον τα περί ειδικότητας και μετάθεσης ποσώς τους ενδιαφέρουν, τώρα όσον αφορά την ποινική δίωξή τους που είναι πλημμεληματικού χαρακτήρα το αποτέλεσμα θα είναι «χάδι» καθόσον στη χειρότερη περίπτωση θα τους επιβληθεί ποινή με αναστολή. 

Συνεπώς, ο έλεγχος αυτός, εκ μέρους του ΥΕΘΑ, θα είναι αναποτελεσματικός και ο μόνος που θα «πληρώσει τη νύφη» θα είναι ο ΑΜ που επέτρεψε σε στρατιώτες να μεταφέρουν εντός του στρατοπέδου απαγορευμένα είδη.

Έχουμε, λοιπόν, την πεποίθηση ότι η δικαιοδοσία του ΥΕΘΑ ακόμη και στην αυστηρότερη εκδοχή της είναι ανεπαρκής για τόσο σοβαρά θέματα τα οποία πρέπει να αντιμετωπίζονται εν τη γενέσει και να τιμωρούνται κατά τον πλέον παραδειγματικό τρόπο. 

Για το λόγο αυτό πρέπει να αναλάβει δράση το Υπουργείο Εσωτερικών (ΥΠΕΣ) και να κάνει χρήση του άρθρου 4 παράγραφος 3 του συντάγματος και της νομολογίας του ΣτΕ 1242/2007, σύμφωνα με την οποία, το κράτος έχει το απόλυτο δικαίωμα της χορήγησης και της αφαίρεσης της ιθαγένειας . 

Με βάση τις διατάξεις αυτές το ΥΠΕΣ να αφαιρέσει την ιθαγένεια από τους υπόψη στρατιώτες και στη συνέχεια να τους απελάσει.

Aπό τα προαναφερθέντα καταδεικνύεται ότι στην προκειμένη περίπτωση το μόνο αποτελεσματικό μέτρο είναι η αφαίρεση της ελληνικής ιθαγένειας από τα άτομα αυτά και η άμεση απέλασή τους, οποιαδήποτε άλλη ποινή θα έχει δύο αρνητικά επακόλουθα αφενός μεν θα τα ηρωοποιήσει και θα εκθρέψει τέτοια φαινόμενα τα οποία αναβιώνουν τον αλβανικό εθνικισμό και αφετέρου θα ρίξει νερό στο μύλο των ακραίων ελληνικών κομμάτων τα οποία θα εκμεταλλευθούν στο έπακρο το πατριωτικό συναίσθημα αθώων ελλήνων πολιτών.