«Μην ανοίγεις το στόμα σου και την καρδιά σου στον καθένα, στους χίλιους κι αν ένας καταλάβει...»

Αγ. Σεραφείμ του Σάρωφ


Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2011

Στόχος, 28/04/11, Αρνιέται…Αρνιέται…Αρνιέται….

Στόχος, 28/04/11


Αρνιέται…Αρνιέται…Αρνιέται….


«…Το Δέντρο της Λευτεριάς ποτίζεται με Αίμα!  Να δούν το Αίμα οι Έλληνες και να ψυχωθούν, να σηκώσουν κεφάλι!»
 Γρηγόριος Δικαίος  (Παπαφλέσσας)


Μα γιατί καλοί μου άνθρωποι;
Γιατί δεν ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ τις αγωνιώδεις υποσχέσεις των κυβερνώντων μας πως «όλα αυτά που θα γίνουν για μας – χωρίς εμάς» είναι για το καλό μας;
Ναι, ναι, σ’ άκουσα εσένα στη γωνία :

«Μας τά’ παν κι άλλοι».

Βρε παιδιά, εδώ όμως μας λένε ολημερίς  δια των ομοτράπεζών τους - ουπς συχωράτε μου την κακοήθεια και την εμπάθεια – ότι το σήμερις δεν είναι το ίδιο με το ψες. Αγριεύτηκαν μωρέ τα πράματα, δεν κατέχετε πράμα ωρέ;
Έτσι, είναι αναγκασμένοι να πάρουν σκληρά μέτρα…θα φτιάξουν όμως τα πράγματα και θα ζήσουμε καλύτερα μετά…έτσι λένε οι αρχηγοί μας…κάτι ξέρουν αυτούνοι παραπάνω ντε, βρε ανεπρόκοποι.
Εεε, μα σκάστε πια ταραξίες Κερατ(ε)άδες…μου βαράτε και τις σειρήνες βομβαρδισμού, δεν ντρέπεστε λίγο; Ποιος σας βομβάρδισε μωρέ; Είδατε μήπως κανα τούρκικο F16 πάνω από την Κερατέα να σας αμολάει maverick στο καινούριο σας αίθριο; Αυτά δεν περνάνε πέρα από τη Ραφήνα ρε. Έκαμαν συμφωνία με το Παιντί. Θα πηγαίνουν μόνον μέχρι εκεί για να λένε μια καλημέρα στον  κουμπάρο τον Καραμαζώφ, έτσι για «δημόσιες σχέσεις». Τι κάνετε έτσι; Τα ΜΑΤ ήταν με τις στρακαστρούκες και τα δακρυγόνα τους. Δηλαδή αυτός ο βιοτέχνης πως θα ζήσει αν δεν πουλήσει τα βαρελότα του στην αστυνομία; Και η αστυνομία πως θα αγοράσει αν δεν καταναλώσει τα προηγούμενα;
Τι;
Δεν τ’ αγοράζει από Έλληνες; Ω, λεπτομέρειες τώρα. Πρέπει να μάθετε να σκέφτεστε παγκόσμια και όχι τοπικιστικά.
Τι; Κι άλλες Εθνικές πτωχεύσεις έγιναν κάποτε , πάλι τα ίδια έλεγαν οι πολιτικοί («…βάλτε πλάτη λαέ να βγούμε απ’ τα σκατά και μετά όλα θα φτιάξουν…») και μόλις βγαίναμε (απ’ το βόθρο) πάλι οι ίδιοι και οι ίδιοι ξαναμανά ξεζούμιζαν την καρδάρα του Δημοσίου και τους φόρους των πολιτών και τις ξένες βοήθειες και πάει λέγοντας και γκρεμίζονταν η χώρα πάλι;
Ρε μάγγες κουφοί είστε; Το Παιντί είπε ότι πάνε αυτά που ξέρανε οι ελίτ, τελειώσανε. Τώρα μιλάει ο λαός και όλα γίνονται στο όνομα του λαού και για το λαό. Δεν βλέπετε που τους τα χώνει συνέχεια;
Ε, μα δεν τρώγεστε με τίποτα. Πώς να γίνει προκοπή μαζί σας; Ούστ ρε, φύγετε κι εσείς. Να πάτε Γερμανία, Βορρά, Δύση, Αμερική, Αυστραλία, όπου θέλετε. Βρωμοέλληνες αλαζόνες. Που δε θέλετε να πιστέψετε τον πρωθυπουργό σας, τους ηγέτες σας, τους πολιτικούς σας. Να φύγετε ρε. Να πάτε αλλού. Εδώ να μείνουν μόνον όσοι είναι «καλόβολοι», «συμβιβαστικοί», «προσαρμοστικοί», «πειθαρχημένοι», «υπάκουοι» και ξέρουν να «επιπλέουν». Οι υπόλοιποι να τσακιστείτε από δω. Δε σας έχουν ανάγκη οι πολιτικοί και ο λαός τους ρε. Τ’ ακούτε; Για κάθε έναν σας που θα φεύγει εκατό περιμένουν να πάρουν τη θέση του. Τι κι αν είναι λίγο πιο σκούροι; Τι κι αν κόβουν με ξυράφι την κλειτορίδα της γυναίκας τους, την μύτη της, τ΄αυτιά της (ωραίο δεν είναι να έχεις τόσο απόλυτη εξουσία πάνω στα θηλυκά υπανθρωπάρια;), τι κι αν νομίμως βιάζουν παιδιά με προτίμηση στα αγοράκια, έχουν όμως «πολιτισμό τυφλής πειθαρχίας» αυτοί ρε. Στην εντολή/φετφά του ηγέτη τους είναι έτοιμοι να πεθάνουν. Παίρνοντας κι άλλους χίλιους μαζί τους αν χρειαστεί.
 Αϊ σιχτίρ πια. Κακόπιστοι Έλληνες.
Φασίστες όλοι του κερατά.

Γιατί τάχα ΑΡΝΙΟΥΝΤΑΙ;

- Γιατί τάχα οι κάτοικοι της Κερατέας ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ να πιστέψουν πως το έργο διαχείρισης απορριμμάτων θα είναι ένα υγιέστατο οικολογικών προδιαγραφών έργο και ένα μνημείο άριστης εφαρμογής τελευταίας λέξης της τεχνολογίας – όπως τους «διαβεβαιώνουν οι ιθύνοντες»;
- Διότι «δεν μετράει μία» ο λόγος αυτών (των πάσης φύσεως Πολιτειακών Ιθυνόντων).

- Γιατί τάχα ενώ η φτωχολογιά υφίσταται βαρύτατες παρενοχλήσεις (συχνά μέχρις αίματος) από την εγκληματικότητα, τις περισσότερες φορές ΑΡΝΙΕΤΑΙ να απευθυνθεί στις Αρχές Ασφαλείας;
-Διότι, ακόμη και αν έρθει η Αστυνομία, θα έρθει κατόπιν εορτής και  δεν θα γίνει και τίποτε απολύτως. Ίσα που θα ταλαιπωρηθεί ο πολίτης. Κι αυτό γιατί προηγείται (λογικά) η «Βαρεία Εγκληματικότητα» η οποία σε συνδυασμό με τις μεγάλες διαστάσεις που έχει λάβει καθώς και με την «εκτεταμένη φύλαξη υψηλών προσώπων» απορροφά την συντριπτική πλειοψηφία των δυνάμεων ασφαλείας.

- Γιατί ο Ελληνικός Λαός ΑΡΝΙΕΤΑΙ να πιστέψει στις καλές προθέσεις των πολιτικών περί αναγκαίων σκληρών οικονομικών μέτρων και το ότι αυτά θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη;
- Διότι ξέρει ότι άλλος έφαγε και άλλος πληρώνει όπως πάντα. Και γιατί ξέρει πως εάν και όταν «φτιάξουν τα πράγματα, θα φτιάξουν για άλλους και όχι γι’ αυτούς που πλήρωσαν για να φτιάξουν τα πράγματα».

- Γιατί ο Έλληνας ΑΡΝΙΕΤΑΙ να πληρώσει φόρους και εισφορές;
- Διότι ξέρει πως αυτοί οι φόροι και οι εισφορές θα μετατραπούν σε μίζες, προμήθειες και πονηρές επιδοτήσεις. Διότι ξέρει πως αυτοί οι φόροι θα πάνε στις τσέπες των διαφόρων επιτήδειων για να περάσουν αυτοί πλούσια στην υγειά του κορόϊδου.

- Γιατί η κοινή γνώμη ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ  τα ΜΜΕ;
- Διότι τα ΜουΜουΕ είναι η άλλη όψη του νομίσματος. «Μαζί τα τρώνε» - πιστεύει ο σοφός λαός. Κι ολημερίς, αδίστακτα, ανερυθρίαστα και ξεδιάντροπα κάνουν πλύση εγκεφάλου στον πολίτη για να τον πείσουν να «βάλει πλάτη».

- Γιατί η Ελληνική κοινωνία ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ τις διαβεβαιώσεις των ηγετών της περί εξασφαλισμένης ασφάλειάς ΤΗΣ όσον αφορά τις διεθνείς πιέσεις (στρατιωτικές, διπλωματικές, οικονομικές, κλπ);
- Διότι δεκαετίες τώρα βλέπει τους πολιτικούς της ηγέτες να σκύβουν δουλικά τη μέση (άλλως πως «να τείνουν τα οπίσθια») στους ξένους και να μην ορθώνουν ποτέ ανάστημα. Με αποκορύφωμα την απώλεια της Κύπρου. Αλλά και τα Ίμια, τη Θράκη, το Αιγαίο, την Μακεδονία, την (Βόρειο) Ήπειρο, κλπ κλπ

- Γιατί ο Έλληνας ΑΡΝΙΕΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΙΣΤΗ  γενικότερα στα λόγια των κομμάτων και των πολιτικών;
- Διότι δεν έκαναν ποτέ τίποτε παραπάνω από το να ξεστομίζουν τα «εύκολα τα λόγια τα μεγάλα»…και να πράττουν το ακριβώς αντίθετο. Να τρώνε, να τρώνε, να τρώνε….

- Γιατί η Ελληνική κοινή γνώμη ΑΡΝΙΕΤΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ στην Ελληνική Δικαιοσύνη;
- Διότι ξέρει να στέλνει μόνο γέρους στη φυλακή επειδή υπερασπίστηκαν τον εαυτό τους από τον κλέφτη που τόλμησε να εισβάλλει στο σπίτι τους ή επειδή λόγω κατεστραμμένης υγείας και άθλιας σύνταξης αδυνατούν να ξεπληρώσουν την εφορία ή την τράπεζα.

- Γιατί ΑΡΝΙΕΤΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ  στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας;
- Διότι αν και ο ασφαλισμένος εργαζόμενος πληρώνει έναν σκασμό λεφτά ως εισφορές και φόρους όλη του τη ζωή, όταν χρειάζεται να απευθυνθεί σ’ αυτό ταλαιπωρείται απίστευτα σε ατέλειωτες ουρές (μαζί με εκατομμύρια λαθρομετανάστες που δεν πλήρωσαν ποτέ τίποτα), πληρώνει για τα φάρμακά του και εξετάσεις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ που όμως δεν αναγνωρίζει το Δημόσιο, και το ραντεβού της όποιας ιατρικής εξέτασής του θα κλειστεί αφού θα έχει πεθάνει.

- Γιατί ΑΡΝΙΕΤΑΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ  τη Δημόσια Διοίκηση και γενικά την Ελληνική Πολιτεία;
- Διότι η αλαζονεία των στελεχών της, ο Βίος και η Πολιτεία τους δεκαετίες επί δεκαετιών δίνουν προς πάσα κατεύθυνση την ξεκάθαρη εικόνα του «Διεφθαρμένου άβατου» που σκοπό έχει να ταλαιπωρεί και όχι να υπηρετεί τον πολίτη. Του Δημόσιου/κηφήνα/δυνάστη που υπάρχει μόνον για να προκαλεί τεράστια προβλήματα στην Κοινωνία/Πολίτη και όχι για να επιλύει και να θεραπεύει προβλήματα.

- Γιατί όλο και πιο συχνά ο Λαός προπηλακίζει τους Πολιτικούς;
- Διότι κάποια στιγμή η «κοινωνική αγανάκτηση βαράει κόκκινο» κι αφού συνοδεύεται με έλλειψη εμπιστοσύνης στους θεσμούς απόδοσης Πολιτειακής Δικαιοσύνης αναλαμβάνει αυτή να την αποδώσει με τον πανάρχαιο τρόπο της αυτοδικίας (βλ. λυντσάρισμα). Είναι καθαρό ζωντάνεμα του Μηχανισμού Αυτοσυντήρησης (ατόμου και κοινωνίας). Κι αυτός ο «Ψυχικός μηχανισμός» δεν γνωρίζει από politically correct συμπεριφορές παρά μόνον από «Αίμα».


Το’ πιασες «Μαυρογιαλούρε»;

Το’ χετε; Το…πιάσατε κύριοι «Πολιτειακοί Ιθύνοντες»; Ή θα συνεχίσετε να υποκρίνεστε αφελώς πως δεν βλέπετε – τουτέστιν πως δεν υφίσταται τέτοιο ζήτημα ;
Το βασικό πρόβλημα που υπάρχει σ’ αυτή τη χώρα είναι το «έλλειμμα πίστης» του Λαού απέναντι στην Ελληνική Πολιτεία. Που με τη σειρά του έχει τη βάση του στην «βαρύτατη έλλειψη ηθικής» από μέρους των «Πολιτειακών Θεσμών» και των Στελεχών του.
Γιατί; Θέλει και ρώτημα;
Γιατί ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ την αποτελείτε αιώνες τώρα είστε ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.

Ζητάτε «εμπιστοσύνη» από το Λαό.
Από πού κι ως που;
Η εμπιστοσύνη  δεν αποδίδεται έτσι απλά επειδή κάποιος τη ζητάει χρησιμοποιώντας «…Τα εύκολα τα λόγια τα μεγάλα…».
Η εμπιστοσύνη κερδίζεται. Και κερδίζεται με πράξεις, με έργα. Κι όχι μέσα σε μια μέρα ή μια εβδομάδα ή ένα μήνα ή ένα χρόνο. Αλλά στο διάβα του (Μακρο)Χρόνου. Απαιτεί ηθική και θετικά αποτελεσματική δουλειά δεκαετιών. Αν επί διακόσια χρόνια έχεις αποδείξει ότι είσαι ένα άπληστο, ανήθικο, διεφθαρμένο ως το μεδούλι καθίκι, το ίδιο θα είσαι και σήμερα και αύριο, όσα ωραία λόγια κι αν ξεστομίσεις από το μπαλκόνι.
Το’ πιασες Μαυρογιαλούρε; Κι εσύ και το «συνάφι» σου που αντάμα ως «Πολιτειακή Ελίτ» άπληστα ξεζουμίζετε τη χώρα δεκαετίες επί δεκαετιών.
Ποιος είναι υπεύθυνος πχ ρε «φονιά της κοινωνίας» σου που δεν αξιοποιήθηκαν (παρά διασπαθίστηκαν) οι εισφορές προς τα ασφαλιστικά ταμεία δεκαετίες ολόκληρες τώρα; Ο…πολίτης;
Ποιος είναι υπεύθυνος ρε «φονιά της κοινωνίας σου» για όλο αυτό το γιγάντιο άπληστο, αδηφάγο, ανήθικο δημόσιο, τις μίζες και τις υπερκοστολογήσεις, τις «πονηρές απευθείας αναθέσεις έργων και τους στημένους διαγωνισμούς», τις «έντεχνες επιδοτήσεις ημετέρων επιτηδείων» και την καταστροφή της μικροεπιχείρησης και του εργαζόμενου του ιδιωτικού τομέα που οδήγησαν τη χώρα στην καταστροφή ξανά και ξανά;

Τι έκαναν τάχα όλοι αυτοί για να πείσουν τον Έλληνα Πολίτη ότι αξίζουν την εμπιστοσύνη του;
ΤΙΠΟΤΑ!!!Για την ακρίβεια, έκαναν τα ακριβώς αντίθετα. Και με ζήλο μάλιστα. Με πάθος. Ανερυθρίαστα. Χωρίς ντροπή.
Έτρωγαν με χρυσά κουτάλια και όταν δεν πήγαινε άλλο τα φόρτωσαν στην πλάτη του έρμου του φτωχού πολίτη. Γιατί ο «πλούσιος» βεβαίως έχει ήδη αγοράσει την «φορολογική του ασυλία». Με χίλιους δυό τρόπους.

Θα πει κανείς βεβαίως, και τι να γίνει;
Τι θα κάνουμε; Θα γυρίσουμε την πλάτη στις διεθνείς μας υποχρεώσεις με αποτέλεσμα να καταστραφούμε;
Κύριοι, αφήστε τις εξυπνάδες θα πω εγώ.
Χαρίσατε τα χρέη (μίζες) των διαφόρων Πολιτικών/Πολιτειακών παραγόντων συστηματικά επί δεκαετίες.
Χαρίσατε τα χρέη μεγαλοεπιχειρηματικών συμφερόντων που πάντα είχαν τον τρόπο να «ξεφεύγουν».
Αν θέλετε τη βοήθεια του Λαού θα πρέπει να τον πείσετε για το «αγνό και ειλικρινές των προθέσεών σας». Να τον πείσετε πως «αλλάξατε».
Χαρίστε του λοιπόν και τα δικά του χρέη.
Τι πιο δίκαιο;
Ζητάτε τη συνδρομή του για οφειλές που δεν ευθύνεται αυτός, για χαρισμένα χρέη που δεν είναι δικά του. Πως τολμάτε και ζητάτε κάτι τέτοιο, μια τέτοια βαρύτατη ευθύνη χωρίς ένα εξίσου ανάλογο βαρύτατο αντάλλαγμα;
Αυτός βεβαίως είναι ο ένας τρόπος για να βρει το δρόμο της μια «Πανεθνική Προσπάθεια» εξυγίανσης του κοινωνικοοικονομικού μας συστήματος.
Για την ακρίβεια είναι η «ύστατή σας ειρηνική επιλογή».
Μετά, αγριεύουν τα πράγματα.
Θα έρθει προφανώς «Κάποιος» που για να πείσει το λαό ότι είναι «διαφορετικός» από τους προηγούμενους θα αποφασίσει να τους δώσει «κάτι» αρκετά ισχυρό ώστε να τους «πείσει» για το «ηθικό και ειλικρινές των προθέσεών του».
Αυτό πιθανότατα θα είναι ένα «μείγμα χαρίσματος χρεών» και «απόλυτης απόδοσης δικαιοσύνης».
Τουτέστιν, ΑΙΜΑ.
Κρεμάλες.
Αρκετές χιλιάδες θηλιές για αρκετές χιλιάδες «παράσιτα» που ξεζούμιζαν τόσα χρόνια τα κρατικά ταμεία στην πλάτη του πολίτη.
Ιδιώτες, Πολιτικοί, Πολιτειακοί, Καρεκλοκένταυροι, Γραφειοκράτες, Πολίτες και Ένστολοι κλπ κλπ
Και ξέρετε καλά βεβαίως, ότι όταν αρχίζουν να στήνονται τα πρώτα Στρατοδικεία, η «Πορεία» γίνεται ανεξέλεγκτη σαν φουσκωμένο ποτάμι.
Μέχρι ν’ «αποκατασταθεί η Τάξη και η Ασφάλεια» μεσολαβεί πάντοτε ένα «διάστημα αιματοχυσίας».
Πρέπει βλέπετε, με κάποιον τρόπο να «χορτάσει το Πανάρχαιο Λαϊκό Θηρίο».
Η Λαϊκή οργή προτού «ελεγχθεί» ξεσπάει πρώτα ασυγκράτητη σαν τσουνάμι σαρώνοντας στο διάβα της οποιονδήποτε «μεγαλόσχημο» που είχε σχέση με την «πρότερη κατάσταση» την προγενέστερη Τάξη Πραγμάτων.
Δεν σας φαίνεται άγνωστη ιστορικά κατάσταση, έτσι;
Ούτε και «ανοίκεια» φαντάζομαι. Για όσους από σας έχουν σώας τας φρένας τουλάχιστον και δεν έχει θολώσει η κρίση τους απ’ την απληστία.
Αυτή την πορεία δεν έπαιρναν πάντοτε τα πράγματα;
Συνέλθετε κύριοι.
Όσο ίσως έχετε ακόμη κάποιο «υποτυπώδες περιθώριο».
Αν το’ χετε κι αυτό.

Γεράκι του Αιγαίου